  • Data: 2012-04-15 20:36:18
    Temat: Lumia 800
    Od: " " <d...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Po długich rozmyślaniach co kupić. W grę wchodziło Galaxy SII, BB Bold 9780
    i jeszcze parę innych. W końcowym rozrachunku skończyło się na Lumi 800

    Zobaczymy czy wybór był słuszny czy też nie.

    Natomiast mam parę pytań bo jakoś nie mogę ogarnąć w tym telefonie paru
    spraw.

    1. Nie widzę kontaktów z SIMA. Daje Importuj kontakty z karty SIM i.... cos
    miesza i nie widzę ich.
    Dlaczego??
    W innych nokiach można włączyc i wyłączyć widoczność kontaktów. Znaczy mam
    na myśli że mogę włączyć aby wyświetlał kontakty tylko z SIM-a, tylko z
    telefonu lub z Sima i z telefonu jednoczesnie.
    Byc moze tu rowniez ale problem w tym ze nie moge tego znalesc.
    Kto pomoze??

    2. Nie moge znalesc jesli wogole jest cos takiego rejestru polaczen. Chodzi
    mi o Połączenia wychodzace, przychodzace, nieodebrane, czas polaczen
    wychodzacych, przychodzacych itd. Jest cos takiego tu??

    3. Doczytałem w instrukcji ale prosze o potwierdzenie tych co sprawdzili to
    w praktyce. Chodzi mi o polaczenia z intenetem przy dostepnym WiFi. Czy aby
    na pewno automatycznie jak wykryje Wifi laczy sie z netem przez niego??

    4. Ile wam trzyma bateria. Ja jeszcze tego nie spradzilem bo mam pierwszy
    dzien ten telefon i jeszcze go nie doladowalem do pelna

    5. No i jeszcze jedno pytanie o ktorym zapomnialem
    W starych nokiach tzn w tych ktore mialem i sprawdzalem w nich poczte byla
    opcja "Kasuj wiadomosci z serwera" lub "Kasuj wiadomosci tylko z telefonu".
    Odpowiednio do zastosowania jesli skasowalem z serwera juz po wlaczeniu
    kompa nie sciagal mi tych wiadomosci na skrzynke. Tu jakos znow nie moge
    tego namierzyc. Skasuje wiadomosc ale sciaga mi ja na skrzynke. Jest cos
    takiego. Gdzie??