  • 51. Data: 2011-04-20 07:24:57
    Temat: Re: Jonizator-ozonator do komputera - na usb
    Od: "Artur\(m\)" <m...@i...pl>

    napisałeś "po nazwisku",

    Jesteś ch****m nad ch****mi :):).

    > A dyfuzja -- to wprawdzie przenikanie się materii, ale spowodowane
    > nie siłami elektrycznymi, :) ale kinetyczną energią mechaniczną
    > wewnętrzną, zwaną ciepłem. :)

    Delikatnie zwrócę Ci uwagę na cudzysłów. Ogólnie ludzie wykształceni znają
    ich funkcje.

    > Słowem -- pierdoła z Ciebie, nie fizyk. :)

    Tu masz rację.

> [...]
    > przeminął.
    > Szkoda, że ja tego już nie doczekam. Kręgosłupa nie da się łatwo załatać.
    > Brak
    > ruchu (spowodowany uszkodzeniami kręgosłupa) daje fatalne skutki w
    > połączeniu
    > z astmą i alergią. :) Pleśń w mieszkaniu musi być -- aby skurwysyni mogli
    > triumfować, a ja piszę to wszystko dlatego, aby za jakiś czas dzieci nie
    > pytały beznadziejnie:
    >
    > -- dlaczego tak piękne państwo (jak o Polsce będą mówić za sto lat)
    > upadło?!
    >
    > Ja pytałem. Wychowywano mnie na patriotę. :)

    Ogólnie rozumiem pisane, ale tego - ni w ząb. Trochę to tak jakbyś...
    cytował jakieś dzieło,...opowiadał jakieś sny,...
    Piszesz książkę?!

    Nazwanie KOGOKOLWIEK skurwielem, nie dając mu możliwości
    odniesienia sie do oskarżenia, to tak jakby "patriotycznie" strzelić mu w
    tył głowy.

    > Kopania wyprzedał co mógł z majątku polskiego -- bo był posłem Unii
    > Wolności.
    > Zdefraudował ogromne pieniądze państwowej uczelni białostockiej -- bo był
    > wysoko postawioną osobistością. A o czym mówił w Sejmie jako poseł?
    > Oczywiście
    > o potrzebie dofinansowania uczelni...
    >
    > Jako pupil Ozorowskiego, stanął mi na drodze do pracy na uczelni.
    > (do powrotu do pracy) A wcześniej korzystał z mojej pracy za free
    > (i on, i trochę jego pracownicy) i obiecał przyjęcie mnie do pracy.

    Wybacz. Nie uznam tego co piszesz wyżej jako zachowania honorowego.
    NIGDY!

    Artur(m)

  • 52. Data: 2011-04-21 00:19:24
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Artur(m)" iom1ob$g96$...@r...tu.kielce.pl

    > Jesteś ch****m nad ch****mi :):).

    Chujem nazywano w Katedrze Fizyki prof. Dobrzyńskiego.
    Dla mnie ten epitet użyty w tym miejscu to komplement
    i niezasłużony zaszczyt. (bo Dobrzyński jest raczej mocny w Fizyce)

    Mniemam, że to słowo (chuj w deklinacji) chciałeś
    zapisać, choć liczba gwiazdek o tym nie świadczy.

    "Artur(m)" iojb47$2id1$...@r...tu.kielce.pl

    > Abstrahując Twoje wylewanie frustracji (to co napisałeś "po nazwisku",

    I co tu oznacza cudzysłów? Na dodatek niepoprawny w tym języku?

    Jeśli nie pojmujesz idei czegoś -- możesz po prostu napisać cokolwiek w cydzysłowie?

    > niezależnie czy masz rację dla mnie to żenada)", kaktus może być antidotum

    A ten znak cudzysłowu -- co on oznacza?

    > gromadzi się większa ilość ładunków które "dyfundują do atmosfery",

    Dyfuzja ma się nijak do tego, co dzieje się
    z ładunkami elektrycznymi opuszczającymi ostrze igły.

    Jechałem samochodem do Gdańska.
    ,,Piłem'' samochodem do Gdańska.
    ,,Piłem'' ,,pociągiem'' do Gdańska.
    ,,Piłem'' ,,pociągiem'' do ,,Sochaczewa''.

    A za każdym razem -- jechałem samochodem do Gdańska.
    Taki język -- to bełkot. :)

    ,,zdeklinowany'' chuj -- owszem, ale nie ,,dyfuzja''

    Cudzysłów nie może zastępować słowa innym słowem dowolnie.

    Cudzysłów nie ,,cudzysłów'' zastępować ,,cudzysłów'' innym ,,cudzysłów'' dowolnie.

    Dyfuzja ma się nijak do tego zjawiska, o którym piszesz.

    Samochód dyfunduje z Białegostoku do Gdańska?

    Owszem -- samochód ,,dyfunduje'', gdy jest właśnie kradziony przez złodzieja.

    cudzysłów m IV, D. ~łowu, Ms. ~łowie; lm M. ~łowy

    <<znak graficzny w postaci dwóch par przecinków lub
    klinów, w które ujmuje się wyrazy, powiedzenia lub
    zdania cytowane, a także wyrazy i zwroty użyte
    przenośnie lub ironicznie w celu wyodrębnienia
    ich w tekście>>

    Napisać coś w cudzysłowie.
    Ująć coś w cudzysłów.

    Tu (w Twojej wypowiedzi) ironii (czy przenośni) nie ma.

    > Ogólnie rozumiem pisane, ale tego - ni w ząb. Trochę to tak jakbyś...
    > cytował jakieś dzieło,...opowiadał jakieś sny,...
    > Piszesz książkę?!

    Na szczęście poza analfabetami nikt nie narzeka na mój styl. :)

    > Nazwanie KOGOKOLWIEK skurwielem, nie dając mu możliwości
    > odniesienia sie do oskarżenia, to tak jakby "patriotycznie" strzelić mu w tył
    głowy.

    Pewnie tak -- ale tylko wówczas, gdy ten ktoś nie umie czytać lub pisać po polsku. :)
    A profesor uniwersytetu raczej umie i pisać, i czytać, i nie stroni od netu. :)

    > Wybacz. [..]

    Mam zły dzień, ale wybaczam.

    -=-

    Biorąc pod uwagę ,,całokształt'' Twojej wypowiedzi, mogę
    dopisać, że i ,,językoznawcą'' jesteś słabym. :) (nie tylko
    takim fizykiem)

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 53. Data: 2011-04-21 07:44:59
    Od: "Artur\(m\)" <m...@i...pl>

    napisał w wiadomości news:iont6j$871$1@inews.gazeta.pl...

> [...]
    >
    > Mniemam, że to słowo (chuj w deklinacji) chciałeś
    > zapisać, choć liczba gwiazdek o tym nie świadczy.

    Żadnej deklinacji narządu o którym piszesz.
    Napisałem i miałem na myśli,
    "Jesteś chłopem nad chłopami" (ilość gwiazdek się zgadza)
    czyli taki >>twardy<<, taki dosadny.
    Myślisz tylko takimi "skomplikowanymi schematami)*?
    *) tu - ironia

> [...]
    > ,,Piłem'' ,,pociągiem'' do Gdańska.
    > ,,Piłem'' ,,pociągiem'' do ,,Sochaczewa''.
    >
    > A za każdym razem -- jechałem samochodem do Gdańska.

    Do tego co napisałem w poprzednim poscie, dodam
    - chcesz konkurować z Białoszewskim!?
    ...mnie się podoba (nie mówię tu o Białoszewskim).

> [...]
    > przenośnie lub ironicznie w celu wyodrębnienia
    > ich w tekście>>
    >
    > Tu (w Twojej wypowiedzi) ironii (czy przenośni) nie ma.

    Ironii nie ma...
    Ja korzystam z rozumu i PWN
    98. CUDZYSŁÓW
    Cudzysłów, podobnie jak nawias, ma charakter wyodrębniający i składa się z
    dwu znaków - otwierającego i zamykającego. Stosowany jest przede wszystkim
    do wydzielania słów cytowanych i oznaczania specyficznych użyć wyrazów i
    wyrażeń, bywa on więc określany również jako znak redakcyjny.

    Gdybyś nie wiedział i potrzebne Ci pisane to podkreślę
    "...i oznaczania specyficznych użyć wyrazów i wyrażeń...".

    > Biorąc pod uwagę ,,całokształt'' Twojej wypowiedzi, mogę
    > dopisać, że i ,,językoznawcą'' jesteś słabym. :) (nie tylko
    > takim fizykiem)

    Jestem tylko człowiekiem, więc mogę się mylić.
    ...dodam skromnie:).

    Fajnie się dywaguje;).
    Ale to, TU jest po prostu mocno NTG

    Artur(m)

  • 54. Data: 2011-04-21 18:02:17
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Artur(m)" ioon9v$dtp$...@i...gazeta.pl

    > Żadnej deklinacji narządu o którym piszesz.
    > Napisałem i miałem na myśli,

    Deklinacja to inaczej odmiana rzeczownika i jemu podobnych.

    > "Jesteś chłopem nad chłopami" (ilość gwiazdek się zgadza)
    > czyli taki >>twardy<<, taki dosadny.
    > Myślisz tylko takimi "skomplikowanymi schematami)*?
    > *) tu - ironia

    Tak -- o Dobrzyńskim myślę dość często. :)
    Twierdził, że nie wiedział kto ma rację -- ja czy Uba. :)
    Z Ubą przygotował cały plan motania mnie w konflikty
    (celem czego było zmiękczenie mnie) i nie wiedział, ;)
    kto (ja czy Uba) ma rację. :)

    Latami długimi tłumaczył, że być może wybrał źle, ale czyż mógł
    wybrać inaczej? Czyż mógł przypuszczać, że to Uba zawiniła?
    (osobiście kazał jej wikłać mnie w konflikty i nie wiedział o tym, że Uba była winna)

    Ale za pracę płacił dobrze i poza tym jednym błędem nie mogę mu niczego zarzucić. :)
    (poza tym jednym błędem i poza upieraniem się przy tym, że idąc drogą wyznaczoną
    przez Rozum, popełnił błąd -- Rozum go nie wprowadził w błąd, ale wprowadziło
    w ów błąd kłamstwo Dobrzyńskiego produkcji; Rozum nie wprowadza w błąd ludzi
    mądrych, a Dobrzyński jest mądry)

> [...]

    > Gdybyś nie wiedział i potrzebne Ci pisane to podkreślę
    > "...i oznaczania specyficznych użyć wyrazów i wyrażeń...".

    Ja też cytowałem PWN.

    Specyficzne użycie wyrazu nie oznacza bełkotania. :)
    (co wyraziłem przykładem, i co opisałem wyraźnie)

    Jeśli napiszesz zjadłem ,,traktor'' na śniadanie -- możesz uznać,
    że jeet OK, bo jednak cudzysłów upoważnia do takiego zapisania,
    aby zobrazować zjedzenie kanapki?

    Fizyka (ta, jaką znam) mówi o 4 siłach.
    Jeśli na ciało działa niezrównoważona i niezerowa siła, nadaje ona ciału pęd.
    W dyfuzji nie ma działającej siły -- jest jakaś energia już zgromadzona (ciepło)
    która sprawia, ż cząstka porusza się.

    Ładunek na igle też dyfunduje (jak wszystko) ale Ty nie masz na myśli
    dyfundowania (czy ruchów Browna) lecz coś innego, dlatego nie możesz
    napisać, iż ładunek ,,dyfunduje''. Na ładunek ów działa siła tal, jak
    na samochód, gdy ten rusza spod świateł. Nie jest to ruch chaotyczny,
    ale ukierunkowany, wynikający z działającej siły. Owszem -- ów ładunek
    także dyfunduje, ale Ty masz na swej myśli nie dyfuzję, dlatego nie
    możesz użyć tego słowa, choćby i w cudzysłowie. Poniższe zdania nie
    mają głównej funkcji językowej, jaką jest komunikatywność:

    -- chleb to inaczej ,,cebula z chlebem''
    -- furmanka wiozła ,,konie'' do szkoły
    (czyli wiozła dzieci)

    Czasami można nazwać dużego dzieciaka koniem -- ruchu
    ładunku elektrycznego w polu elektrycznym raczej ;) nie
    można określić mianem dyfuzji, choćby i w cudzysłowie.
    Ten ładunek od biedy mógłby ,,dyfundować'', gdyby to pole
    było jakoś szczególnie zmieniane. I wówczas, dla uwydatnienia
    jakiegoś podobieństwa do dyfuzji, można by było napisać tak, jak napisałeś.

    Mówiąc inaczej -- można powiedzieć, że na placu moskiewskim rowery
    ,,rozdawano'' (a nie kradziono) gdyby to były rowery a nie liście
    opadające z drzew.

    > Jestem tylko człowiekiem, więc mogę się mylić.
    > ...dodam skromnie:).

    I zapewniam Cię -- mylisz się (i mylisz innych) używając (choćby
    i w cudzysłowie) określenia dyfuzja i nadużywając cudzysłowu.

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 55. Data: 2011-04-22 06:17:09
    Od: "Artur\(m\)" <m...@i...pl>

    napisał w wiadomości news:ioprff$ecv$1@inews.gazeta.pl...

    > Specyficzne użycie wyrazu nie oznacza bełkotania. :)
    > (co wyraziłem przykładem, i co opisałem wyraźnie)
    [...]

    Nie cytuję, ale ktokolwiek przeczyta Twoje "dzieło"
    wyrobi sobie zdanie.

    > Jeśli napiszesz zjadłem ,,traktor'' na śniadanie -- możesz uznać,
    > że jeet OK, bo jednak cudzysłów upoważnia do takiego zapisania,
    > aby zobrazować zjedzenie kanapki?

    Dlaczego dziwisz się, że mogę?

    > I zapewniam Cię -- mylisz się (i mylisz innych) używając (choćby
    > i w cudzysłowie) określenia dyfuzja i nadużywając cudzysłowu.

    Potomnym zostawiam osąd.

    Deklaruje koniec tematu (z mojej strony).

    Artur(m)

  • 56. Data: 2011-04-22 13:57:17
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Artur(m)" ior6h7$2c05$...@r...tu.kielce.pl

    > Potomnym zostawiam osąd.

    Potomnym więc dodam, że pisałem o naturze korpuskularnej,
    nie o falowej ładunków elektrycznych. Złośliwi zauważą,
    że nie o ładunkach, ale o elektronach pisałem?

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 57. Data: 2011-05-07 16:09:43
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Przemysław Ryk" 1...@m...przemekryk.no-ip.info

    animka>> Jeb się oszołomie.

    > Animka w pełnej krasie...

    Anika próbuje dotrzeć z Boskim rozkazem (rozmnażajcie się)
    do grup różnych -- także do marginesu społecznego? ;) Jak
    podaje PWN na WWW http://sjp.pwn.pl/slownik/2467641/jebac

    jebać

    1. wulg. <<o mężczyźnie: mieć stosunek płciowy>>
    2. wulg. <<ignorować kogoś lub coś>>
    3. wulg. <<o różnych częściach ciała: boleć>>

    to inaczej (na przykład -- bo wiadome słowo ma jednak
    obszerne ;) zastosowanie) kopulować, czyli dążyć do
    płodzenia, do rozmnażania się... Do każdego należy
    (w mirę możliwości) przemawiać jego językiem, stąd
    też (dlatego więc) Animka użyła takiego właśnie?... ;)

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'