  • 21. Data: 2013-03-23 19:49:33
    Temat: Re: [OT] Jaki sklep komputerowy polecacie?
    Od: Dawid <x...@n...pl>

    W dniu 2013-03-23 19:37, Dawid pisze:

    >>> Ok. Podaj trzy, ale konkretne.
    >>>
    >>> j.
    >>>

    >> http://www.agito.pl/nikon-af-s-50-mm-f1-4-g-nikkor-2
    24-355297.html?utm_medium=Feed&utm_source=ceneo.pl&u
    tm_campaign=wszystkie&utm_content=355297

    > http://www.mediamarkt.pl/konsola-sony-playstation-3-
    slim-320gb,id-270757?utm_source=porownywarki&utm_med
    ium=ceneo&utm_term=ceneo&utm_campaign=xml

    http://forum.optyczne.pl/viewtopic.php?p=185647

  • 22. Data: 2013-03-23 20:09:32
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    deepblue pisze tak:

    > Jako, że mocno się zawiodłem na Morele.net w którym kupowałem od
    > kilku lat szukam dobrego sprawdzonego sklepu internetowego z
    > podzespołami PC

    Taki nie istnieje ;)

    Kupuję w Neonet bo odbiór ososbisty jest naprawdę darmowy a nie darmowy
    za 9zł, można płacić kartą (bez prowizji). Jak coś kosztuje w
    internecie 100zł to przy kasie też 100zł. Można towar obejrzeć przed
    zapłatą.

    --
    Piter

  • 23. Data: 2013-03-23 21:15:47
    Od: Krystek <s...@k...art.pl>

    W dniu 2013-03-23 14:21, Filip pisze:
    > Polecam w gralu kupowac...

    A ja polecam ciąć cytaty i sygnaturki...

  • 24. Data: 2013-03-23 22:44:56
    Od: "Wojtek W." <p...@g...net>

    > Niestety, mylisz się, nigdzie nie mam mowy o "NIEZWŁOCZNIE". Mowa jest
    > tylko o tym, że musi odpowiedzieć w ciągu 14 dni, potem już wszystko się
    > rozmywa. Przepisy nie są wystarczająco precyzyjne.

    Art. 560. § 1. Jeżeli rzecz sprzedana ma wady, kupujący może od umowy
    odstąpić albo żądać obniżenia ceny. Jednakże kupujący nie może od umowy
    odstąpić, jeżeli sprzedawca niezwłocznie wymieni rzecz wadliwą na rzecz
    wolną od wad albo niezwłocznie wady usunie. Ograniczenie to nie ma
    zastosowania, jeżeli rzecz była już wymieniona przez sprzedawcę lub
    naprawiana, chyba że wady są nieistotne.

    niezwłocznie czyli od ręki :-)

    W.W.

  • 25. Data: 2013-03-23 23:03:21
    Od: "Wojtek W." <p...@g...net>

    > Tylko jest jedno ale.
    > Dlaczego polski klient dostaje np. rok gwarancji , a niemiecki lub
    > czeski itd. dwa lata na to samo? Przykładów jest bardzo wiele.

    Gwarancja dwa lata jest obligatoryjna w EU (nie dotyczy Apple hi hi)

    Podam przykłady z życia wzięte . Podejście polskich serwisów vs niemieckich.

    Kumplowi zepsuła się lustrzanka SONY (średnia półka cenowa) jakieś
    problemy z mocowaniem obiektywu.
    Wysłał do serwisu w PL po jakimś czasie dostał telefon, że sprzęt jest
    uszkodzony mechanicznie przez użytkownika i nie ma mowy o naprawie
    nieodpłatnej.
    Wręcz powiedzieli, że stracił już gwarancję bo aparat na pewno spadł na
    ziemie itp.
    W akcie desperacji kumpel wysłał aparat do serwisu w Berlinie.
    Po 7 dniach przychodzi kurier z paczką, kumpel otwiera a tam nowa
    lustrzanka
    z przeprosinami.

    Drugiemu kumplowi padł w Jeepie tylny most. Auto po gwarancji 2 miesiące.
    Serwis PL: o Panie to droga naprawa ok. 12-tys zł
    Kumpel załamany zadzwonił do Niemiec do salonu gdzie kupił auto.
    Niemiec przywieź Pan auto będziemy działać.
    Po tygodniu zdzwoni serwis, żeby przyjechać po auto. Kupel bierze parę
    tys Euro i jedzie
    jak na skazanie :-)
    Przyjeżdża do warsztatu Niemiec prosi go na halę pokazuje auto na
    podnośniku.
    Nowy most i prawie całe tylne zawieszenie.
    Pada pytanie o koszty:
    8000 euro fuck :-(
    Załamka ?!
    Nie, bo kumpel go źle zrozumiał 800 Euro bo musi dać chłopakom za
    robociznę :-)
    Dwa lata gwarancji na most bez limitu km .

    Potem okazało się, że to wada fabryczna tych aut.

    Po powrocie do kraju pojechał do polskiego serwisu pokazać co zrobił Niemiec
    Mina ludzi w serwisie ... bezcenna :-)

    W.W.

  • 26. Data: 2013-03-24 00:32:38
    Od: deepblue <d...@w...pl>

    W dniu 2013-03-23 13:54, Przemysław Ryk pisze:

    > (ciach...)
    >
    > Nie no - najlepiej siedzieć grzecznie i się przyzwyczaić. Niestety przez
    > takie podejście obsługa klienta wygląda u nas często tak, jak wygląda.
    > Trzeba się nadzwonić, naszarpać, a i tak reakcja jest pt. ,,czego ten
    > upierdliwiec od nas chce".

    Dokładnie. Gdybym napisał takie idiotyzmy jak Kosu na jakimkolwiek
    zachodnim forum to wzięliby mnie za wariata.

    > Jakoś dziwnym trafem kupując breloczki za oszałamiającą kwotę 20EUR, gdzie w
    > jednym komplecie miałem pomylony egzemplarz, temat załatwiłem jak trzeba w
    > piątek o 21-wszej, a na całość wystarczył jeden mail (pozostałe dwa to już
    > wymiana przedweekendowych uprzejmości). Tyle tylko, że sklep z Holandii. Da
    > się? Da się.

    Da się, także w Polsce, ale chyba warunkiem jest, że sklep jest jeszcze
    nowy i nie za duży - gdy się rozrośnie, nałapie klientów to im się w
    dupie przewraca i dzieje się to co z Morele. Wystarczy poczytać ich
    fejsa. Myślałem, ze mój przypadek to wyjątek ale to chyba reguła.
    Od ponad 10 lat kupuję większość rzeczy w necie i takiej sytuacji nie
    miałem, a reklamowałem już trochę.

    --
    deepblue

  • 27. Data: 2013-03-24 00:40:41
    Od: "Santana" <s...@i...pl>

    Użytkownik "deepblue" napisał w wiadomości grup
    .pl...

> [...]

    >Dokładnie. Gdybym napisał takie idiotyzmy jak Kosu na jakimkolwiek
    >zachodnim forum to wzięliby mnie za wariata.

    Napisz na te zachodnie fora że w Polsce marża w tym biznesie to max (sic!)
    10%. Wtedy dopiero wezmą Cię za wariata :)

  • 28. Data: 2013-03-24 08:14:47
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    W dniu 2013-03-23 13:12, Kosu pisze:

    > Proponuję zatem wymieniać sklepy, które "skaczą" wokół klienta i nikt
    > nigdy nie miał żadnego problemu z reklamacją czy innym wsparciem.

    Komputronik. To jedyny powód, dla którego tam kupuję od lat. Fakt, że
    trochę drożej, ale coś za coś.

    --
    MN

  • 29. Data: 2013-03-24 09:18:57
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    Dawid napisa?(a):

    > http://www.agito.pl/nikon-af-s-50-mm-f1-4-g-nikkor-2
    24-355297.html

    > Nie z tej branży, ale tak na szybko.
    > Za granicą dwa lata bez dopłat.
    > Jutro reszta.

    https://nikoneurope-pl.custhelp.com/app/answers/deta
    il/a_id/24918/~/europejskie-i-og%E3%B3lno%E5%9Bwiato
    we-gwarancje-firmy-nikon

    Z czego wynika, że Nikon w całej Europie udziela rocznej gwarancji
    (konkretnie: maksymalnie 1 rok po zakupie).

    j.

    --
    "Wibbly Wobbly TIMEY WIMEY!!!"

  • 30. Data: 2013-03-24 09:20:11
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    Dawid napisa?(a):

    > http://www.mediamarkt.pl/konsola-sony-playstation-3-
    slim-320gb,id-270757?utm_source=porownywarki&utm_med
    ium=ceneo&utm_term=ceneo&utm_campaign=xml

    > U Niemca 2 lata

    Tak, w całej Europie: http://www.sony.pl/support/pl/warranty/general

    j.

    --