  • Data: 2012-04-17 21:34:21
    Temat: Re: Lumia 800
    Od: Skrypëk <škrypëk@pűbliçenëmy.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik <d...@g...pl> wrote:
> [...]
    >>> i.... cos miesza i nie widzę ich.

    > Skojarzylem ale jeszcze musze opanowac do konca obsluge. Niemniej nie
    > wiem dlaczego nie widze kontaktow z Sima. W koncu skopiowalem do
    > telefonu ale nadal dreczy mnie dlaczego nie widze z Sima. W tej Nokii
    > mozna wlaczyc/wylaczyc widok kontaktow z telefonu i np FB ale w
    > poprzedniej ktora mialem moglem jeszcze wybrac pamiec SIM a tu nie
    > widze tego

    Tu widać tylko z telefonu. SIM się nie nadaje do trzymania kontaktów, ale
    można śmiecie z karty zaimportować. Nie wiem dlaczego niby ci nie działa
    import. Jesteś pewien, że nie pokryły się z kontaktami mailowymi i
    automatycznie z nimi nie zlinkowały?

    > Tak to wiem ale wlasnie nie ma czasow. W sumie nie jest to niezbedne
    > ale czasem lubialem sobie sprawdzic to i owo.

    > OK

    > Nie gram wogole w gry na telefonie. W sumie wogole nie gram nawet na
    > kompie. Glownie telefon i internet oraz poczta. Czasem BT i WiFi.
    > Przy moim srednim uzyciu na razie trzeba 1-2 dni maks

    Przy takim użyciu powinna do wieczora wytrzymać. A jeśli zostanie jeszcze
    pół baterii to i tak warto na noc podłączać do ładowarki. Regularne
    rozładowywanie do zera nie służy dobrze dzisiejszym bateriom.

    > Sprawdze
    >
    > Ale mam dodatkowe pytanie. Skojarzylem z usluga Windows Live i ...
    > Jak rozumiem aby wgrac na telefon np jakis plik Worda lub Excela to
    > tylko w ten sposob?? Jest inny??

    Da się otwierać pliki z załączników w poczcie i z usługi SkyDrive.
    Idea jest taka, żeby dokumenty trzymać w chmurach, by móc je edytować i z
    telefonu i z przeglądarki, żeby nie zginęły razem z telefonem i żeby nie
    bawić się w ich kopiowanie w tę i wewtę.

    > Czy ta nokia lub Windows Mobile ma jakies wymagania co do plikow
    > wgrywanych do niego np ze musza byc zapisane w jakims najnowszym
    > Wordzie lub cos podobnego

    Nie wiem. Ale pewnie bezpieczniej stosować docx niż doc. Jak masz office
    starszy niż 2007 to doinstaluj Pakiet Zgodności i używaj nowych formatów.

    > I jeszcze jedno pytanie. Mam ksiazke mailowa (korzystam z klienta
    > pocztowego Outlook Express (teraz to sie nazywa Poczta Systemu
    > Windows - w Viscie) wiec moge zapisac ksiazke np jako plik wab. Jak
    > mam jesli sie da wgrac ja do telefonu aby pisza maila nie musiec
    > wklepywac adresow recznie tylko z ksiazki??

    Z założenia w Windows Phone nie trzyma się "lokalnych" kontaktów w telefonie
    tylko synchronizuje je z Hotmailem, Gmailem, Exchange itd. Razem z
    kalendarzami i pocztą.

    Gdybyś przeszedł z OE na Windows Live Mail mógłbyś chyba te kontakty z
    książki adresowej zaimportować do Windows Live (Hotmail).