  • 1. Data: 2011-06-16 10:29:43
    Temat: Pierwsze ofiary nowego rejestratora :-)
    Od: "Tomek" <k...@w...pl>

    Witam.
    No to kupiłem sobie rejestrator do autka i już mam pierwsze dzisiejsze
    "ofiary" (Warszawa i okolice).
    Opel Vectra Combi - wyprzedzanie na 2 skrzyżowaniach na ul Świerszcza
    (Ursus).
    Toyota Yaris - Skrzyżowanie al. Jerozolimskich z Popularną - skręt w lewo ze
    środkowego pasa, mimo że z lewego można jechać także prosto.
    Skoda Fabia - starszy model - zawracanie(!!!) na Łopuszańskiej na wys. ul.
    Flisa - stanął sobie na lewym pasie i zawracał na podwójnej ciągłej linii...
    Skąd się takie barany biorą?

    Mam kilka pytań:
    1. Takie filmiki to przesyła się do najbliższej komendy ruchu drogowego, czy
    może gdzieś indziej?
    2. Jakim softem najprościej wycinać odpowiednie fragmenty?
    3. Jaki serwer polecacie, gdzie można te "kwiatki" wrzucać?
    Pozdrawiam,
    Tomek

  • 2. Data: 2011-06-16 10:34:56
    Temat: Re: Pierwsze ofiary nowego rejestratora :-)
    Od: "WOJO" <s...@a...unknown.hehe>

> [...]
    > 2. Jakim softem najprościej wycinać odpowiednie fragmenty?
    > 3. Jaki serwer polecacie, gdzie można te "kwiatki" wrzucać?
    Żałujesz czasem, że ORMO zlikwidowali, co ?
    WOJO

  • 3. Data: 2011-06-16 10:37:27
    Od: "Tomek" <k...@w...pl>

    Użytkownik "WOJO" <s...@a...unknown.hehe> napisał w wiadomości
    > Żałujesz czasem, że ORMO zlikwidowali, co ?
    > WOJO

    Nie. Marzy mi się bezstresowa jazda po naszych drogach...
    Tomek

  • 4. Data: 2011-06-16 10:41:11
    Od: "WOJO" <s...@a...unknown.hehe>

    > Nie. Marzy mi się bezstresowa jazda po naszych drogach...
    > Tomek
    To nie wyręczaj Policji, tylko zabiegaj o to by wykonywali swoje obowiązki
    należycie !
    WOJO

  • 5. Data: 2011-06-16 10:44:19
    Od: "ania" <a...@w...pl>

    Gratuluję,

    Nareszcie rozsondni ludzie zaczynają coś z tym buractwem robić. Odwagi!!!!

    Ania- Wdzięczna

  • 6. Data: 2011-06-16 10:44:21
    Od: Andrzej Ława <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 16.06.2011 10:34, WOJO pisze:
    > Żałujesz czasem, że ORMO zlikwidowali, co ?

    Patrząc na to jak ludzie jeżdżą? Ja czasem żałuję - przynajmniej w
    zakresie Społecznych Inspektorów Ruchu Drogowego (jak np. Pan
    Samochodzik ;).

    I co mi zrobisz?

  • 7. Data: 2011-06-16 10:46:16
    Od: "CeSaR" <a...@m...com>

    > Żałujesz czasem, że ORMO zlikwidowali, co ?

    A w czym ci przeszkadza to, że ktoś buractwo tępi?

  • 8. Data: 2011-06-16 10:48:04
    Od: "jerzy.n" <j...@t...de>

    Użytkownik "Tomek" <k...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > 2. Jakim softem najprościej wycinać odpowiednie fragmenty?
    > 3. Jaki serwer polecacie, gdzie można te "kwiatki" wrzucać?
    Tez mam taka kamerkę i nagrywam , to co nagrywam to mogę sobie pooglądać w
    domu lub na youtube umieścić i to bedzie wszystko.Wartość jako dowód takiego
    filmiku jest zerowa. Chyba ze sam będziesz uczestnikiem czegoś, to masz
    jakis tam dowód swojej niewinności .Te filmiki są tworzone w plikach od 1 do
    5 mega i możesz sobie taka wielkość ustawić w menu kamerki ...

  • 9. Data: 2011-06-16 10:48:27
    Od: "AT" <d...@g...pl>

> [...]
    > 2. Jakim softem najprościej wycinać odpowiednie fragmenty?
    > 3. Jaki serwer polecacie, gdzie można te "kwiatki" wrzucać?

    masakra, pracujesz pewnie na państwowym etacie :)

  • 10. Data: 2011-06-16 10:49:35
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Tomek" <k...@w...pl> napisał w wiadomości
    > Witam.
    > No to kupiłem sobie rejestrator do autka i

    I będziesz spamował grupę swoimi rewelacjami?
    PLONK WARNING z tymi bzdurami.