eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.comp.pecet[OT] Jaki sklep komputerowy polecacie? › Re: [OT] Jaki sklep komputerowy polecacie?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
    atman.pl!.POSTED!not-for-mail
    From: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Re: [OT] Jaki sklep komputerowy polecacie?
    Date: Sat, 23 Mar 2013 15:00:03 +0100
    Organization: ATMAN - ATM S.A.
    Lines: 23
    Message-ID: <kikch5$gqc$1@node1.news.atman.pl>
    References: <514ce434$0$1257$65785112@news.neostrada.pl>
    <514d4ff9$0$1251$65785112@news.neostrada.pl>
    <514d86de$0$26699$65785112@news.neostrada.pl>
    <kik5l0$bn$1@mx1.internetia.pl>
    <s...@n...notb-home>
    NNTP-Posting-Host: ip-46-21-210-209.nette.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: node1.news.atman.pl 1364047205 17228 46.21.210.209 (23 Mar 2013 14:00:05
    GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Sat, 23 Mar 2013 14:00:05 +0000 (UTC)
    User-Agent: Thunderbird 2.0.0.6 (Windows/20070728)
    In-Reply-To: <s...@n...notb-home>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.comp.pecet:1224040
    [ ukryj nagłówki ]

    Dnia 2013-03-23 13:12, Użytkownik Kosu napisał:

    > Każdy pewnie kiedyś w życiu miał jakiś problem z reklamacją i może
    > skrytykować jakiś sklep.
    >
    > Proponuję zatem wymieniać sklepy, które "skaczą" wokół klienta i nikt
    > nigdy nie miał żadnego problemu z reklamacją czy innym wsparciem.

    Raczej takich nie znajdziesz.
    Kupiłem coś i to coś się zepsuło, odniosłem do sklepu, alternatywą
    było wysłanie do serwisu który jest daleko a czasami nawet za
    granicą. Niezależnie na co się powołam to sklep i tak ma swoje
    procedury w myśl których towar wysyłają np. w piątki a ja dostarczyłem
    w poniedziałek lub po zebraniu kilku przedmiotów wysyłanych
    do tego samego serwisu czyli mogą czekać z wysyłką dłużej niż tydzień.
    I tutaj mogę się pieklić, robić awantury pracownikowi biura
    spławiania klienta lub pisać paszkwile ale nic to nie zmieni.
    Serwis naprawi, odczeka aż się zbierze kilka sztuk i odeśle do sklepu.
    W wersji optymistycznej sprzęt naprawiony dostanę po czterech
    tygodniach. W wersji mniej optymistycznej poczekam dłużej.


    Pozdrawiam

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: