  • Data: 2012-04-19 22:24:18
    Temat: Re: Lumia 800
    Od: " " <d...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    <d...@g...pl> napisał(a):

> [...]
    > ale po pierwsze widac go jakby byl wogole bardzo zle sformatowany a jak go
    > chce edytowac to pisze ze nie mozna bo .....znow jakis blad.
    >
    > Czy ta nokia lub Windows Mobile ma jakies wymagania co do plikow
    wgrywanych
    > do niego np ze musza byc zapisane w jakims najnowszym Wordzie lub cos
    > podobnego
    >
    > I jeszcze jedno pytanie. Mam ksiazke mailowa (korzystam z klienta
    pocztowego
    > Outlook Express (teraz to sie nazywa Poczta Systemu Windows - w Viscie)
    wiec
    > moge zapisac ksiazke np jako plik wab. Jak mam jesli sie da wgrac ja do
    > telefonu aby pisza maila nie musiec wklepywac adresow recznie tylko z
    > ksiazki??

    Zauważyłem dziś jeszcze jedną przypadłość. Nie wiem czy to norma czy nie ale
    załadowałem sobie mapy europejskie a dokladnie mapy GPS sąsiednich państw
    (Niemcy, Czechy, Słowacja, Austria, Chorwacja i Słowenia) łączie jakieś 900
    MB no i pojawił sie problem. Nawiazałem połącznie i po jego zakończeniu gdy
    rozłączyłem się to rozłaczanie trwało dobre 4-5 min po kliknięciu
    guzika "ROZŁĄCZ"
    Myślałem że to przypadek więc wyłączyłem telefon aby się "ułożył" i
    przetrawił i włączyłem. Ponowna próba i to samo. Więc inny numer i... to
    samo.
    W końcu wykasowałem wszystkie mapy oprócz orginalnej czyli Polskiej i....
    normalnie się rozłacza.

    Coś u mnie nie tak czy ogólnie 900 MB zamula tak telefon że nie wydala.
    ile on ma ogólnej pamięci.
    Jakieś pomysły??