-
11. Data: 2013-03-23 13:12:46
Temat: Re: [OT] Jaki sklep komputerowy polecacie?
Od: Kosu <K...@n...com>
On 2013-03-23, Pawel Marciniak <n...@n...none> wrote:
> Podobne problemy z reklamacją są/były w emarket.pl. Też nie polecam.
Każdy pewnie kiedyś w życiu miał jakiś problem z reklamacją i może
skrytykować jakiś sklep.
Proponuję zatem wymieniać sklepy, które "skaczą" wokół klienta i nikt
nigdy nie miał żadnego problemu z reklamacją czy innym wsparciem.
Czy takie podejście nie jest lepsze, a wnioski bardziej wartościowe?
pozdrawiam,
Kosu
-
12. Data: 2013-03-23 13:54:03
Temat: Re: [OT] Jaki sklep komputerowy polecacie?
Od: Przemysław Ryk <p...@g...com>
Dnia 23 Mar 2013 12:09:59 GMT, Kosu napisał(a):
> Tak. Tak właśnie wygląda świat dla oszczędzających. Jeśli kupujesz
> tanio, to jesteś tratowany gorzej. Kupuj workstation'y Della, załóż
(ciach...)
> d) możesz kupować gotowe zestawy np. od Della z opcją door-to-door 24h,
> zamiast samemu składać i potem psioczyć na sklepy.
Nie no - najlepiej siedzieć grzecznie i się przyzwyczaić. Niestety przez
takie podejście obsługa klienta wygląda u nas często tak, jak wygląda.
Trzeba się nadzwonić, naszarpać, a i tak reakcja jest pt. ,,czego ten
upierdliwiec od nas chce".
Jakoś dziwnym trafem kupując breloczki za oszałamiającą kwotę 20EUR, gdzie w
jednym komplecie miałem pomylony egzemplarz, temat załatwiłem jak trzeba w
piątek o 21-wszej, a na całość wystarczył jeden mail (pozostałe dwa to już
wymiana przedweekendowych uprzejmości). Tyle tylko, że sklep z Holandii. Da
się? Da się.
--
[ Przemysław "Maverick" Ryk ICQ: 17634926 GG: 2808132 ]
[ Niektóre błędy nie były by tak tragiczne, gdyby nie próby ich ]
[ naprawienia. (znalezione w necie) ]
-
13. Data: 2013-03-23 14:21:58
Temat: Re: [OT] Jaki sklep komputerowy polecacie?
Od: Filip <f...@f...pl>
On 23-03-2013 13:54, Przemysław Ryk wrote:
>Dnia 23 Mar 2013 12:09:59 GMT, Kosu napisał(a):
>
>> Tak. Tak właśnie wygląda świat dla oszczędzających. Jeśli kupujesz
>> tanio, to jesteś tratowany gorzej. Kupuj workstation'y Della, załóż
>(ciach...)
>> d) możesz kupować gotowe zestawy np. od Della z opcją door-to-door 24h,
>> zamiast samemu składać i potem psioczyć na sklepy.
>
>Nie no - najlepiej siedzieć grzecznie i się przyzwyczaić. Niestety przez
>takie podejście obsługa klienta wygląda u nas często tak, jak wygląda.
>Trzeba się nadzwonić, naszarpać, a i tak reakcja jest pt. ,,czego ten
>upierdliwiec od nas chce".
>
>Jakoś dziwnym trafem kupując breloczki za oszałamiającą kwotę 20EUR, gdzie w
>jednym komplecie miałem pomylony egzemplarz, temat załatwiłem jak trzeba w
>piątek o 21-wszej, a na całość wystarczył jeden mail (pozostałe dwa to już
>wymiana przedweekendowych uprzejmości). Tyle tylko, że sklep z Holandii. Da
>się? Da się.
>
>--
>[ Przemysław "Maverick" Ryk ICQ: 17634926 GG: 2808132 ]
>[ Niektóre błędy nie były by tak tragiczne, gdyby nie próby ich ]
>[ naprawienia. (znalezione w necie) ]
Polecam w gralu kupowac...
-----------------------------------
Twoje źródło informacji na temat serii Grand Theft Auto! http://swiatgta.pl
Filip454 = Filip dla nieuświadomionych
-
14. Data: 2013-03-23 14:53:52
Temat: Re: [OT] Jaki sklep komputerowy polecacie?
Od: deepblue <d...@w...pl>
W dniu 2013-03-23 13:09, Kosu pisze:
> On 2013-03-23, deepblue <d...@w...pl> wrote:
>> Z zakupami w Morele nie ma problemu ale jak pisze poniżej d530, problemy
>> zaczynają się gdy trzeba coś reklamować.
>
> Tak. Tak właśnie wygląda świat dla oszczędzających. Jeśli kupujesz
> tanio, to jesteś tratowany gorzej. Kupuj workstation'y Della, załóż
> sobie premium konto w banku (kosztujące jakieś 50 zł/m-c) i serwisuj
> samochód w ASO Mercedesa, a nie u Pana Józka na końcu drogi. Wszyscy
> będą Cię kochać, wszyscy będą Cię szybko i miło obsługiwać. Po prostu
> trzeba za to zapłacić, bo ich czas jest takim samym kosztem jak
> produkcja elektorniki.
Wszystko widzisz takie czarno białe?
Wiem oczywiście, że serwis to dodatkowy koszt ale ten koszt to cena
reputacji dobrej firmy. Jeśli zmniejszysz ten kosz za bardzo stracisz
stałych klientów.
>> W ciągu 2 lat kupiłem w Morele sporo części PC i wydałem ok 7000zł.
>> Widocznie nie zależy im na takich detalistach jak ja.
>
> Zamiast się dąsać na usenecie jak gówniarz, trzeba realnie
> i obiektywnie spojrzeć na sprawę.
Heh, gdzie tu widzisz dąsanie? Nie latam po forach z hasłem "Nie
kupujcie w Morele, bo to &%$$#@^". Po prostu więcej nic tam nie kupię.
> Morele (które jest jednym z najlepszych dużych sprzedawców w Polsce)
> kupuje sprzęt z tej samej hurtownii co inni, a ceny ma nadal
> mocno poniżej średniej. Płacisz mniej, to dostajesz mniej. Obsługa
> reklamacji to dodatkowy koszt firmy. Kupując w tanim sklepie musisz
> przyjąć, że ten sklep na czymś oszczędza, a najłatwiej jest właśnie
> na takim pozakupowym wsparciu klientów.
Najlepszych? Cóż, mamy rożne definicje najlepszego.
Może najlepsi (na razie) są w sprzedaży ale już nie w podejściu do
klienta. I naprawdę nie chodzi mi nawet o czas reklamacji a o kompletny
brak odzewu z ich strony. Wystarczyłby 1 e-mail z info co się dzieje z
kartą i szacunkowy czas jej zwrotu. Powiedz mi, jak mocno firma musi
oszczędzać na supporcie, ze nie stać jej na wysłanie 1 e-maila?
> Ogólnie masz kilka wyjść:
> a) możesz kupić dzieciom zastępczą grafikę za 200 zł - świat się nie
> skończy od tego, że będą musiały przez miesiąc pograć w gry sprzed
> kilku lat, a nie najnowsze (lub na niskich detalach),
> b) możesz kupić drugą kartę graficzną, a tamtą sprzedać po odzyskaniu
> (to chyba nie jest problem dla kogoś, kto w jednym sklepie wydaje
> 7000/2lata na same kompy),
> c) możesz kupić dzieciom książkę - świat się nie skończy także od tego,
> że przez miesiąc nie będą grały wcale (ciekawe czy na poziom nauczania
> fizyki w szkole narzekasz tak samo jak na reklamacje kart graficznych).
> d) możesz kupować gotowe zestawy np. od Della z opcją door-to-door 24h,
> zamiast samemu składać i potem psioczyć na sklepy.
Kosu, i ty mi zarzucasz "dąsanie się jak gówniarz"? To twoje podejście
do takich spraw jest gówniarsko czarno-białe. A twoja napastliwość
sugeruje jakiś związek z Morele albo sfrustrowanego kosztami serwisu
właściciela jakiej firmy...
Nie prosiłem o życiowe rady, pytałem o sprawdzone dobre sklepy, więc
następnym razem daruj sobie...
> pozdrawiam,
Naprawdę? Nie żartuj :)
> Kosu
>
--
deepblue
-
15. Data: 2013-03-23 15:00:03
Temat: Re: [OT] Jaki sklep komputerowy polecacie?
Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>
Dnia 2013-03-23 13:12, Użytkownik Kosu napisał:
> Każdy pewnie kiedyś w życiu miał jakiś problem z reklamacją i może
> skrytykować jakiś sklep.
>
> Proponuję zatem wymieniać sklepy, które "skaczą" wokół klienta i nikt
> nigdy nie miał żadnego problemu z reklamacją czy innym wsparciem.
Raczej takich nie znajdziesz.
Kupiłem coś i to coś się zepsuło, odniosłem do sklepu, alternatywą
było wysłanie do serwisu który jest daleko a czasami nawet za
granicą. Niezależnie na co się powołam to sklep i tak ma swoje
procedury w myśl których towar wysyłają np. w piątki a ja dostarczyłem
w poniedziałek lub po zebraniu kilku przedmiotów wysyłanych
do tego samego serwisu czyli mogą czekać z wysyłką dłużej niż tydzień.
I tutaj mogę się pieklić, robić awantury pracownikowi biura
spławiania klienta lub pisać paszkwile ale nic to nie zmieni.
Serwis naprawi, odczeka aż się zbierze kilka sztuk i odeśle do sklepu.
W wersji optymistycznej sprzęt naprawiony dostanę po czterech
tygodniach. W wersji mniej optymistycznej poczekam dłużej.
Pozdrawiam
-
16. Data: 2013-03-23 15:32:31
Temat: Re: [OT] Jaki sklep komputerowy polecacie?
Od: januszek <j...@p...irc.pl>
deepblue napisa?(a):
> Jako, że mocno się zawiodłem na Morele.net w którym kupowałem od kilku
> lat szukam dobrego sprawdzonego sklepu internetowego z podzespołami PC z
> przyzwoitymi cenami i, w razie problemów, szybką i sprawną obsługa
> gwarancyjną.
W zasadzie to nie ma takich bo *gwarancja* to usługa, którą zwykle
świadczy producent, który robi to przez dystrybutora - dostawcy
podzespołów do sklepów. Z tego wynika, że najlepszą obsługę zapewni ktoś
kto jednocześnie jest dystrybutorem bezpośrednim jakiegoś producenta
oraz sprzedawcą sklepowym. Taką firmą jest np Komputronik (ale nie
dotyczy to całego sprzedawanego przez nich asortymentu).
Tam gdzie można najlepiej kupić takie podzespoły, których producent
umożliwia zawarcie umowy gwarancyjnej ostatecznemu userowi i
bezpośrednie składanie reklamacji w swoim kanale RMA (np WD), etc.
j.
--
"Wibbly Wobbly TIMEY WIMEY!!!"
-
17. Data: 2013-03-23 15:48:17
Temat: Re: [OT] Jaki sklep komputerowy polecacie?
Od: Dawid <x...@n...pl>
W dniu 2013-03-23 15:32, januszek pisze:
> W zasadzie to nie ma takich bo *gwarancja* to usługa, którą zwykle
> świadczy producent, który robi to przez dystrybutora - dostawcy
> podzespołów do sklepów. Z tego wynika, że najlepszą obsługę zapewni ktoś
> kto jednocześnie jest dystrybutorem bezpośrednim jakiegoś producenta
> oraz sprzedawcą sklepowym. Taką firmą jest np Komputronik (ale nie
> dotyczy to całego sprzedawanego przez nich asortymentu).
>
> Tam gdzie można najlepiej kupić takie podzespoły, których producent
> umożliwia zawarcie umowy gwarancyjnej ostatecznemu userowi i
> bezpośrednie składanie reklamacji w swoim kanale RMA (np WD), etc.
>
> j.
>
Tylko jest jedno ale.
Dlaczego polski klient dostaje np. rok gwarancji , a niemiecki lub
czeski itd. dwa lata na to samo? Przykładów jest bardzo wiele.
-
18. Data: 2013-03-23 15:52:32
Temat: Re: [OT] Jaki sklep komputerowy polecacie?
Od: januszek <j...@p...irc.pl>
Dawid napisa?(a):
> Tylko jest jedno ale.
> Dlaczego polski klient dostaje np. rok gwarancji , a niemiecki lub
> czeski itd. dwa lata na to samo? Przykładów jest bardzo wiele.
Ok. Podaj trzy, ale konkretne.
j.
--
"Wibbly Wobbly TIMEY WIMEY!!!"
-
19. Data: 2013-03-23 19:32:05
Temat: Re: [OT] Jaki sklep komputerowy polecacie?
Od: Dawid <x...@n...pl>
W dniu 2013-03-23 15:52, januszek pisze:
> Dawid napisa?(a):
>
>> Tylko jest jedno ale.
>> Dlaczego polski klient dostaje np. rok gwarancji , a niemiecki lub
>> czeski itd. dwa lata na to samo? Przykładów jest bardzo wiele.
>
> Ok. Podaj trzy, ale konkretne.
>
> j.
>
>
>
http://www.agito.pl/nikon-af-s-50-mm-f1-4-g-nikkor-2
24-355297.html?utm_medium=Feed&utm_source=ceneo.pl&u
tm_campaign=wszystkie&utm_content=355297
Nie z tej branży, ale tak na szybko.
Za granicą dwa lata bez dopłat.
Jutro reszta.
-
20. Data: 2013-03-23 19:37:48
Temat: Re: [OT] Jaki sklep komputerowy polecacie?
Od: Dawid <x...@n...pl>
W dniu 2013-03-23 19:32, Dawid pisze:
> W dniu 2013-03-23 15:52, januszek pisze:
>> Dawid napisa?(a):
>>
>>> Tylko jest jedno ale.
>>> Dlaczego polski klient dostaje np. rok gwarancji , a niemiecki lub
>>> czeski itd. dwa lata na to samo? Przykładów jest bardzo wiele.
>>
>> Ok. Podaj trzy, ale konkretne.
>>
>> j.
>>
>>
>>
> http://www.agito.pl/nikon-af-s-50-mm-f1-4-g-nikkor-2
24-355297.html?utm_medium=Feed&utm_source=ceneo.pl&u
tm_campaign=wszystkie&utm_content=355297
>
>
> Nie z tej branży, ale tak na szybko.
> Za granicą dwa lata bez dopłat.
> Jutro reszta.
>
http://www.mediamarkt.pl/konsola-sony-playstation-3-
slim-320gb,id-270757?utm_source=porownywarki&utm_med
ium=ceneo&utm_term=ceneo&utm_campaign=xml
U Niemca 2 lata