  • Data: 2011-09-15 20:34:27
    Temat: Re: Porucha na rypadle
    Od: marek augustynski <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    > Dzieki za rzeczowy wyk ad. Bardzo lubie Czechy i odwiedzam je 2 x w roku.
    > Pe no jest plener w fotograficznych - miasteczka i pag rki oraz g ry.
    > Napisz jeszcze dlaczego Czesi mimo wszytko przetrwali jako nar d i stworzyli
    > sensowne pa stwo. (korona dro eje do z ot wki)
    > Co mi sie podoba u Czech w to, e nie mieli skrup w i wywalili Niemc w
    > Sudeckich. Dzieki temu nie maja tego co my na Opolszczy nie.

    Tak mi się pomyślało, na podstawie tego co piszecie, że koniec końcem
    na dobre Czechom to wszystko wyszło. Normalni, swojscy.. może deko
    nudni, ale coś za coś.
    Jest też teoria, że Żydzi swoją sprawność intelektualną zawdzięczają
    prześladowaniom jakie ich spotykały przez setki lat. Proszę się nie
    śmiać.
    Ciekawe co by było, gdyby Czesi byli równie zdolni. Co powiedzilibyśmy
    my, Polacy.

    marek