  • 1. Data: 2011-04-17 15:27:41
    Temat: Jonizator-ozonator do komputera - na usb
    Od: animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    Jest na Allegro taki jonizator:
    http://allegro.pl/jonizator-ozonator-do-komputera-na
    -usb-neutral-i1568694900.html
    W opisie m.in to:
    Jonizator GH-2168 posiada w strefie czołowej otwór z umieszczoną
    specjalną szczoteczką węglową, która emituje do otoczenia komputera
    ujemnie spolaryzowane jony cząstek powietrza, oraz śladowe ilości ozonu.

    Ujemnie naładowane cząstki łaczą się z dodatnio naładowanymi
    zanieczyszczeniami typu kurze i powodują ich neutralizację i opadanie. W
    ten sposób następuje w strefie komputera oczyszczanie powietrza z
    niepożądanych zanieczyszczeń typu kurze, szkodliwe pyłki bądź
    nieprzyjemne zapachy.

    Czy to jest jakaś lipa, czy to naprawdę działa tak jak napisano?

    --
    animka

  • 2. Data: 2011-04-17 17:35:28
    Temat: Re: Jonizator-ozonator do komputera - na usb
    Od: Tomasz Jasiński <B...@i...invalid>

    Wcale nie przypadkiem, dnia Sun, 17 Apr 2011 17:27:41 +0200
    doszła do mnie wiadomość <iof0tl$1m5$1@node2.news.atman.pl>
    od animka <a...@t...nie.ja.wp.pl> :

    Lipa plus mity i legendy.
    http://www.ce-mag.com/archive/02/11/mrstatic.html

  • 3. Data: 2011-04-17 19:09:08
    Od: "nom" <n...@u...gazeta.pl>

    Nie wiem co to urządzenie daje, ja 2 lata temu kupiłem do lodówki w sklepie
    Stonka taki jonizator:
    http://allegro.pl/genius-air-znany-z-tv-dezynfekcja-
    lodowki-i1553395496.html
    Zasilanie 3 baterie AA (ja wkładam akumulatorki, starczaja na 2 miesiące) i
    na 100% coś daje, bo po pierwsze nie przenikają zapachy (np. z kiełbasy do
    placka :-) ), żywność dłużej utrzymuje świeżość. Jak się otwiera lodówkę to
    czuć tak jakby morska bryzę. :-)
    Aha, i w Stonce ten jonizator z aukcji kosztował 5zł, więc kupiłem od razu 4
    sztuki i rozdałem po rodzinie. :-)
    Podobno ozon zabija bakterie i wirusy. :-)

  • 4. Data: 2011-04-17 19:59:42
    Od: animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2011-04-17 19:35, Tomasz Jasiński pisze:
    > Wcale nie przypadkiem, dnia Sun, 17 Apr 2011 17:27:41 +0200
> [...]

    Tego nie kupilam, ale kupiłam jonizator powietrza (taki podłączany do
    kontaktu w mieszkaniu). Czekam na przesyłkę. No i teraz jestem
    zdesperowana :-(

    --
    animka

  • 5. Data: 2011-04-17 20:04:48
    Od: "marfi" <marfi @bb.onet.pl>

    Użytkownik "animka" <a...@t...nie.ja.wp.pl> napisał w wiadomości
> [...]

    Tego nie kupilam, ale kupiłam jonizator powietrza (taki podłączany do
    kontaktu w mieszkaniu). Czekam na przesyłkę. No i teraz jestem

    -- Gratuluję. Kupiłaś niezbędne do życia urządzenie - bez niego jaskiniowcy
    wymarli a Ty masz niestety szansę przeżyć :)

    --
    marfi

  • 6. Data: 2011-04-17 20:08:32
    Od: animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2011-04-17 21:09, nom pisze:
> [...]
    > sztuki i rozdałem po rodzinie. :-)
    > Podobno ozon zabija bakterie i wirusy. :-)

    No to mnie pocieszyłeś :-) Kupiłam nie ten do komputera, tylko do
    mieszkania, podłączany do kontaktu. Czekam na przesyłkę. Nie wiem tylko
    do czego ja go podłaczę, bo wszystkie gniazdka w pokoju mam zajęte
    (rozgałęziacz opada). Listwa zaś na podłodze i też sie nie nadaje.
    Ciekawa jestem czy można toto podłączyć do przedłużacza (np. takiego jak
    do podłączenia sznura od żelazka) i położyć na parapecie, żeby ten ozon
    rozchodził się po pokoju?

    Jeśli chodzi o lodówkę to jakoś przez wiele lat nie czuję w niej żadnych
    zapachów, ani miłych ani niemiłych. Lodówka Ardo.

    --
    animka

  • 7. Data: 2011-04-17 20:16:25
    Od: animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2011-04-17 21:09, nom pisze:
    > Nie wiem co to urządzenie daje, ja 2 lata temu kupiłem do lodówki w sklepie
> [...]

    Jak widzę to ten na baterie jest praktyczniejszy od tego podłączanego do
    kontaktu.

    --
    animka

  • 8. Data: 2011-04-17 20:38:56
    Od: z <z...@g...pl>

    animka pisze:
> [...]
    > Ciekawa jestem czy można toto podłączyć do przedłużacza (np. takiego jak
    > do podłączenia sznura od żelazka) i położyć na parapecie, żeby ten ozon

    Ty to na serio piszesz. Trol by tego nie wymyślił. Jestem przerażony.
    Musisz mieć ogromne problemy w normalnym życiu. Współczuję.

  • 9. Data: 2011-04-17 20:44:32
    Od: "Wojtek" <n...@g...pl>

    nom wrote:

    > Podobno ozon zabija bakterie i
    > wirusy. :-)

    Ludzi też, jest po prostu trujący.

    --
    Wojtek

  • 10. Data: 2011-04-17 20:49:03
    Od: animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2011-04-17 22:38, z pisze:
    > animka pisze:
    > wszystkie gniazdka w pokoju mam zajęte
    >
    > Ty to na serio piszesz. Trol by tego nie wymyślił. Jestem przerażony.
    > Musisz mieć ogromne problemy w normalnym życiu. Współczuję.

    Możesz naukowo jakoś to wyjaśnić, udzielić normalnej odpowiedzi, a nie
    odpowiadać jak troll, bo nie rozumiem tego bełkotu?

    --
    animka