-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
From: Artur Maśląg <f...@p...com>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Lanos - uszczelka pod głowicą
Date: Thu, 18 Feb 2010 23:06:17 +0100
Organization: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
Lines: 25
Message-ID: <hlkdkt$3pt$1@inews.gazeta.pl>
References: <hlec35$q32$1@news.onet.pl> <hlekot$hkn$1@news.onet.pl>
<hlepa3$lim$1@newsfeed.net.icm.edu.pl> <hletp3$d0n$1@news.onet.pl>
<hlg8st$585$1@news.onet.pl> <hlga9j$ehm$1@nemesis.news.neostrada.pl>
<hlgjdf$2eo$1@news.onet.pl> <hlgntu$ror$1@atlantis.news.neostrada.pl>
<hlgsts$ucq$1@news.onet.pl> <hlh0e7$f5c$2@news.task.gda.pl>
<hlh23o$c8d$2@news.onet.pl> <hlh6pn$26u$1@atlantis.news.neostrada.pl>
<hlh6vj$ose$1@news.onet.pl> <hlhakg$1v7$1@news.onet.pl>
<hlhb57$462$1@news.onet.pl> <hlhhtb$u8a$1@newsfeed.net.icm.edu.pl>
<hlhibr$p7r$1@news.onet.pl> <hlhk6b$e7p$1@mx1.internetia.pl>
<hlhkdi$viu$1@news.onet.pl> <hlisvf$p8o$2@atlantis.news.neostrada.pl>
<hlitt2$uv$1@inews.gazeta.pl> <hlj0fo$4q0$1@atlantis.news.neostrada.pl>
<hlj1l9$eul$1@inews.gazeta.pl> <hlj3dn$7v8$1@nemesis.news.neostrada.pl>
<hlj4j9$983$1@news.onet.pl> <hlkdlv$7he$1@nemesis.news.neostrada.pl>
NNTP-Posting-Host: cyberdyne-t3.futrzak.net
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: inews.gazeta.pl 1266530781 3901 82.210.140.98 (18 Feb 2010 22:06:21 GMT)
X-Complaints-To: u...@a...pl
NNTP-Posting-Date: Thu, 18 Feb 2010 22:06:21 +0000 (UTC)
X-User: futrzak1966
In-Reply-To: <hlkdlv$7he$1@nemesis.news.neostrada.pl>
User-Agent: Thunderbird 2.0.0.23 (Windows/20090812)
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2256981
[ ukryj nagłówki ]Maciek pisze:
(...)
> Nawet nie wiesz jak bardzo się mylisz.
Wcale się nie myli.
> Mam Escorta z 2000 roku i
> rdzewieje aż miło, bo ocynk to on może widział, ale na pewno nie tam,
> gdzie aktualnie rdzewieje. O preparatach antykorozyjnych nawet nie
> wspomnę - ledwo maźnięty, rdza na każdym łączeniu blach itp.
No cóż - Ford ma już wiele wpadek z zabezpieczeniem antykorozyjnym
i sprawa jest znana od lat. Poczytaj sobie choćby o problemach
z Focusem.
> Nie wiem jak to wygląda w samochodach wyższej klasy, ale te popularne
> (czytaj: tanie) według mnie wymagają przynajmniej kontroli fabrycznych
> zabezpieczeń po zakupie. Oczywiście przy założeniu, że samochodu nie
> zmienia się co 3 lata.
Bzdura. W znakomitej większości odpowiedniki tego Escorta nie mają
problemów z korozją :)
--
Jutro to dziś - tyle że jutro.
Następne wpisy z tego wątku
- 18.02.10 23:09 Artur Maśląg
- 19.02.10 11:18 KJ Siła Słów
- 19.02.10 11:56 Mirek Ptak
- 19.02.10 12:05 Mirek Ptak
- 19.02.10 20:59 DoQ
- 19.02.10 21:35 MarcinJM
Najnowsze wątki z tej grupy
- wina Tóska
- Rewolucja/Rewelacja!
- grupa ożyła ;)
- Być jak Clint
- Aby WKOOOORWIĆ ekofaszystów ;-)
- OC - podwyżka
- wyszedł z domu bez buta
- Bieda hud.
- Strach się bać
- Koniec smrodów
- Krematorium
- Szybcy i wściekli
- elektrycznie
- Jebane kurwa, kurwy.
- Coraz mniej ludzi robi prawo jazdy
Najnowsze wątki
- 2024-11-25 Karty przedpłacone (podarunkowe) Google Play - pytanie do korzystających
- 2024-11-26 wina Tóska
- 2024-11-26 Rewolucja/Rewelacja!
- 2024-11-25 grupa ożyła ;)
- 2024-11-24 Być jak Clint
- 2024-11-24 Rura kanalizacja konceptu Franke = problem
- 2024-11-25 Wrocław => Lead Java EE Developer <=
- 2024-11-25 Warszawa => Business Development Manager - Network and Network Securit
- 2024-11-25 Kraków => Programista Full Stack (.Net Core) <=
- 2024-11-25 Lublin => Senior PHP Developer <=
- 2024-11-25 Karlino => Konsultant wewnętrzny SAP (FI/CO) <=
- 2024-11-25 Warszawa => ECM Specialist / Consultant <=
- 2024-11-25 Katowice => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2024-11-25 Warszawa => Senior Frontend Developer (React + React Native) <=
- 2024-11-25 Lublin => Inżynier Serwisu Sprzętu Medycznego <=