  • Data: 2011-09-12 09:15:04
    Temat: NIC: Porucha na rypadle
    Od: Czarek <4...@g...de> szukaj wiadomości tego autora

    - Ciarek, víš co to je basen? pyta Milan.

    Milan to jest taki Czech, który mówiąc na mnie Ciarek twierdzi, że
    język polski dla Czecha brzmi bardzo miękko...

    - Wiem - odpowiadam - taki do pływania.
    - Neeee, to je bazen! protestuje Milan.

    No tak... po ponad roku obcowania z Czechami ciągle jeszcze wpuszczam
    się w maliny... Okazało się, że Milanowi chodziło o báseň, czyli wiersz.
    Postanowiłem więc zebrać kilka ciekawostek.

    Dalszy ciąg:

    http://dybowski.pl/nic

    Czarek