  • 1. Data: 2013-03-22 19:31:23
    Temat: medion
    Od: j...@g...com

    hej chce kupic laptopa z orange a chce sprzedac swoj obecny komputer ile by kosztowal
    monitor medion

  • 2. Data: 2013-03-22 20:18:00
    Temat: Re: medion
    Od: "tyg" <t...@t...pl>

    > hej chce kupic laptopa z orange a chce sprzedac swoj obecny komputer ile by
    > kosztowal monitor medion

    sporo osób tu kupuje monitory medion
    zaraz pewnie ci go wycenia

  • 3. Data: 2013-03-22 21:25:12
    Od: 2late <d...@w...pl>

    On 22/03/2013 6:31 PM, j...@g...com wrote:
    > hej chce kupic laptopa z orange a chce sprzedac swoj obecny komputer ile by
    kosztowal monitor medion

    mysle ze dwa i pol bedzie spoko i z laptopa orange reszta ci jeszcze
    zostanie jak sprzedasz ale najpierw kupisz

  • 4. Data: 2013-03-23 19:29:57
    Od: Michal <s...@d...mailexpire.com>

    W dniu 2013-03-22 19:31, j...@g...com pisze:
    > hej chce kupic laptopa z orange a chce sprzedac swoj obecny komputer ile by
    kosztowal monitor medion

    Wystaw od 1 zł na A - może ktoś się zlituje i toto kupi.
    Chcesz laptop za 1 zł, to może ktoś połakomi się na stary,
    supermarketowy monitor od 1 zł :>

    --
    /MB

  • 5. Data: 2013-03-24 10:05:52
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Fri, 22 Mar 2013 11:31:23 -0700 (PDT), j...@g...com
    napisał(a):

    > hej chce kupic laptopa z orange a chce sprzedac swoj obecny komputer ile by
    kosztowal monitor medion

    No i jak nabazgrałeś to i takie odpowiedzi dostałeś :)
    --
    Jacek

  • 6. Data: 2013-03-25 15:26:18
    Od: robot <a...@o...pl>

    W dniu 2013-03-22 19:31, j...@g...com pisze:
    > hej chce kupic laptopa z orange a chce sprzedac swoj obecny komputer ile by
    kosztowal monitor medion

    hej
    nie wiem

  • 7. Data: 2013-03-25 16:14:41
    Od: "$heikh el $hah" <s...@g...com>

    W dniu 2013-03-22 19:31, j...@g...com pisze:
    > hej chce kupic laptopa z orange a chce sprzedac swoj obecny komputer ile by
    kosztowal monitor medion

    hej jak mi zapłacisz stówę to go kupie za dychę

    --