eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyLanos - uszczelka pod głowicąRe: Lanos - uszczelka pod głowicą
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!newsfeed.pionier.net.pl!newsfeed.straub-
    nv.de!newsfeed01.sul.t-online.de!newsfeed00.sul.t-online.de!t-online.de!border2
    .nntp.dca.giganews.com!nntp.giganews.com!nx02.iad01.newshosting.com!newshosting
    .com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!atlantis.news.neostrada
    .pl!news.neostrada.pl!not-for-mail
    From: Maciek <m...@n...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Lanos - uszczelka pod głowicą
    Date: Thu, 18 Feb 2010 22:49:23 +0100
    Organization: TP - http://www.tp.pl/
    Lines: 19
    Message-ID: <hlkdlv$7he$1@nemesis.news.neostrada.pl>
    References: <hlec35$q32$1@news.onet.pl> <hlekot$hkn$1@news.onet.pl>
    <hlepa3$lim$1@newsfeed.net.icm.edu.pl> <hletp3$d0n$1@news.onet.pl>
    <hlg8st$585$1@news.onet.pl> <hlga9j$ehm$1@nemesis.news.neostrada.pl>
    <hlgjdf$2eo$1@news.onet.pl> <hlgntu$ror$1@atlantis.news.neostrada.pl>
    <hlgsts$ucq$1@news.onet.pl> <hlh0e7$f5c$2@news.task.gda.pl>
    <hlh23o$c8d$2@news.onet.pl> <hlh6pn$26u$1@atlantis.news.neostrada.pl>
    <hlh6vj$ose$1@news.onet.pl> <hlhakg$1v7$1@news.onet.pl>
    <hlhb57$462$1@news.onet.pl> <hlhhtb$u8a$1@newsfeed.net.icm.edu.pl>
    <hlhibr$p7r$1@news.onet.pl> <hlhk6b$e7p$1@mx1.internetia.pl>
    <hlhkdi$viu$1@news.onet.pl> <hlisvf$p8o$2@atlantis.news.neostrada.pl>
    <hlitt2$uv$1@inews.gazeta.pl> <hlj0fo$4q0$1@atlantis.news.neostrada.pl>
    <hlj1l9$eul$1@inews.gazeta.pl> <hlj3dn$7v8$1@nemesis.news.neostrada.pl>
    <hlj4j9$983$1@news.onet.pl>
    NNTP-Posting-Host: dkm32.neoplus.adsl.tpnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=UTF-8
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: nemesis.news.neostrada.pl 1266530815 7726 83.24.16.32 (18 Feb 2010 22:06:55
    GMT)
    X-Complaints-To: u...@n...neostrada.pl
    NNTP-Posting-Date: Thu, 18 Feb 2010 22:06:55 +0000 (UTC)
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 6.1; pl; rv:1.9.1.7) Gecko/20100111
    Thunderbird/3.0.1
    In-Reply-To: <hlj4j9$983$1@news.onet.pl>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2256976
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2010-02-18 11:34, Czarek Daniluk pisze:
    > Wiesz czasy PF156/126 i Polonezów już dawno mineły.
    > Od początku lat 90tych nie spotkałem się z żadnym "zachodnim" samochodem
    > który wymagałby operacji o której piszesz.
    > Samochody są cynkowane, albo jeszcze lepsze jest zabezpieczanie
    > elektrforetyczne, tylko nie wiem kto to robi(czytaj jakie firmy stosują
    > elektrforezę).
    Nawet nie wiesz jak bardzo się mylisz. Mam Escorta z 2000 roku i
    rdzewieje aż miło, bo ocynk to on może widział, ale na pewno nie tam,
    gdzie aktualnie rdzewieje. O preparatach antykorozyjnych nawet nie
    wspomnę - ledwo maźnięty, rdza na każdym łączeniu blach itp.
    Nie wiem jak to wygląda w samochodach wyższej klasy, ale te popularne
    (czytaj: tanie) według mnie wymagają przynajmniej kontroli fabrycznych
    zabezpieczeń po zakupie. Oczywiście przy założeniu, że samochodu nie
    zmienia się co 3 lata.

    --
    Pozdrawiam
    Maciek

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: