  • Data: 2012-04-17 14:23:25
    Temat: Re: Lumia 800
    Od: Skrypëk <škrypëk@pűbliçenëmy.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik <d...@N...gazeta.pl> wrote:
    > Po długich rozmyślaniach co kupić. W grę wchodziło Galaxy SII, BB
    > Bold 9780 i jeszcze parę innych. W końcowym rozrachunku skończyło się
    > na Lumi 800
    >
    > Zobaczymy czy wybór był słuszny czy też nie.
    >
    > Natomiast mam parę pytań bo jakoś nie mogę ogarnąć w tym telefonie
    > paru spraw.
    >
    > 1. Nie widzę kontaktów z SIMA. Daje Importuj kontakty z karty SIM
    > i.... cos miesza i nie widzę ich.
    > Dlaczego??

    U mnie działa. Po imporcie pojawiają się w kontaktach jakieś syfy od
    operatora.

    > W innych nokiach można włączyc i wyłączyć widoczność kontaktów.
    > Znaczy mam na myśli że mogę włączyć aby wyświetlał kontakty tylko z
    > SIM-a, tylko z telefonu lub z Sima i z telefonu jednoczesnie.
    > Byc moze tu rowniez ale problem w tym ze nie moge tego znalesc.
    > Kto pomoze??

    Ale daj spokój, kto to widział trzymać nadal trzymać kontakty na SIM, gdzie
    ucinają się nazwy i kaszanią polskie znaki. Skojarz telefon z kontem Windows
    Live, gdzie będziesz mógł spokojnie edytować kontakty przez przeglądarkę lub
    program Windows Live Mail a w razie czego pobrać kontakty automatycznie na
    inny telefon.

    > 2. Nie moge znalezc jesli wogole jest cos takiego rejestru polaczen.
    > Chodzi mi o Połączenia wychodzace, przychodzace, nieodebrane, czas
    > polaczen wychodzacych, przychodzacych itd. Jest cos takiego tu??

    Rejestr połączeń jest po ikonką telefonu ale bez czasów.

    > 3. Doczytałem w instrukcji ale prosze o potwierdzenie tych co
    > sprawdzili to w praktyce. Chodzi mi o polaczenia z intenetem przy
    > dostepnym WiFi. Czy aby na pewno automatycznie jak wykryje Wifi laczy
    > sie z netem przez niego??

    Tak.

    > 4. Ile wam trzyma bateria.

    Zależy ile grasz w ptaki.

    > Ja jeszcze tego nie spradzilem bo mam
    > pierwszy dzien ten telefon i jeszcze go nie doladowalem do pelna

    Z ładowarki ze ściany łąduje się szybciej niż z komputera.