  • Data: 2013-07-17 17:15:26
    Temat: Microchip 32MX695F512H - BLOKOWANIE
    Od: Sylwester Łazar <i...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam!
    Spędziłem trochę czasu na zaznajomienie się z tym kontrolerem.
    Jak się okazuje, to jest zupełnie coś innego niż dsPIC, gdyż ma w sobie
    rdzeń
    firmy MIPS (tak jak w playstation itp.)

    Udało mi się to opanować i napisałem aplikację w asm na obsługę LCD RGB
    480x272.
    Działa mi to dość ładnie, ale...
    Już dwukrotnie udało mi się go totalnie zablokować.
    Przy próbie uruchomienia plików przykładowych Microchipa niefortunnie
    zapisałem rejestry
    konfiguracyjne wartościami domyślnymi, wziętymi przez MPLAB chyba z kosmosu.

    Pierwszy raz to nawet mi działał oscylator.
    Dziś zdaje się, że zaprogramowałem go w trybie HS z kwarcem 8MHz i oscylator
    już nawet nie działa.
    Podałem mu sygnał 10MHz na OSC1 i nic - nadal nie może nawet odczytać kodu
    ID kontrolera.
    Jak to uruchomić.
    Drugi raz moja płytka nie przetrzyma wylutowywania i ponownego wlutowania.
    Używam: PGEC1 i PGED1.
    Czy podłaczenie (podlutowanie się) pod PGEC2 i PGED2 coś zmieni.
    Normalnie programowanie/debugging działa tylko na PGEC1 + PGED1.
    Domyślnie jednak konfig ustawia się na PGEC2 i PGED2 i tak został
    zaprogramowany.
    Jak wszystko jest dobrze, to działa na komplecie z 1.
    Teraz nie.
    Byłbym wdzięczny za jakiekolwiek porady co do możliwości uruchomienia tego
    chipa
    bez jego wylutowywania.