    From: Artur Maśląg <f...@p...com>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Parę słów o fotoradarach
    Date: Tue, 28 Jun 2011 21:48:26 +0200

    W dniu 2011-06-28 18:55, J.F pisze:
    > "Artur Maśląg" napisał:
    (...)
    > A tak gwoli scislosci - jest jakas gmina ktora ma 10 FR ? Choc 3 ?
    > Pomijam gminy Warszawa, Gdansk czy Katowice.

    Szczerze wątpię - zresztą "życzliwy" to taki sam anonim jak wielu w
    sieci.

    > Budzet jakiegos Czluchowa powinien byc dostepny w sieci, mozna sprawdzic
    > ile.

    70% dochodów z FR ;) Jak ktoś chce to niech sprawdza ;)

    > Tam moze byc jeszcze jedna sprawa - ze kupione w leasing/kredyt ktory
    > teraz trzeba splacac, ale troche powatpiewam - do sie moze w jeden dzien
    > zwrocic :-)

    Oj, to nie jest tak łatwo. "Wynajmowano" też z firm prywatnych, a teraz
    zrobiono z tym porządek - najwyższa pora.

    > No ale wladza tez ma swoj rozum. hamuja przed FR do 50, to trzeba go
    > lepiej ukryc i znienacka ustawic 30.

    Ta, pewnie - wbrew temu co tu się powszechnie opowiada, ustawienie
    ograniczenia do 30km/h wcale nie jest taki łatwe i proste.

    > I jaki tego koniec - bedziemy wszedzie przepisowo jezdzili ?
    > Przepisowe 20, uzasadnione, bo dziury w drodze :-)

    Jeżeli chodzi o dziury i inne podobne, to ja ograniczeń nie
    potrzebuję i pojadę zamiast 70km/h 63km/h - później jako negatywny
    bohater pojawię się na pms-ie. Zdarzało mi się już jeździć
    po 20-30km/h na 40km/h ...

    > Znowu nie przesadzajmy, wykonanie budzetu kuleje to sie przesunie z
    > innych zrodel. Malo to razy panstwowy budzet zmieniano ? Najwyzej sie
    > szkoly nie odmaluje :-)

    Bez jaj - jak ktoś tam sugerował 70% budżetu gminy z FR, to ja to
    mogę ironicznie potwierdzić.

    > Kto ich tam wie - z natury rzeczy ustawione pod sporym katem, zanizaja
    > pomiar - to moze przewidzieli kompensacje. To sie przekompensuje.

    Poproszę choć o jedną sprawę, w której potwierdzono
    "przekompensowywanie" FR, bądź dokonywanie w nich modyfikacji.