  • 21. Data: 2011-04-18 07:44:54
    Temat: Re: Jonizator-ozonator do komputera - na usb
    Od: "Artur\(m\)" <m...@i...pl>

    Użytkownik "animka" <a...@t...nie.ja.wp.pl> napisał w wiadomości
    news:iof0tl$1m5$1@node2.news.atman.pl...
    Jest na Allegro taki jonizator:
    http://allegro.pl/jonizator-ozonator-do-komputera-na
    -usb-neutral-i1568694900.html
    W opisie m.in to:
    Jonizator GH-2168 posiada w strefie czołowej otwór z umieszczoną
    specjalną szczoteczką węglową, która emituje do otoczenia komputera
    ujemnie spolaryzowane jony cząstek powietrza, oraz śladowe ilości ozonu.

    Ujemnie naładowane cząstki łaczą się z dodatnio naładowanymi
    zanieczyszczeniami typu kurze i powodują ich neutralizację i opadanie. W
    ten sposób następuje w strefie komputera oczyszczanie powietrza z
    niepożądanych zanieczyszczeń typu kurze, szkodliwe pyłki bądź
    nieprzyjemne zapachy.

    Czy to jest jakaś lipa, czy to naprawdę działa tak jak napisano?
    *****************************

    Ja Ci powiem tak. Wszelkie jonizatory zasilane z baterii (USB)
    to gadżet:) ponieważ, aby "wyprodukować"
    ich odpowiednią ilość, i znaczącą "trwałość" trzeba dać owym jonom
    odpowiednią energię.
    Aby tak było, napięcie jonizatora powinno być odpowiednio wysokie,
    czyli ok 5 - 15kV, a same emitery jonów "ekstremalnie ostre":),
    co ułatwia ich "produkcję".

    Oczywiście w kontekście jonizacji cząsteczek, nie atomów.

    Artur(m)

    PS. Nie jestem fizykiem, przekazuje informacje jakie posiadłem
    w trakcie budowy jonizatora domowego.

  • 22. Data: 2011-04-18 08:36:50
    Od: "Wojtek" <n...@g...pl>

    nom wrote:

    > Zgadza się, dlatego raczej do pomieszczeń się nie nadaje (zreszta ten
    > na bakterie ma za małą wydajność), a do lodówki jak najbardziej, bo
    > ozon jest nietrwały i szybko się rozpada. :-)

    No ja to wiem ale "Pierwsza trolująca" już chyba nie bardzo skoro
    kupuje sobie parapetowy ;)
    Szkoda, że to co sprzedają ozon tylko nazwie ma. Gdyby działało to
    byłaby szansa na większy spokój na newsach a tak to zostanie jak było ;)

    --
    Wojtek

  • 23. Data: 2011-04-18 10:40:23
    Od: Kamil <k...@s...com>

    On 17/04/2011 16:27, animka wrote:
> [...]
    > nieprzyjemne zapachy.
    >
    > Czy to jest jakaś lipa, czy to naprawdę działa tak jak napisano?

    "Emisja ozonu - 3ppm" - Particles Per Minute? No to zejdzie ci trochę na
    przefiltrowanie całego pokoju, coś w okolicy wieku wrzechświata.

    Kamil

  • 24. Data: 2011-04-18 10:44:30
    Od: Kamil <k...@s...com>

> [...]
    > nieprzyjemne zapachy.
    >
    > Czy to jest jakaś lipa, czy to naprawdę działa tak jak napisano?

    Ten jonizator na USB zadziała tylko, jeśli w pobliżu postawisz takie cudo:

    Kamil

  • 25. Data: 2011-04-18 10:45:00
    Od: Kamil <k...@s...com>

> [...]
    > nieprzyjemne zapachy.
    >
    > Czy to jest jakaś lipa, czy to naprawdę działa tak jak napisano?

    Ten jonizator USB zadziała tylko, jesli w pobliżu postawisz takie cudo:

    http://allegro.pl/ametyst-szczotka-23-chembuster-org
    on-i1553914917.html

    Kamil

  • 26. Data: 2011-04-18 11:16:15
    Od: Norbert <n...@r...no>

    Dnia Sun, 17 Apr 2011 22:38:56 +0100, DooMiniK napisał(a):

    > Spokojnie możesz podłączyć do zwykłego przedłużacza.
    > Taki jonizator świetnie się spisuje przy kąpielach relaksacyjnych -
    > wsadź do wanny i włącz.

    Wiesz, taki tekst w przypadku takiego betonu jak animka moze byc juz malo
    smieszny. Sa granice robienia jaj, wyznacza je zdrowy rozsadek, wlacz go.

    --
    pozdrawiam
    Norbert

  • 27. Data: 2011-04-18 11:35:16
    Od: Kamil <k...@s...com>

    On 18/04/2011 12:16, Norbert wrote:

    > Wiesz, taki tekst w przypadku takiego betonu jak animka moze byc juz malo
    > smieszny. Sa granice robienia jaj, wyznacza je zdrowy rozsadek, wlacz go.

    Chyba nie wierzysz, że animka żyje gdzieś naprawdę. Stawiam na
    znudzonego studenta. :)

    Kamil

  • 28. Data: 2011-04-18 12:09:41
    Od: animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2011-04-18 09:44, Artur(m) pisze:

> [...]
    >
    > Artur(m)
    >
    > PS. Nie jestem fizykiem, przekazuje informacje jakie posiadłem

    Dzieki. Nie kupię.

    --
    animka

  • 29. Data: 2011-04-18 12:11:24
    Od: animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2011-04-18 07:07, z pisze:

    > Komorowski jest z PO więc mu wszystko wolno ;-)
    >

    > bo nie wiem czy tak podłączony będzie działał jak> powinien.
    >>
    > Pewnie musi być tylko zachowany "pion"

    No i tak to zamierzam postawić na parapecie.

    --
    animka

  • 30. Data: 2011-04-18 12:11:28
    Od: Przemysław Ryk <p...@g...com>

    Dnia Mon, 18 Apr 2011 12:35:16 +0100, Kamil napisał(a):

    > Chyba nie wierzysz, że animka żyje gdzieś naprawdę. Stawiam na
    > znudzonego studenta. :)

    Tyle czasu i na tylu grupach? Nawet student nie jest aż tak znudzony...

    [ The Guv: There are inmates and there are convicts. [...] So, which are ]
    [ you gonna be? Richard B. Riddick: Me? I'm just passin' through. ]
    [ ("The Chronicles of Riddick") ]