-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!newsfeed.pionier.net.pl!news.nask.pl!new
s.nask.org.pl!feed.news.interia.pl!not-for-mail
From: "J_K_K" <j...@i...fm>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Lanos - uszczelka pod głowicą
Date: Thu, 18 Feb 2010 23:01:52 +0100
Organization: INTERIA.PL S.A.
Lines: 15
Message-ID: <hlkbp4$uq0$1@news.interia.pl>
References: <hlec35$q32$1@news.onet.pl> <hlekot$hkn$1@news.onet.pl>
<hlepa3$lim$1@newsfeed.net.icm.edu.pl> <hletp3$d0n$1@news.onet.pl>
<hlg8st$585$1@news.onet.pl> <hlga9j$ehm$1@nemesis.news.neostrada.pl>
<hlgjdf$2eo$1@news.onet.pl> <hlgntu$ror$1@atlantis.news.neostrada.pl>
<hlgsts$ucq$1@news.onet.pl> <hlh0e7$f5c$2@news.task.gda.pl>
<hlh23o$c8d$2@news.onet.pl> <hlh6pn$26u$1@atlantis.news.neostrada.pl>
<hlh6vj$ose$1@news.onet.pl> <hlhakg$1v7$1@news.onet.pl>
<hlhb57$462$1@news.onet.pl> <hlhhtb$u8a$1@newsfeed.net.icm.edu.pl>
<hlhibr$p7r$1@news.onet.pl> <hlhk6b$e7p$1@mx1.internetia.pl>
<hlhkdi$viu$1@news.onet.pl> <hlisvf$p8o$2@atlantis.news.neostrada.pl>
<hlitt2$uv$1@inews.gazeta.pl> <hlj0fo$4q0$1@atlantis.news.neostrada.pl>
<hlj1l9$eul$1@inews.gazeta.pl> <hlj3dn$7v8$1@nemesis.news.neostrada.pl>
<hlj4j9$983$1@news.onet.pl> <hlkdlv$7he$1@nemesis.news.neostrada.pl>
NNTP-Posting-Host: 193.200.133.98
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="UTF-8"; reply-type=original
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: news.interia.pl 1266528868 31552 193.200.133.98 (18 Feb 2010 21:34:28 GMT)
X-Complaints-To: u...@n...interia.pl
NNTP-Posting-Date: Thu, 18 Feb 2010 21:34:28 +0000 (UTC)
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.5579
X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5843
X-Priority: 3
X-Authenticated-User: j_k_k % poczta+fm
X-MSMail-Priority: Normal
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2256979
[ ukryj nagłówki ]
Użytkownik "Maciek" <m...@n...pl> napisał w wiadomości
news:hlkdlv$7he$1@nemesis.news.neostrada.pl...
.
> Nie wiem jak to wygląda w samochodach wyższej klasy, ale te popularne
> (czytaj: tanie) według mnie wymagają przynajmniej kontroli fabrycznych
> zabezpieczeń po zakupie.
Z reguły gwarancja na nadwozie jest pod warunkiem corocznej kontroli w ASO.
Pzdr
JKK
Następne wpisy z tego wątku
- 18.02.10 23:06 Artur Maśląg
- 18.02.10 23:09 Artur Maśląg
- 19.02.10 11:18 KJ Siła Słów
- 19.02.10 11:56 Mirek Ptak
- 19.02.10 12:05 Mirek Ptak
- 19.02.10 20:59 DoQ
- 19.02.10 21:35 MarcinJM
Najnowsze wątki z tej grupy
- Strach się bać
- Koniec smrodów
- Krematorium
- Szybcy i wściekli
- elektrycznie
- Jebane kurwa, kurwy.
- Coraz mniej ludzi robi prawo jazdy
- Akumulator Hyundai
- zbrojone wężyki hamulcowe
- Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
- Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
- pytanie do oponiarzy lub szybkojeżdzących (opony Hankook Ventus Prime, S1 Evo, alternatywy)
- Polskie sądy są bardzo wyrozumiałe...
- Spalinki trujom
- Prątkowcowcy, morda w kubeł :]
Najnowsze wątki
- 2024-11-21 Re: Dla mr. J.F`a, Trybuna i Wiesiaczka którzy "troszczą" się o państwowe i u których 0 pragmatyzmu
- 2024-11-21 Re: Dla mr. J.F`a, Trybuna i Wiesiaczka którzy "troszczą" się o państwowe i u których 0 pragmatyzmu
- 2024-11-21 Re: Dla mr. J.F`a, Trybuna i Wiesiaczka którzy "troszczą" się o państwowe i u których 0 pragmatyzmu
- 2024-11-20 "betamaxy" i inne voip-y dzisiaj
- 2024-11-21 Strach się bać
- 2024-11-21 Koniec smrodów
- 2024-11-20 Krematorium
- 2024-11-20 Taki tam szkolny problem...
- 2024-11-20 LIR2032 a ML2032
- 2024-11-20 SmartWatch Multimetr bezprzewodowy
- 2024-11-21 Środa Wielkopolska => Konsultant SAP <=
- 2024-11-21 Łódź => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2024-11-21 Wrocław => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=
- 2024-11-21 Kraków => Lead Java EE Developer <=
- 2024-11-21 Karlino => Konsultant wewnętrzny SAP (FI/CO) <=