  • 91. Data: 2011-06-16 14:46:57
    Temat: Re: Pierwsze ofiary nowego rejestratora :-)
    Od: Olo <a...@d...pl>

    W dniu 2011-06-16 14:33, ania pisze:

    > nie.
    > Słyszałeś głupku o spoleczenstwo obywatelskie?

    słyszałaś , że obrażanie kogolwiek w internecie jest karalne?

  • 92. Data: 2011-06-16 14:49:37
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Thu, 16 Jun 2011 14:46:57 +0200 osobnik zwany Olo wystukał:

    kolina wszystko słyszał i wszystko wie

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 93. Data: 2011-06-16 14:52:01
    Od: Andrzej Ława <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 16.06.2011 14:46, Olo pisze:

    > słyszałaś , że obrażanie kogolwiek w internecie jest karalne?

    ROTFL

    Właśnie przebiłeś głupotą kolinę, z którą powyżej "dyskutujesz" ;)

  • 94. Data: 2011-06-16 14:56:30
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Thu, 16 Jun 2011 10:29:43 +0200, Tomek

    > 2. Jakim softem najprościej wycinać odpowiednie fragmenty?

    Ja tnę filmy z rejestratora w Virtual Dub -- ten daje możliwość zapisu nowo
    powstałego materiału bez wtórnej kompresji, zarówno audio jak i video. :P Z
    tą różnicą, że filmów na policję nie ślę. Rejestrator służy mi jako
    dupochron i archiwum ciekawostek jakie potrafią wyczyniać kierowcy.

    > 3. Jaki serwer polecacie, gdzie można te "kwiatki" wrzucać?

    Najłatwiej na yt

    --
    Pozdor Myjk

  • 95. Data: 2011-06-16 14:59:11
    Od: Arek <a...@a...pl>

    W dniu 2011-06-16 14:31, krzyniem [Krzysiek Niemkiewicz] pisze:

    > Już Ci tłumaczę. Dla policji to byłby żaden problem wyłapać co najmniej
    > 90% więcej wykroczeń, niż wyłapują w tej chwili (choćby z monitoringu).
    > Nie robią tego, bo by to pochłonęło zbyt dużo czasu i środków. Dlatego
    > kontrole drogowe wykonuje się wyrywkowo, na tyle, na ile pozwalają "moce
    > przerobowe" i tak, aby mieli też czas zajmować się innymi sprawami.

    Kontrole robią tylko tam gdzie jest największy zysk a nie tam gdzie
    istnieje realne niebezpieczeństwo np. czajenie się w krzakach kilka
    metrów przed znakiem końca terenu zabudowanego na prostej drodze w polu.

    > Teraz uważaj - jeśli nasz "ormowiec" dostarcza swoje rewelacyjne
    > nagranie, to niestety policja musi się nim zająć, odciągając się przez
    > to od innych, być może ważniejszych zadań. I uwierz, że policji wcale
    > nie zależy, na takich społecznych "pomagaczach", wręcz traktują ich jako
    > wrzód, który działając, niestety, w granicach prawa, utrudnia życie
    > innym, a przy tym dezorganizuje ich pracę.

    Dzięki takiemu "ormowcowi" policja musi się zająć realnymi przypadkami a
    nie głupotami. I to jest jak najbardziej pozytywny aspekt takiej postawy.

    A to, że traktują to jako wrzód to prawda, bo zmusza ich do roboty a
    tego oni nie lubią.

    A.

  • 96. Data: 2011-06-16 15:01:07
    Od: Arek <a...@a...pl>

    W dniu 2011-06-16 14:17, Olo pisze:

    > ale Ty mylisz obydwa zachowania - co innego zaregować na zaczepki, a co
    > innego nagrywać wykroczenia i donosić na Policję. Dostrzegasz różnicę
    > czy nie?

    Nie widzę różnicy w reakcji na zdarzenie gdy czyjeś zachowanie może
    doprowadzać do niebezpiecznej dla kogoś sytuacji. Co innego nagrać
    gościa na pustej drodze gdy jedzie 120, a co innego wyprzedzającego na
    ciągłej albo pasach itp. Dostrzegasz różnicę czy nie?

    A.

  • 97. Data: 2011-06-16 15:05:38
    Od: "PH" <P...@p...news>

    Użytkownik "ania" <a...@w...pl> napisał w wiadomości

    > nie.
    > Słyszałeś głupku o spoleczenstwo obywatelskie?

    ale czemu ta odpowiedzialność ma się kończyć tylko na wykrywaniu i
    dokumentowaniu wykroczeń / przestępstw?? idźmy na całość! obywatelskie
    sądy!, obywatelskie więzienia! obywatelskie kary śmierci!!
    Piotr

  • 98. Data: 2011-06-16 15:06:06
    Od: "szufla" <b...@p...pl>

    > Polecam autobus.

    Ostatnio bezstresowe sa busy, calkowicie.

    sz.

  • 99. Data: 2011-06-16 15:08:00
    Od: Arek <a...@a...pl>

    W dniu 2011-06-16 14:22, Cavallino pisze:

    > Trafiłeś w sedno.
    > Na niefatalnej drodze (krajówce) nie ma zdarzeń czołowych, ani pieszych.

    W uproszczeniu, co może wpływać na wypadki IMHO:
    1. Kiepskie oznakowanie drogowe, kiepska postawa policji itp.
    2. Kiepska infrastruktura drogowa
    3. Brawura i brak szeroko pojętej kultury jazdy, oraz łamanie istotnych
    przepisów.

    Jeżeli chodzi o pkt. 2. to możliwości zmiany są niewielkie. Nie ma co
    liczyć, że powstanie u nas sieć autostrad jak w Niemczech. Nie stać nas
    ani na budowę ani na późniejsze utrzymanie.

    Jeżeli chodzi o pkt. 1 i 3. To zrobić tu można bardzo dużo przy
    niewielkich kosztach.

    Dlatego mamy dwa wyjścia, zwalać wszystko na coś czego się nie da zrobić
    (autostrady itp.) i zabijać się nawzajem. Lub po prostu się nie zabijać.

    A.

  • 100. Data: 2011-06-16 15:12:08
    Od: wit <w...@m...aei.polsl.pl>

    Bartek Kacprzak <b...@g...com> wrote:
    > Spoko, napisanie posta z tytulem z tego linka bylo ok?
    > Ty tez sie ucieszyles, ze ktos zginal? Wiesz co bylo przyczyna tego
    > wypadku?

    To nie ma nic do rzeczy. W jednym i w drugim wypadku jakiś burak spowodował
    zagrożenie, to, że w jednym zginął chyba tego nie usprawiedliwia, prawda?
    Rzekłbym nawet, że tym bardziej nie usprawiedliwia. A Twoja reakcja na takie
    zdarzenie, co właśnie potwierdzasz, bardzo zależy od tego czym ktoś akurat
    jechał.

    Piszę o TWOJEJ reakcji.

    wit