  • Data: 2019-10-24 10:38:53
    Temat: Muszę pochwalić InPost
    Od: Mateusz Bogusz <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Ostatnio chcąc odebrać paczkę, zastałem paczkomat z czarnym ekranem -
    sprzęt działał ale zauważyłem że jak słońce przygrzeje w ekran (a
    ustawiony jest na południe), to dupa trzeba czekać do wieczora (albo
    stać jak bolec przez 20 min i zacieniać ekran).

    Poirytowany tym faktem że drugi raz się łapie na to, zadzwoniłem na
    infolinie zgłosić reklamacje żeby w końcu to naprawili. Gdy już
    przekazałem wszystkie dane (numer paczki i kod dostępu) i wysłuchałem
    kto przetwarza moje dane osobowe, odezwał się głoś z pytaniem czy to ja
    stoję przed paczkomatem i żebym zamachał ręką - w tym momencie w moich
    snach nie widziałem, że XXI wiek może kiedyś nadejść. Pan ze słuchawki
    otworzył dla mnie skrzynkę zdalnie! Paczkę odebrałem!

    Zaskoczony tym twistem fabularnym, zacząłem krzyczeć przed paczkomatem a
    potem poszliśmy z synem na lody.

    --
    Pozdrawiam,
    Mateusz Bogusz