eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyLanos - uszczelka pod głowicąRe: Lanos - uszczelka pod głowicą
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
    From: Artur Maśląg <f...@p...com>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Lanos - uszczelka pod głowicą
    Date: Thu, 18 Feb 2010 23:06:17 +0100
    Organization: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
    Lines: 25
    Message-ID: <hlkdkt$3pt$1@inews.gazeta.pl>
    References: <hlec35$q32$1@news.onet.pl> <hlekot$hkn$1@news.onet.pl>
    <hlepa3$lim$1@newsfeed.net.icm.edu.pl> <hletp3$d0n$1@news.onet.pl>
    <hlg8st$585$1@news.onet.pl> <hlga9j$ehm$1@nemesis.news.neostrada.pl>
    <hlgjdf$2eo$1@news.onet.pl> <hlgntu$ror$1@atlantis.news.neostrada.pl>
    <hlgsts$ucq$1@news.onet.pl> <hlh0e7$f5c$2@news.task.gda.pl>
    <hlh23o$c8d$2@news.onet.pl> <hlh6pn$26u$1@atlantis.news.neostrada.pl>
    <hlh6vj$ose$1@news.onet.pl> <hlhakg$1v7$1@news.onet.pl>
    <hlhb57$462$1@news.onet.pl> <hlhhtb$u8a$1@newsfeed.net.icm.edu.pl>
    <hlhibr$p7r$1@news.onet.pl> <hlhk6b$e7p$1@mx1.internetia.pl>
    <hlhkdi$viu$1@news.onet.pl> <hlisvf$p8o$2@atlantis.news.neostrada.pl>
    <hlitt2$uv$1@inews.gazeta.pl> <hlj0fo$4q0$1@atlantis.news.neostrada.pl>
    <hlj1l9$eul$1@inews.gazeta.pl> <hlj3dn$7v8$1@nemesis.news.neostrada.pl>
    <hlj4j9$983$1@news.onet.pl> <hlkdlv$7he$1@nemesis.news.neostrada.pl>
    NNTP-Posting-Host: cyberdyne-t3.futrzak.net
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: inews.gazeta.pl 1266530781 3901 82.210.140.98 (18 Feb 2010 22:06:21 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Thu, 18 Feb 2010 22:06:21 +0000 (UTC)
    X-User: futrzak1966
    In-Reply-To: <hlkdlv$7he$1@nemesis.news.neostrada.pl>
    User-Agent: Thunderbird 2.0.0.23 (Windows/20090812)
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2256981
    [ ukryj nagłówki ]

    Maciek pisze:
    (...)
    > Nawet nie wiesz jak bardzo się mylisz.

    Wcale się nie myli.

    > Mam Escorta z 2000 roku i
    > rdzewieje aż miło, bo ocynk to on może widział, ale na pewno nie tam,
    > gdzie aktualnie rdzewieje. O preparatach antykorozyjnych nawet nie
    > wspomnę - ledwo maźnięty, rdza na każdym łączeniu blach itp.

    No cóż - Ford ma już wiele wpadek z zabezpieczeniem antykorozyjnym
    i sprawa jest znana od lat. Poczytaj sobie choćby o problemach
    z Focusem.

    > Nie wiem jak to wygląda w samochodach wyższej klasy, ale te popularne
    > (czytaj: tanie) według mnie wymagają przynajmniej kontroli fabrycznych
    > zabezpieczeń po zakupie. Oczywiście przy założeniu, że samochodu nie
    > zmienia się co 3 lata.

    Bzdura. W znakomitej większości odpowiedniki tego Escorta nie mają
    problemów z korozją :)

    --
    Jutro to dziś - tyle że jutro.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: