  • 191. Data: 2011-06-17 11:56:11
    Temat: Re: Pierwsze ofiary nowego rejestratora :-)
    Od: Arek <a...@a...pl>

    W dniu 2011-06-17 10:12, Tomek pisze:
    > Użytkownik "Arek"<a...@a...pl> napisał w wiadomości

    elated
    elated

    > Zwróciłem uwagę na jedno - przy tej drodze, przy której jest "sama zieleń na
    > 300 m" ktoś wydeptał ścieżkę. Nie ma tam pobocza, a ze względu na krzaki nie
    > ma jak iść dalej od jezdni. I to mi wystarcza, żeby tam było ograniczenie
    > prędkości.
    > Tomek

    Czyli wszędzie tam, gdzie może pojawić się człowiek powinno być 50?

    A.

  • 192. Data: 2011-06-17 12:00:37
    Od: "CeSaR" <a...@m...com>

    > Nie.

    Tak czy inaczej pogratuluj autorowi szczęścia. Myślałem że twoje bo nick i
    hulajnoga się zgadza.

  • 193. Data: 2011-06-17 12:02:46
    Od: Krzysiek Kielczewski <k...@g...com>

    On 2011-06-16, AZ <a...@g...com> wrote:

    > Wydaje Ci sie. Ograniczenia na zakretach sa liczone dla ciagnika z
    > naczepa na mokrej nawierzchni. Wiec osobowkami czy moto ten zakret
    > spokojnie da sie przejechac 2-2,5x szybciej.

    Ja wybieram zakręt, Ty go przejeżdżasz 2,5 raza szybciej niż wynosi
    ograniczenie. Jak przejedziesz stawiam kratę piwa. Wchodzisz? Nie będę
    złośliwy i nie wybiorę takiego, gdzie ograniczenie jest ze względu na
    skrzyżowanie czy przejście dla pieszych.

    --
    Pozdrawiam,
    Krzysiek Kiełczewski

    http://maverick.jogger.pl/2011/04/12/obsluga-klienta
    -by-era-czesc3/

  • 194. Data: 2011-06-17 12:03:43
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2011-06-17, CeSaR <a...@m...com> wrote:

    > Tak czy inaczej pogratuluj autorowi szcze?cia. My?la?em ?e twoje bo nick i
    > hulajnoga sie zgadza.

    Autora nie znam, ale zeby mu tam szczescia gratulowac? W ktorym miejscu?

    --
    Artur

  • 195. Data: 2011-06-17 12:05:10
    Od: "Tomek" <k...@w...pl>

    Użytkownik "Sebastian Kaliszewski"
    <s...@r...this.informa.and.that.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > trupów. A radio kierowców będzie mówiło oczywiście o A4 bo utrudnienia w
    > ruchu dotyczą dużo większej liczby ludzi niż w przypadku wypadku na drodze
    > z Zarybia Pańskiego do Zarybia Kościelnego.

    > J.w. możesz porównać ruch na wszytskich dorgach gruntowych łącznie vs ruch
    > na wszystkich drogach niegruntowych -- wyjdzie różnica o 2 rzędy
    > wielkości.
    >
    > [reszta ormo-gadania ciach]
    >
    > \SK
    > --
    > "Never underestimate the power of human stupidity" -- L. Lang

    No właśnie - masz 100% rację! Ale dlaczego na gruntowych jest taki mały
    ruch? Bo stan drogi nie umożliwia popierd...ania ile maszyna daje. A
    niektórzy tylko tym się podniecają.
    Poza tym - nie tylko prędkość sie liczy. Liczba debili na drodze też -
    takich co to zawracają na autostradzie albo nawet jadą pod prąd...
    Tomek

  • 196. Data: 2011-06-17 12:05:19
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2011-06-17, Krzysiek Kielczewski <k...@g...com> wrote:

> [...]
    > złośliwy i nie wybiorę takiego, gdzie ograniczenie jest ze względu na
    > skrzyżowanie czy przejście dla pieszych.

    Nie napisalem ze kazdy zakret taki jest, bo ja tez moge wybrac 40 gdzie
    40 to max. Za to zakretow ktore da sie przejechac 2,5x szybciej jest
    pelno.

    --
    Artur

  • 197. Data: 2011-06-17 12:07:48
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2011-06-17, Tomek <k...@w...pl> wrote:

    > No w?a?nie - masz 100% racje! Ale dlaczego na gruntowych jest taki ma?y
    > ruch? Bo stan drogi nie umo?liwia popierd...ania ile maszyna daje. A
    > niektórzy tylko tym sie podniecaj?.
    > Poza tym - nie tylko predko?ae sie liczy. Liczba debili na drodze te? -
    > takich co to zawracaj? na autostradzie albo nawet jad? pod pr?d...

    Dojedz z Warszawy do Gdanska samochodem osobowym drogami gruntowymi (o
    ile takie znajdziesz). Wtedy tez zrozumiesz ze liczy sie czas.

    --
    Artur

  • 198. Data: 2011-06-17 12:09:04
    Od: "Tomek" <k...@w...pl>

    Użytkownik "Mario" <c...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Jak to nie? Mentalność Kalego, tak? Innych to od razu nagrywasz i lecisz
    > "uprzejmie donieść"?
    >
    > pozdrawiam
    > mario

    Nie żądam donoszenia na siebie - to ja chcę donosić na innych! :-)
    A jak sam popełnię błąd i mnie ktoś "trafi", to nie płaczę jak cipa, że to
    przez "donosicieli", tylko przyznaję się do błędu - co ważne - wyciągam
    wniski. Wobec siebie.
    I nie raz zdarzyło mi się pojechać dłuższą trasą tylko dlatego, że nie
    zauważyłem w obcym mieście, że skręt/jazda prosto tylko z określonego pasa.
    A nie jak debil zawracam na podwójnej linii ciągłej...
    Tomek

  • 199. Data: 2011-06-17 12:11:34
    Od: "Tomek" <k...@w...pl>

    > A jak reagujesz jak Ty łamiesz prawo?
    >
    > pozdrawiam
    > mario

    Nie łamię. Przynajmniej tak uważam. Nie przekraczam prędkości. A jeśli nie
    zauważyłem zakazu zawracania (było - mandat) i zostałem złapany, to nie
    płakałem. Mój błąd. Awoją drogą akurat za miesiąc ten zakaz zdjęli (wyjazd z
    Tesco - Górczewska w Warszawie, zawracanie w kierunku centrum). Nie
    odwoływałem się, wtedy stał tam zakaz, który przeoczyłem.
    Jeszcze raz podkreślam - nie łamię prawa, nawet drogowego...
    Tomek

  • 200. Data: 2011-06-17 12:12:35
    Od: "Tomek" <k...@w...pl>

> [...]
    elated

    > Czyli wszędzie tam, gdzie może pojawić się człowiek powinno być 50?

    Tam, gdzie jest ścieżka na krawędzi jezdni świadczy to o tym, że czasami
    jest tam więcej ludzi. I ograniczenie bezwzględne... To nie boli.
    Tomek