  • 1. Data: 2013-03-22 08:48:14
    Temat: pendrive Kingston a zaszyfrowana partycja
    Od: a...@p...pl

    Czesc,

    jakim programem zarzadza sie partycja zaszyfrowana na pendrive
    Kingston DataTraveler 400 (8GB).

    Jest zalozona taka partycja, mam haslo, ale chcialbym ja usunac lub
    stworzyc nowa z nowym haslem. Obszaru nie widac w manadzerze
    dyskow/partycji.

    --
    ThinkXtra

  • 2. Data: 2013-03-22 21:52:39
    Temat: Re: pendrive Kingston a zaszyfrowana partycja
    Od: Kamikazee <n...@n...pl>

    W dniu 2013-03-22 08:48, a...@p...pl pisze:
> [...]
    >
    > Jest zalozona taka partycja, mam haslo, ale chcialbym ja usunac lub
    > stworzyc nowa z nowym haslem. Obszaru nie widac w manadzerze

    Na stornie producenta szukałeś?

    --
    http://kamikaze.mp.waw.pl/
    Gaz pieprzowy, obezwładniający, łzawiący, który wybrać?

  • 3. Data: 2013-03-23 13:06:23
    Od: "AK" <a...@p...onet.pl>

    Uzytkownik <a...@p...pl> napisal w wiadomosci
> [...]
    >
    > Jest zalozona taka partycja, mam haslo, ale chcialbym ja usunac lub
    > stworzyc nowa z nowym haslem. Obszaru nie widac w manadzerze

    Na moim penie jest program SecureTraveler
    dajesz settings i format.

    pozdrawiam
    Adiks