-
91. Data: 2010-02-18 14:21:03
Temat: Re: Lanos - uszczelka pod głowicą
Od: Filip KK <n...@n...pl>
W dniu 2010-02-17 21:36, DoQ pisze:
> peter pisze:
>
>> rozebral milion silnikow ktorych pozniej nie potrafil zlozyc.
>> ktos kto zaklada uzywany pasek rozrzadu jest paprokiem i tyle w tym
>> temacie.
>
> I ten pasek w Krakowie kosztuje dodatkowo 1000pln, niezle was tam dymaja
> jednak...
>
Napisz do jakiego samochodu pasek kosztuje 1000 zł.
-
92. Data: 2010-02-18 14:29:21
Temat: Re: Lanos - uszczelka pod głowicą
Od: Mirek Ptak <n...@n...pl>
Dnia 2010-02-18 11:34, *krzysiek82* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby
odpisać:
>> Samochody są cynkowane
>
> to nie ocynk a jakość blach i ich spasowania świadczy o dobrym
> zabezpieczeniu auta przed korozją.
Jakość - trochę tak (ocynku ;) ) - spasowanie? nie ma nic do rzeczy do
ochrony przed korozją - ochronę przed korozja zapewniają ocynk,
kataforeza i wosk w przestrzeniach zamkniętych.
Pozdrawiam - Mirek
--
Mirek Ptak - Vectra C '07 kombi 1.9 CDTI, PMS & PRRC edition
President Herbert *old* on board :)
kolczan( a t )dronet(kropek) p l
PMS+ PJ++ S* p+ M++ W++ P+:+ X++ L+ B++ M- Z++ T- W CB++
-
93. Data: 2010-02-18 14:48:44
Temat: Re: Lanos - uszczelka pod głowicą
Od: krzysiek82 <s...@u...pl>
Artur 'futrzak' Maśląg pisze:
>
> Na szczęście znam ją również.
>
>> fabrycznie profile wielu aut są tylko lekko pryśnięte fluidolem,
>
> I nie ma potrzeby więcej.
>
>> używałeś kiedyś endoskopu?
>
> Owszem, ale to nieistotne z punktu widzenia fabrycznego zabezpieczenia
> profili zamkniętych.
Na podstawie twoich wypowiedzi, dochodzę do wniosku, że żyjesz w swoim
szczęśliwym świecie i może niech tak zostanie.
--
krzysiek82
-
94. Data: 2010-02-18 14:57:45
Temat: Re: Lanos - uszczelka pod głowicą
Od: krzysiek82 <s...@u...pl>
Mirek Ptak pisze:
> Jakość - trochę tak (ocynku ;) )
i nie mam na myśli jakości ocynku.
Wyobraź sobie sytuację, masz jajko w środku jednak zgniło, dla poprawy
nastroju malujesz je na inny kolor. Da Ci to coś? nie da Ci to nic bo i
tak wiesz, że baza a w tym wypadku wnętrze jajka jest zgnite.
Może przykład z jajkiem nie za dobry,ale na takie jajko dzisiaj
natrafiłem przy śniadaniu :/
- spasowanie? nie ma nic do rzeczy do
i znowu gafa, źle spasowana karoseria i ocierające o siebie elementy to
doskonałe środowisko do pojawiania się korozji.
> ochrony przed korozją - ochronę przed korozja zapewniają ocynk,
ocynk zapewnia dobre samopoczucie, czego przykładem jest np cinquecento
z 97 roku, według zapewnień producenta ocynk, zabezpieczenia profili
zero, a ruda wcina progi i profile aż miło, tak samo punto II także
ocynk problem dokładnie taki sam, co prawda nie tak nasilony jak w CC
ale okolice wlewu paliwa to sito. Ktoś może użyć stwierdzenia jakże
ostatnio modnego "bity" wcale nie, a problem występuje. Tak więc co mi
możesz jeszcze powiedzieć o ocynku?
--
krzysiek82
-
95. Data: 2010-02-18 15:01:09
Temat: Re: Lanos - uszczelka pod głowicą
Od: Artur 'futrzak' Maśląg <f...@p...com>
krzysiek82 pisze:
(...)
> Na podstawie twoich wypowiedzi, dochodzę do wniosku, że żyjesz w swoim
> szczęśliwym świecie i może niech tak zostanie.
Cieszę się, że podzieliłeś się z nami swoimi głębokimi przemyśleniami,
niemniej wnioski te są błędne oraz nieuzasadnione. Ze swej strony
jednak polecam choć trochę poczytać o zasadach zabezpieczeń
antykorozyjnych nadwozi samochodowych (w tym profili zamkniętych).
Endoskop nie jest do tego potrzebny.
-
96. Data: 2010-02-18 15:13:11
Temat: Re: Lanos - uszczelka pod głowicą
Od: Czarek Daniluk <c...@n...com>
krzysiek82 pisze:
> bredzisz chłopie bredzisz
>
Facet - narazie jedynym który tutaj bredzi to jesteś Ty sam.
> to nie ocynk a jakość blach i ich spasowania świadczy o dobrym
> zabezpieczeniu auta przed korozją.
>
Jakość spasowania ma wpływ na ochronę antykorozyjną ?
Chyba tylko w taki sposób że sól zimą nie będzie właziła w zakamarki,
ale jeśli samochód jest ocynkowany to w czym problem ?? przyjdą deszcze
i się wszystko wypłucze.
Chcesz to sobie zabezpieczaj pojazd nawet jak wyjedziesz nim prosto z
salonu, twoje pieniądze, twoja robota, ale wiedz że nie jest
nieuzasadnione niczym.
Chcesz to moge Ci pokazać - mercedesy, audi z połowy lat 80tych zeszłego
stulecia które nie były niczym pryskane od wyjechania z fabryki i mają
blachę bez jakichkolwiek oznak korozji, wystarcza im zabezpieczenie
fabryczne.
Wiesz - jak masz taką manię - idź do blacharza i porozmawiaj na temat
psikania bitexami i innymi świństwami.
Pozdrawiam !!
-
97. Data: 2010-02-18 15:14:28
Temat: Re: Lanos - uszczelka pod głowicą
Od: krzysiek82 <s...@u...pl>
Artur 'futrzak' Maśląg pisze:
> krzysiek82 pisze:
> (...)
>> Na podstawie twoich wypowiedzi, dochodzę do wniosku, że żyjesz w swoim
>> szczęśliwym świecie i może niech tak zostanie.
>
> Cieszę się, że podzieliłeś się z nami swoimi głębokimi przemyśleniami,
> niemniej wnioski te są błędne oraz nieuzasadnione. Ze swej strony
> jednak polecam choć trochę poczytać o zasadach zabezpieczeń
> antykorozyjnych nadwozi samochodowych (w tym profili zamkniętych).
> Endoskop nie jest do tego potrzebny.
>
>
proszę Cię weź dowoloną dacię logan (ostatnio taką miałem zaszczyt się
zajmować) i używając endoskopu zajrzyj do profili zamkniętych. Wiesz co
tam zobaczysz? Niechlujnie wprowadzony fluidol który nie przykrywa nawet
1/4 powierzchni w tym wypadku podłużnicy. Więc po co mi wciskasz głupoty
na temat dostatecznego zabezpieczenia antykorozyjnego podwozi.
--
krzysiek82
-
98. Data: 2010-02-18 15:17:22
Temat: Re: Lanos - uszczelka pod głowicą
Od: krzysiek82 <s...@u...pl>
Czarek Daniluk pisze:
> Chcesz to moge Ci pokazać - mercedesy, audi z połowy lat 80tych zeszłego
> stulecia które nie były niczym pryskane od wyjechania z fabryki i mają
> blachę bez jakichkolwiek oznak korozji, wystarcza im zabezpieczenie
> fabryczne.
bo właściciele o to zadbali, mogę Ci pokazać całą masę beczek które nie
mają już podłogi pod dywanikiem. Albo tutaj piszą same dzieciaki albo
polska to już kraj totalnych ciołków.
> Wiesz - jak masz taką manię - idź do blacharza i porozmawiaj na temat
> psikania bitexami i innymi świństwami.
>
bitex to syf i to chyba wiadomo już od dłuższego czasu. Jeśli nie znasz
nic poza bitexem to wybacz, ale nie powinieneś nawet uczestniczyć w tej
dyskusji.
--
krzysiek82
-
99. Data: 2010-02-18 15:32:24
Temat: Re: Lanos - uszczelka pod głowicą
Od: krzysiek82 <s...@u...pl>
Czarek Daniluk pisze:
> Facet kiedyś w końcu się doigrasz, ja Ci nie ubliżam pomimo tego że
> pewnie jesteś ode mnie młodszy ładnych parę lat.
i właśnie chociaż z tego powodu nie powinieneś opowiadać bajek.
Ale jakbym Cię zobaczył
> w 4 oczy to pewnie dostałbyś niezłą wiązkę ;P
to jednak chyba jesteś młodszy albo po prostu ...
> Przestań już się dalej błaźnić.
kto w ogóle wypuścił Cię z tego pokoju bez klamek?
>
> Eot, nie ma co rozmawiać z wszechwiedzącymi.
nie ma tu takich, a jeśli się za takiego uważasz czas na leki.
--
krzysiek82
-
100. Data: 2010-02-18 15:36:16
Temat: Re: Lanos - uszczelka pod głowicą
Od: Czarek Daniluk <c...@n...com>
krzysiek82 pisze:
> Czarek Daniluk pisze:
>> Chcesz to moge Ci pokazać - mercedesy, audi z połowy lat 80tych
>> zeszłego stulecia które nie były niczym pryskane od wyjechania z
>> fabryki i mają
>> blachę bez jakichkolwiek oznak korozji, wystarcza im zabezpieczenie
>> fabryczne.
>
> bo właściciele o to zadbali, mogę Ci pokazać całą masę beczek które nie
> mają już podłogi pod dywanikiem. Albo tutaj piszą same dzieciaki albo
> polska to już kraj totalnych ciołków.
>
>> Wiesz - jak masz taką manię - idź do blacharza i porozmawiaj na temat
>> psikania bitexami i innymi świństwami.
>>
>
> bitex to syf i to chyba wiadomo już od dłuższego czasu. Jeśli nie znasz
> nic poza bitexem to wybacz, ale nie powinieneś nawet uczestniczyć w tej
> dyskusji.
>
Facet kiedyś w końcu się doigrasz, ja Ci nie ubliżam pomimo tego że
pewnie jesteś ode mnie młodszy ładnych parę lat. Ale jakbym Cię zobaczył
w 4 oczy to pewnie dostałbyś niezłą wiązkę ;P
Przestań już się dalej błaźnić.
Eot, nie ma co rozmawiać z wszechwiedzącymi.