    From: januszek <j...@p...irc.pl>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Re: [OT] Jaki sklep komputerowy polecacie?
    Date: Sat, 23 Mar 2013 14:32:31 +0000 (UTC)

    deepblue napisa?(a):

    > Jako, że mocno się zawiodłem na Morele.net w którym kupowałem od kilku
    > lat szukam dobrego sprawdzonego sklepu internetowego z podzespołami PC z
    > przyzwoitymi cenami i, w razie problemów, szybką i sprawną obsługa
    > gwarancyjną.

    W zasadzie to nie ma takich bo *gwarancja* to usługa, którą zwykle
    świadczy producent, który robi to przez dystrybutora - dostawcy
    podzespołów do sklepów. Z tego wynika, że najlepszą obsługę zapewni ktoś
    kto jednocześnie jest dystrybutorem bezpośrednim jakiegoś producenta
    oraz sprzedawcą sklepowym. Taką firmą jest np Komputronik (ale nie
    dotyczy to całego sprzedawanego przez nich asortymentu).

    Tam gdzie można najlepiej kupić takie podzespoły, których producent
    umożliwia zawarcie umowy gwarancyjnej ostatecznemu userowi i
    bezpośrednie składanie reklamacji w swoim kanale RMA (np WD), etc.

    j.

    --
    "Wibbly Wobbly TIMEY WIMEY!!!"