  • 1. Data: 2013-03-21 19:50:52
    Temat: Kontroler SATA na PCI-X
    Od: Piotr Rezmer <p...@b...pl>

    Witam,

    Czy może polecić odradzić kontroler SATA? Kontroler byłby zainstalowany
    w hoscie na którym chodzi ESXi. Do tej pory korzystalem z LSI Megaraid
    U320 ale chcę zrezygnować z dysków SCSI. Dlatego rozważam wymianę
    backplane'a i kontrolera. Na płycie mam jeden wolny port PCI-X.

    Ponieważ pamiętam, że były kiedyś straszne narzekania np. na wydajność
    kontrolerów Supertrak firmy Promise, chciałbym się wcześniej rozeznać co
    popioł a co diament.

    Z tego co widzę na ebayu:

    AMMCC 3Ware 9550-SX 12 port (bez Batt.Backup). Wsparcie dla 0/1/10/5/50,
    JBOD
    LS MegaRAID Mr SATA 300 8 port
    3Ware 9550SXU-16ML SATA II
    3Ware 9550SX-16ML SATA II 3gb/s Raid Card with BBU PCI-X
    SuperMicro AOC-SAT-MV8 8 port SATA II
    Areca ARC-1120 8-ports PCI-X SATA-II RAID Controller with 256MB Cache
    3Ware 9500S-8 PCI-X 8 ports SATA Raid Controller Card
    3ware 8506-12 12 Ports PCI-X SATA RAID Controller Card

    Ewentualnie może być SAS
    --
    pozdrawiam
    Piotr