-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
From: Artur Maśląg <f...@p...com>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Lanos - uszczelka pod głowicą
Date: Thu, 18 Feb 2010 18:46:54 +0100
Organization: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
Lines: 36
Message-ID: <hljueg$12k$1@inews.gazeta.pl>
References: <hlec35$q32$1@news.onet.pl> <hlgntu$ror$1@atlantis.news.neostrada.pl>
<hlgsts$ucq$1@news.onet.pl> <hlh0e7$f5c$2@news.task.gda.pl>
<hlh23o$c8d$2@news.onet.pl> <hlh6pn$26u$1@atlantis.news.neostrada.pl>
<hlh6vj$ose$1@news.onet.pl> <hlhakg$1v7$1@news.onet.pl>
<hlhb57$462$1@news.onet.pl> <hlhhtb$u8a$1@newsfeed.net.icm.edu.pl>
<hlhibr$p7r$1@news.onet.pl> <hlhk6b$e7p$1@mx1.internetia.pl>
<hlhkdi$viu$1@news.onet.pl> <hlisvf$p8o$2@atlantis.news.neostrada.pl>
<hlitt2$uv$1@inews.gazeta.pl> <hlj0fo$4q0$1@atlantis.news.neostrada.pl>
<hlj1l9$eul$1@inews.gazeta.pl> <hlj3dn$7v8$1@nemesis.news.neostrada.pl>
<hlj4mb$q68$1@inews.gazeta.pl> <hlj5fd$frf$1@atlantis.news.neostrada.pl>
<hlj709$5e4$1@inews.gazeta.pl> <hlj9f4$ccu$1@nemesis.news.neostrada.pl>
<hljcu8$q5i$1@inews.gazeta.pl> <hljgku$c1o$1@atlantis.news.neostrada.pl>
<hljh6r$c39$1@inews.gazeta.pl> <hlji56$g3n$1@atlantis.news.neostrada.pl>
<hljjlu$j2t$1@inews.gazeta.pl> <hljkl8$kn1$1@nemesis.news.neostrada.pl>
NNTP-Posting-Host: cyberdyne-t3.futrzak.net
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: inews.gazeta.pl 1266515217 1108 82.210.140.98 (18 Feb 2010 17:46:57 GMT)
X-Complaints-To: u...@a...pl
NNTP-Posting-Date: Thu, 18 Feb 2010 17:46:57 +0000 (UTC)
X-User: futrzak1966
In-Reply-To: <hljkl8$kn1$1@nemesis.news.neostrada.pl>
User-Agent: Thunderbird 2.0.0.23 (Windows/20090812)
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2256898
[ ukryj nagłówki ]krzysiek82 pisze:
(...)
> Dobrze może źle, zacząłem
> Tutaj trochę wiedzy w tym zakresie
> http://www.lakiernik.com.pl/poradnik/40.html
> Jest tego sporo w sieci i jakoś większość pokrywa się z dotychczas
> przerabianymi materiałami na ten temat.
LOL - jeśli mam być szczery, to nie ma tam nawet słowa o fabrycznym
zabezpieczaniu samochodów (w szczególności teorii, która jest podstawą
takowego). W sumie to by wiele wyjaśniało :)
> Czy nadal twierdzisz, że to co piszę to bzdury?
Sam to potwierdzasz z każdą kolejną wypowiedzią. Aby zabezpieczenie
antykorozyjne było skuteczne, to trzeba najpierw wiedzieć skąd się
rdza bierze i jakimi środkami można temu przeciwdziałać - bezsensowne
nakładanie dodatkowych warstw bez zrozumienia pewnych procesów pewnie
niektórym poprawia samopoczucie, niemniej w procesie degradacji
nadwozia niczego nie zmienia.
> Jeśli tak to przestaje się wypowiadać
Nie wierzę - najpierw postarasz się zgłębić wiedzę teoretyczną w tej
materii, czy poszukasz innych poradników dla lamerii?
> bo reformować nikogo nie mam zamiaru, niestety twój tok
> rozumowania potwierdza stan blacharski samochodów poruszający się po
> polskich drogach.
Na obecną chwilę brak Ci wiedzy by probować kogokolwiek reformować,
a Twoje wnioski w zakresie stanu blacharskiego samochodów jeżdżących
po polskich drogach są jak zwykle błędne i nieuzasadnione :)
--
Jutro to dziś - tyle że jutro.
Następne wpisy z tego wątku
- 18.02.10 19:09 MarcinJM
- 18.02.10 22:49 Maciek
- 18.02.10 23:01 J_K_K
- 18.02.10 23:06 Artur Maśląg
- 18.02.10 23:09 Artur Maśląg
- 19.02.10 11:18 KJ Siła Słów
- 19.02.10 11:56 Mirek Ptak
- 19.02.10 12:05 Mirek Ptak
- 19.02.10 20:59 DoQ
- 19.02.10 21:35 MarcinJM
Najnowsze wątki z tej grupy
- Jazda z Warszawy do Krakowa teslą
- Beztłumikowcy
- promile wspierają Ukrainę
- Chińczyki są LEPSZE ;-)
- Już nie płoną
- 8%
- Nowy Outlander PHEV w PL
- Śmiechu KOOOOOOPA ;-)
- Antyradar
- zasniecie
- wjechał przez bramkę dla służb
- IZERY NIE BĘDZIE. PROJEKT POLSKIEGO ELEKTRYKA LĄDUJE W KOSZU.
- czyste powietrze
- Kamerka sam. na tył
- koniki obsiadły kolejki i numerki
Najnowsze wątki
- 2025-01-04 13. Raport Totaliztyczny: Powszechna Deklaracja Praw Człowieka Nie Chroni Przed Wyzyskiem Ani Przed Eksploatacją
- 2025-01-04 Zbieranie danych przez www
- 2025-01-04 reverse engineering i dodawanie elementów do istniejących zamkniętych produktów- legalne?
- 2025-01-04 w Nowym Roku 2025r
- 2025-01-04 Warszawa => Specjalista ds. IT - II Linia Wsparcia <=
- 2025-01-04 Warszawa => Java Developer <=
- 2025-01-04 Warszawa => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2025-01-04 Warszawa => System Architect (Java background) <=
- 2025-01-04 Wrocław => Application Security Engineer <=
- 2025-01-04 Chrzanów => Specjalista ds. public relations <=
- 2025-01-04 Katowice => Key Account Manager (ERP) <=
- 2025-01-03 Problem z odczytem karty CF
- 2025-01-03 Jazda z Warszawy do Krakowa teslą
- 2025-01-03 Wrocław => Konsultant Wdrożeniowy Comarch XL/Optima (Księgowość i
- 2025-01-03 Warszawa => International Freight Forwarder <=