  • Data: 2014-07-02 21:01:03
    Temat: Ocen sie
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    http://www.aviva.pl/direct/aplikacjamobilna?utm_sour
    ce=bazawlasna&utm_medium=mailing&utm_campaign=aplika
    cja%20mobilna&html_version=101

    "Pobierz darmową aplikację, a po zarejestrowaniu trasy otrzymasz
    informacje odnośnie Twojego indywidualnego stylu jazdy autem. Sprawdź,
    jak zdobyty wynik wygląda na tle innych kierowców oraz kto ze
    znajomych na Facebooku osiąga najlepsze rezultaty.
    Przed wyruszeniem w trasę uruchom aplikację, a wbudowany w telefon GPS
    będzie rejestrował przejazd. System oceni Twój indywidualny styl jazdy
    na podstawie tego, jak hamujesz, przyspieszasz, wchodzisz w zakręty.
    Będziesz zdobywać punkty, odznaki i wyróżnienia. Po przejechaniu 100
    kilometrów otrzymasz ocenę od 0 do 10, gdzie 10 oznacza, że jeździsz
    bardzo bezpiecznie."

    Az mam ochote sie sprawdzic ... coz oni mogli wymyslec, zero mi sie
    nalezy, zero :-)
    .... ale nie mam ochoty miec konta na pejsbuku :-)

    To co, porownujemy sie ? :-)

    J.