  • 31. Data: 2011-04-18 12:12:01
    Temat: Re: Jonizator-ozonator do komputera - na usb
    Od: animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2011-04-18 07:13, solar pisze:
    > Qrcze, a czym się różni gniazdko w ścianie od wtyczki w zwykłym
    > przedłużaczu? TV, RTV, kompa czy żelazka nie podłączałaś nigdy przy
    > pomocy przedłużacza?
    > Przecież ten jonizator nie pobiera kilku kilowatów...

    OK.

    --
    animka

  • 32. Data: 2011-04-18 12:15:18
    Od: animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2011-04-18 12:45, Kamil pisze:

    > Ten jonizator USB zadziała tylko, jesli w pobliżu postawisz takie cudo:
    >
    > http://allegro.pl/ametyst-szczotka-23-chembuster-org
    on-i1553914917.html

    LOL

    --
    animka

  • 33. Data: 2011-04-18 12:19:14
    Od: animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2011-04-18 13:35, Kamil pisze:

    > Chyba nie wierzysz, że animka żyje gdzieś naprawdę. Stawiam na
    > znudzonego studenta. :)

    Każdy sądzi w/g siebie cwaniaczku.

    --
    animka

  • 34. Data: 2011-04-18 16:16:23
    Od: Dawid <m...@n...pl>

    > Chyba nie wierzysz, że animka żyje gdzieś naprawdę. Stawiam na
    > znudzonego studenta. :)

    Norbert to brat animki, bez krzty humoru i inteligencji.

  • 35. Data: 2011-04-18 17:05:41
    Od: animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2011-04-18 18:16, Dawid pisze:
    > W dniu 2011-04-18 13:35, Kamil pisze:

    > Norbert to brat animki, bez krzty humoru i inteligencji.

    Proszę mi nie ubliżać jakimiś Norbertami. Ja wiem jak mój brat ma na imię.

    --
    animka

  • 36. Data: 2011-04-18 18:01:39
    Od: Tomasz Jasiński <B...@i...invalid>

    Wcale nie przypadkiem, dnia Mon, 18 Apr 2011 11:45:00 +0100
    doszła do mnie wiadomość <ioh4nc$e9f$5@inews.gazeta.pl>
    od Kamil <k...@s...com> :

    >Ten jonizator USB zadziała tylko, jesli w pobliżu postawisz takie cudo:
    >
    >http://allegro.pl/ametyst-szczotka-23-chembuster-or
    gon-i1553914917.html

    I koniecznie działo orgonowe w ogrodzie:

    http://www.youtube.com/watch?v=FZMa9OC4xK8
    --
    Ja by dawno uż był gieroj
    No u mienia jest giemoroj.

  • 37. Data: 2011-04-18 18:11:29
    Od: z <z...@g...pl>

    animka pisze:

    > Proszę mi nie ubliżać jakimiś Norbertami. Ja wiem jak mój brat ma na imię.

    Ale czad :-)
    Animka nie daj się udowodnij że istniejesz na prawdę a nie jesteś tylko
    wytworem wyobraźni znudzonego studenta. :-)
    Czujesz to: popularność, wywiady, filmy. Kononowicz, Stig, Chuck Norris
    to pikuś. Nowa marka Matrix Animacje...
    Weź sprawy w swoje ręce jest kasa do zarobienia :-)

  • 38. Data: 2011-04-18 18:13:40
    Od: animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2011-04-18 20:11, z pisze:

> [...]
    > to pikuś. Nowa marka Matrix Animacje...
    > Weź sprawy w swoje ręce jest kasa do zarobienia :-)

    Jeb się oszołomie.

    --
    animka

  • 39. Data: 2011-04-18 20:38:14
    Od: Norbert <n...@r...no>

    Dnia Mon, 18 Apr 2011 18:16:23 +0200, Dawid napisał(a):

    > Norbert to brat animki, bez krzty humoru i inteligencji.

    Czasami trzeba uzyc inteligencji, zeby wyczuc granice humoru - masz z tym
    problem, przemysl to.

    --
    pozdrawiam
    Norbert

  • 40. Data: 2011-04-18 21:47:21
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "animka" iof0tl$1m5$...@n...news.atman.pl

    : Jonizator GH-2168 posiada w strefie czołowej otwór z umieszczoną

    [..]

    Żona mojego eks-przełożonego (Jerzego Kopani, defraudanta, mendy
    społecznej, ateistycznego profesora uniwersytetu Katedry Teologii
    Katolickiej w Białymstoku) twierdziła, że kaktusy (nie wiem, czy
    jakieś konkretne, czy wszystkie) stanowią antidotum przeciwko złu
    powodowanemu przez komputery -- lub przez monitory kineskopowe. :)

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'