eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.comp.pecet[OT] Jaki sklep komputerowy polecacie? › Re: [OT] Jaki sklep komputerowy polecacie?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
    atman.pl!goblin2!goblin.stu.neva.ru!feeder1.cambriumusenet.nl!82.197.223.103.MI
    SMATCH!feeder3.cambriumusenet.nl!feed.tweaknews.nl!209.197.12.246.MISMATCH!nx02
    .iad01.newshosting.com!newshosting.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.ne
    ostrada.pl!unt-spo-a-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    Date: Sat, 23 Mar 2013 14:53:52 +0100
    From: deepblue <d...@w...pl>
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64; rv:17.0) Gecko/20130307
    Thunderbird/17.0.4
    MIME-Version: 1.0
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Re: [OT] Jaki sklep komputerowy polecacie?
    References: <514ce434$0$1257$65785112@news.neostrada.pl>
    <514d4ff9$0$1251$65785112@news.neostrada.pl>
    <514d86de$0$26699$65785112@news.neostrada.pl>
    <s...@n...notb-home>
    In-Reply-To: <s...@n...notb-home>
    Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Lines: 73
    Message-ID: <514db3ed$0$1252$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 83.20.1.129
    X-Trace: 1364046829 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 1252 83.20.1.129:52848
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.comp.pecet:1224039
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2013-03-23 13:09, Kosu pisze:
    > On 2013-03-23, deepblue <d...@w...pl> wrote:
    >> Z zakupami w Morele nie ma problemu ale jak pisze poniżej d530, problemy
    >> zaczynają się gdy trzeba coś reklamować.
    >
    > Tak. Tak właśnie wygląda świat dla oszczędzających. Jeśli kupujesz
    > tanio, to jesteś tratowany gorzej. Kupuj workstation'y Della, załóż
    > sobie premium konto w banku (kosztujące jakieś 50 zł/m-c) i serwisuj
    > samochód w ASO Mercedesa, a nie u Pana Józka na końcu drogi. Wszyscy
    > będą Cię kochać, wszyscy będą Cię szybko i miło obsługiwać. Po prostu
    > trzeba za to zapłacić, bo ich czas jest takim samym kosztem jak
    > produkcja elektorniki.

    Wszystko widzisz takie czarno białe?
    Wiem oczywiście, że serwis to dodatkowy koszt ale ten koszt to cena
    reputacji dobrej firmy. Jeśli zmniejszysz ten kosz za bardzo stracisz
    stałych klientów.

    >> W ciągu 2 lat kupiłem w Morele sporo części PC i wydałem ok 7000zł.
    >> Widocznie nie zależy im na takich detalistach jak ja.
    >
    > Zamiast się dąsać na usenecie jak gówniarz, trzeba realnie
    > i obiektywnie spojrzeć na sprawę.

    Heh, gdzie tu widzisz dąsanie? Nie latam po forach z hasłem "Nie
    kupujcie w Morele, bo to &%$$#@^". Po prostu więcej nic tam nie kupię.

    > Morele (które jest jednym z najlepszych dużych sprzedawców w Polsce)
    > kupuje sprzęt z tej samej hurtownii co inni, a ceny ma nadal
    > mocno poniżej średniej. Płacisz mniej, to dostajesz mniej. Obsługa
    > reklamacji to dodatkowy koszt firmy. Kupując w tanim sklepie musisz
    > przyjąć, że ten sklep na czymś oszczędza, a najłatwiej jest właśnie
    > na takim pozakupowym wsparciu klientów.

    Najlepszych? Cóż, mamy rożne definicje najlepszego.
    Może najlepsi (na razie) są w sprzedaży ale już nie w podejściu do
    klienta. I naprawdę nie chodzi mi nawet o czas reklamacji a o kompletny
    brak odzewu z ich strony. Wystarczyłby 1 e-mail z info co się dzieje z
    kartą i szacunkowy czas jej zwrotu. Powiedz mi, jak mocno firma musi
    oszczędzać na supporcie, ze nie stać jej na wysłanie 1 e-maila?


    > Ogólnie masz kilka wyjść:
    > a) możesz kupić dzieciom zastępczą grafikę za 200 zł - świat się nie
    > skończy od tego, że będą musiały przez miesiąc pograć w gry sprzed
    > kilku lat, a nie najnowsze (lub na niskich detalach),
    > b) możesz kupić drugą kartę graficzną, a tamtą sprzedać po odzyskaniu
    > (to chyba nie jest problem dla kogoś, kto w jednym sklepie wydaje
    > 7000/2lata na same kompy),
    > c) możesz kupić dzieciom książkę - świat się nie skończy także od tego,
    > że przez miesiąc nie będą grały wcale (ciekawe czy na poziom nauczania
    > fizyki w szkole narzekasz tak samo jak na reklamacje kart graficznych).
    > d) możesz kupować gotowe zestawy np. od Della z opcją door-to-door 24h,
    > zamiast samemu składać i potem psioczyć na sklepy.

    Kosu, i ty mi zarzucasz "dąsanie się jak gówniarz"? To twoje podejście
    do takich spraw jest gówniarsko czarno-białe. A twoja napastliwość
    sugeruje jakiś związek z Morele albo sfrustrowanego kosztami serwisu
    właściciela jakiej firmy...
    Nie prosiłem o życiowe rady, pytałem o sprawdzone dobre sklepy, więc
    następnym razem daruj sobie...


    > pozdrawiam,

    Naprawdę? Nie żartuj :)

    > Kosu
    >


    --
    deepblue

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: