eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyLanos - uszczelka pod głowicąRe: Lanos - uszczelka pod głowicą
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
    From: Artur Maśląg <f...@p...com>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Lanos - uszczelka pod głowicą
    Date: Thu, 18 Feb 2010 18:46:54 +0100
    Organization: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
    Lines: 36
    Message-ID: <hljueg$12k$1@inews.gazeta.pl>
    References: <hlec35$q32$1@news.onet.pl> <hlgntu$ror$1@atlantis.news.neostrada.pl>
    <hlgsts$ucq$1@news.onet.pl> <hlh0e7$f5c$2@news.task.gda.pl>
    <hlh23o$c8d$2@news.onet.pl> <hlh6pn$26u$1@atlantis.news.neostrada.pl>
    <hlh6vj$ose$1@news.onet.pl> <hlhakg$1v7$1@news.onet.pl>
    <hlhb57$462$1@news.onet.pl> <hlhhtb$u8a$1@newsfeed.net.icm.edu.pl>
    <hlhibr$p7r$1@news.onet.pl> <hlhk6b$e7p$1@mx1.internetia.pl>
    <hlhkdi$viu$1@news.onet.pl> <hlisvf$p8o$2@atlantis.news.neostrada.pl>
    <hlitt2$uv$1@inews.gazeta.pl> <hlj0fo$4q0$1@atlantis.news.neostrada.pl>
    <hlj1l9$eul$1@inews.gazeta.pl> <hlj3dn$7v8$1@nemesis.news.neostrada.pl>
    <hlj4mb$q68$1@inews.gazeta.pl> <hlj5fd$frf$1@atlantis.news.neostrada.pl>
    <hlj709$5e4$1@inews.gazeta.pl> <hlj9f4$ccu$1@nemesis.news.neostrada.pl>
    <hljcu8$q5i$1@inews.gazeta.pl> <hljgku$c1o$1@atlantis.news.neostrada.pl>
    <hljh6r$c39$1@inews.gazeta.pl> <hlji56$g3n$1@atlantis.news.neostrada.pl>
    <hljjlu$j2t$1@inews.gazeta.pl> <hljkl8$kn1$1@nemesis.news.neostrada.pl>
    NNTP-Posting-Host: cyberdyne-t3.futrzak.net
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: inews.gazeta.pl 1266515217 1108 82.210.140.98 (18 Feb 2010 17:46:57 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Thu, 18 Feb 2010 17:46:57 +0000 (UTC)
    X-User: futrzak1966
    In-Reply-To: <hljkl8$kn1$1@nemesis.news.neostrada.pl>
    User-Agent: Thunderbird 2.0.0.23 (Windows/20090812)
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2256898
    [ ukryj nagłówki ]

    krzysiek82 pisze:
    (...)
    > Dobrze może źle, zacząłem
    > Tutaj trochę wiedzy w tym zakresie
    > http://www.lakiernik.com.pl/poradnik/40.html
    > Jest tego sporo w sieci i jakoś większość pokrywa się z dotychczas
    > przerabianymi materiałami na ten temat.

    LOL - jeśli mam być szczery, to nie ma tam nawet słowa o fabrycznym
    zabezpieczaniu samochodów (w szczególności teorii, która jest podstawą
    takowego). W sumie to by wiele wyjaśniało :)

    > Czy nadal twierdzisz, że to co piszę to bzdury?

    Sam to potwierdzasz z każdą kolejną wypowiedzią. Aby zabezpieczenie
    antykorozyjne było skuteczne, to trzeba najpierw wiedzieć skąd się
    rdza bierze i jakimi środkami można temu przeciwdziałać - bezsensowne
    nakładanie dodatkowych warstw bez zrozumienia pewnych procesów pewnie
    niektórym poprawia samopoczucie, niemniej w procesie degradacji
    nadwozia niczego nie zmienia.

    > Jeśli tak to przestaje się wypowiadać

    Nie wierzę - najpierw postarasz się zgłębić wiedzę teoretyczną w tej
    materii, czy poszukasz innych poradników dla lamerii?

    > bo reformować nikogo nie mam zamiaru, niestety twój tok
    > rozumowania potwierdza stan blacharski samochodów poruszający się po
    > polskich drogach.

    Na obecną chwilę brak Ci wiedzy by probować kogokolwiek reformować,
    a Twoje wnioski w zakresie stanu blacharskiego samochodów jeżdżących
    po polskich drogach są jak zwykle błędne i nieuzasadnione :)

    --
    Jutro to dziś - tyle że jutro.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: