eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.rec.motocykleOd czego zależy siła hamowania silnikiemOd czego zależy siła hamowania silnikiem
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!newsfeed.pionier.net.pl!feeder.erje.net!
    news.glorb.com!postnews.google.com!q16g2000yqg.googlegroups.com!not-for-mail
    From: Nikanor <p...@g...com>
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: Od czego zależy siła hamowania silnikiem
    Date: Tue, 7 Apr 2009 06:30:05 -0700 (PDT)
    Organization: http://groups.google.com
    Lines: 8
    Message-ID: <5...@q...googlegroups.com>
    NNTP-Posting-Host: 80.241.133.91
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
    X-Trace: posting.google.com 1239111006 10547 127.0.0.1 (7 Apr 2009 13:30:06 GMT)
    X-Complaints-To: g...@g...com
    NNTP-Posting-Date: Tue, 7 Apr 2009 13:30:06 +0000 (UTC)
    Complaints-To: g...@g...com
    Injection-Info: q16g2000yqg.googlegroups.com; posting-host=80.241.133.91;
    posting-account=XuSjvAoAAAAj6y6hDS7mangdzzlPawyd
    User-Agent: G2/1.0
    X-HTTP-UserAgent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; pl; rv:1.9.0.5)
    Gecko/2008120122 Firefox/3.0.5,gzip(gfe),gzip(gfe)
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.rec.motocykle:592633
    [ ukryj nagłówki ]

    Przepraszam, że taki od czapy temat. Przeszukałem archiwum, ale nie
    znalazłem wyjaśnienia dlaczego duży V2 czy singiel wyraźnie mocniej
    hamuje niż silnik rzędowy (przy podobnej pojemności)? Przecież stopień
    sprężania się tak bardzo nie różni. To dlaczego? Skok tłoka?

    --
    Nikanor [DL650, DR350, Agility 125]

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: