eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyLanos - uszczelka pod głowicą
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 114

  • 101. Data: 2010-02-18 15:43:20
    Temat: Re: Lanos - uszczelka pod głowicą
    Od: Artur 'futrzak' Maśląg <f...@p...com>

    krzysiek82 pisze:
    (...)
    > proszę Cię weź dowoloną dacię logan (ostatnio taką miałem zaszczyt się
    > zajmować) i używając endoskopu zajrzyj do profili zamkniętych. Wiesz co
    > tam zobaczysz? Niechlujnie wprowadzony fluidol który nie przykrywa nawet
    > 1/4 powierzchni w tym wypadku podłużnicy. Więc po co mi wciskasz głupoty
    > na temat dostatecznego zabezpieczenia antykorozyjnego podwozi.

    Póki co, to Ty nas tutaj karmisz głupotami, że o zwykłym chamstwie
    nie wspomnę. Sięgnij jednak choć po odrobinę wiedzy teoretycznej, może
    wtedy zrozumiesz, że to co widzisz wcale nie jest tym co Tobie się
    wydaje. Możesz do czytania użyć rzeczonego endoskopu, ale to chyba
    nie będzie specjalnie wygodne.


  • 102. Data: 2010-02-18 15:48:21
    Temat: Re: Lanos - uszczelka pod głowicą
    Od: krzysiek82 <s...@u...pl>

    Artur 'futrzak' Maśląg pisze:
    > Póki co, to Ty nas tutaj karmisz głupotami, że o zwykłym chamstwie
    > nie wspomnę. Sięgnij jednak choć po odrobinę wiedzy teoretycznej, może
    > wtedy zrozumiesz, że to co widzisz wcale nie jest tym co Tobie się
    > wydaje. Możesz do czytania użyć rzeczonego endoskopu, ale to chyba
    > nie będzie specjalnie wygodne.
    >

    Dobrze może źle, zacząłem
    Tutaj trochę wiedzy w tym zakresie
    http://www.lakiernik.com.pl/poradnik/40.html
    Jest tego sporo w sieci i jakoś większość pokrywa się z dotychczas
    przerabianymi materiałami na ten temat.
    Czy nadal twierdzisz, że to co piszę to bzdury? Jeśli tak to przestaje
    się wypowiadać bo reformować nikogo nie mam zamiaru, niestety twój tok
    rozumowania potwierdza stan blacharski samochodów poruszający się po
    polskich drogach.

    --
    krzysiek82


  • 103. Data: 2010-02-18 18:16:49
    Temat: Re: Lanos - uszczelka pod głowicą
    Od: KJ Siła Słów <K...@n...com>

    MarcinJM pisze:

    > Renew bolts: No

    Te sruby nieco pracuja, ja bym nie wkrecal uzywanych w obecnych czasach
    produkcji wszystkiego jak najtaniej.

    KJ


  • 104. Data: 2010-02-18 18:46:54
    Temat: Re: Lanos - uszczelka pod głowicą
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    krzysiek82 pisze:
    (...)
    > Dobrze może źle, zacząłem
    > Tutaj trochę wiedzy w tym zakresie
    > http://www.lakiernik.com.pl/poradnik/40.html
    > Jest tego sporo w sieci i jakoś większość pokrywa się z dotychczas
    > przerabianymi materiałami na ten temat.

    LOL - jeśli mam być szczery, to nie ma tam nawet słowa o fabrycznym
    zabezpieczaniu samochodów (w szczególności teorii, która jest podstawą
    takowego). W sumie to by wiele wyjaśniało :)

    > Czy nadal twierdzisz, że to co piszę to bzdury?

    Sam to potwierdzasz z każdą kolejną wypowiedzią. Aby zabezpieczenie
    antykorozyjne było skuteczne, to trzeba najpierw wiedzieć skąd się
    rdza bierze i jakimi środkami można temu przeciwdziałać - bezsensowne
    nakładanie dodatkowych warstw bez zrozumienia pewnych procesów pewnie
    niektórym poprawia samopoczucie, niemniej w procesie degradacji
    nadwozia niczego nie zmienia.

    > Jeśli tak to przestaje się wypowiadać

    Nie wierzę - najpierw postarasz się zgłębić wiedzę teoretyczną w tej
    materii, czy poszukasz innych poradników dla lamerii?

    > bo reformować nikogo nie mam zamiaru, niestety twój tok
    > rozumowania potwierdza stan blacharski samochodów poruszający się po
    > polskich drogach.

    Na obecną chwilę brak Ci wiedzy by probować kogokolwiek reformować,
    a Twoje wnioski w zakresie stanu blacharskiego samochodów jeżdżących
    po polskich drogach są jak zwykle błędne i nieuzasadnione :)

    --
    Jutro to dziś - tyle że jutro.


  • 105. Data: 2010-02-18 19:09:30
    Temat: Re: Lanos - uszczelka pod głowicą
    Od: MarcinJM <m...@i...pl>

    KJ Siła Słów pisze:
    > MarcinJM pisze:
    >
    >> Renew bolts: No
    >
    > Te sruby nieco pracuja, ja bym nie wkrecal uzywanych w obecnych czasach
    > produkcji wszystkiego jak najtaniej.

    Wszystkie sruby pracuja.
    Ale skoro producent nowym srubom mowi: Nie, to chyba wie co mowi.
    A skoro nowym srubom mowi: tak, to sie je zmienia bez szemrania.

    --
    Pozdrawiam
    MarcinJM


  • 106. Data: 2010-02-18 22:49:23
    Temat: Re: Lanos - uszczelka pod głowicą
    Od: Maciek <m...@n...pl>

    W dniu 2010-02-18 11:34, Czarek Daniluk pisze:
    > Wiesz czasy PF156/126 i Polonezów już dawno mineły.
    > Od początku lat 90tych nie spotkałem się z żadnym "zachodnim" samochodem
    > który wymagałby operacji o której piszesz.
    > Samochody są cynkowane, albo jeszcze lepsze jest zabezpieczanie
    > elektrforetyczne, tylko nie wiem kto to robi(czytaj jakie firmy stosują
    > elektrforezę).
    Nawet nie wiesz jak bardzo się mylisz. Mam Escorta z 2000 roku i
    rdzewieje aż miło, bo ocynk to on może widział, ale na pewno nie tam,
    gdzie aktualnie rdzewieje. O preparatach antykorozyjnych nawet nie
    wspomnę - ledwo maźnięty, rdza na każdym łączeniu blach itp.
    Nie wiem jak to wygląda w samochodach wyższej klasy, ale te popularne
    (czytaj: tanie) według mnie wymagają przynajmniej kontroli fabrycznych
    zabezpieczeń po zakupie. Oczywiście przy założeniu, że samochodu nie
    zmienia się co 3 lata.

    --
    Pozdrawiam
    Maciek


  • 107. Data: 2010-02-18 23:01:52
    Temat: Re: Lanos - uszczelka pod głowicą
    Od: "J_K_K" <j...@i...fm>


    Użytkownik "Maciek" <m...@n...pl> napisał w wiadomości
    news:hlkdlv$7he$1@nemesis.news.neostrada.pl...
    .
    > Nie wiem jak to wygląda w samochodach wyższej klasy, ale te popularne
    > (czytaj: tanie) według mnie wymagają przynajmniej kontroli fabrycznych
    > zabezpieczeń po zakupie.

    Z reguły gwarancja na nadwozie jest pod warunkiem corocznej kontroli w ASO.

    Pzdr

    JKK



  • 108. Data: 2010-02-18 23:06:17
    Temat: Re: Lanos - uszczelka pod głowicą
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    Maciek pisze:
    (...)
    > Nawet nie wiesz jak bardzo się mylisz.

    Wcale się nie myli.

    > Mam Escorta z 2000 roku i
    > rdzewieje aż miło, bo ocynk to on może widział, ale na pewno nie tam,
    > gdzie aktualnie rdzewieje. O preparatach antykorozyjnych nawet nie
    > wspomnę - ledwo maźnięty, rdza na każdym łączeniu blach itp.

    No cóż - Ford ma już wiele wpadek z zabezpieczeniem antykorozyjnym
    i sprawa jest znana od lat. Poczytaj sobie choćby o problemach
    z Focusem.

    > Nie wiem jak to wygląda w samochodach wyższej klasy, ale te popularne
    > (czytaj: tanie) według mnie wymagają przynajmniej kontroli fabrycznych
    > zabezpieczeń po zakupie. Oczywiście przy założeniu, że samochodu nie
    > zmienia się co 3 lata.

    Bzdura. W znakomitej większości odpowiedniki tego Escorta nie mają
    problemów z korozją :)

    --
    Jutro to dziś - tyle że jutro.


  • 109. Data: 2010-02-18 23:09:57
    Temat: Re: Lanos - uszczelka pod głowicą
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    J_K_K pisze:
    >
    > Użytkownik "Maciek" <m...@n...pl> napisał w wiadomości
    > news:hlkdlv$7he$1@nemesis.news.neostrada.pl...
    > .
    >> Nie wiem jak to wygląda w samochodach wyższej klasy, ale te popularne
    >> (czytaj: tanie) według mnie wymagają przynajmniej kontroli fabrycznych
    >> zabezpieczeń po zakupie.
    >
    > Z reguły gwarancja na nadwozie jest pod warunkiem corocznej kontroli w ASO.

    Nawet za czasów Poloneza tak było i gwarant wymieniał (choć z oporami)
    nawet cały samochód.

    --
    Jutro to dziś - tyle że jutro.


  • 110. Data: 2010-02-19 11:18:56
    Temat: Re: Lanos - uszczelka pod głowicą
    Od: KJ Siła Słów <K...@n...com>

    MarcinJM pisze:

    > Wszystkie sruby pracuja.
    > Ale skoro producent nowym srubom mowi: Nie,

    Producent mowi nowym srubom nie, ale to znaczy ze nie jest to konieczne.
    Czy jest wskazane to mozna cos powiedziec jak sie popatrzy ma sama srube.
    A wg mnie patrzac na chlamowatosc wspolczesnej produkcji masowej to
    mozna nawet nie przygladac sie srubom i od razu kupic nowe.

    > to chyba wie co mowi.

    Producenci tez nie sa alfa i omega (nie mylic z Alfa i Omega).
    Opel kiedys nakazywal wymiane paska rozrzadu co 90 kkm co wygenerowalo
    mu spory obrot na naprawach glowic, po rozrzad w wielu tych modelach
    rwalo po 80.


    KJ

strony : 1 ... 10 . [ 11 ] . 12


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: