  • 11. Data: 2011-04-17 21:35:18
    Temat: Re: Jonizator-ozonator do komputera - na usb
    Od: z <z...@g...pl>

    animka pisze:

    > Możesz naukowo jakoś to wyjaśnić, udzielić normalnej odpowiedzi, a nie
    > odpowiadać jak troll, bo nie rozumiem tego bełkotu?

    Nawet biorąc poprawkę że jesteś kobietą to zadanie takiego pytania
    "
    Ciekawa jestem czy można toto podłączyć do przedłużacza (np. takiego jak
    do podłączenia sznura od żelazka)
    "
    powoduje u mnie współczucie. Tak oczywiście. Da się podłączyć podobnie
    jak każde urządzenie podłączanie do gniazdka.

  • 12. Data: 2011-04-17 21:38:56
    Od: DooMiniK <f...@m...com>

    On 17/04/2011 21:08, animka wrote:
> [...]
    lodowki-i1553395496.html

    > No to mnie pocieszyłeś :-) Kupiłam nie ten do komputera, tylko do
    > mieszkania, podłączany do kontaktu. Czekam na przesyłkę. Nie wiem tylko
    > do czego ja go podłaczę, bo wszystkie gniazdka w pokoju mam zajęte
    > (rozgałęziacz opada). Listwa zaś na podłodze i też sie nie nadaje.
    > Ciekawa jestem czy można toto podłączyć do przedłużacza (np. takiego jak
    > do podłączenia sznura od żelazka) i położyć na parapecie, żeby ten ozon
    > rozchodził się po pokoju?

    Spokojnie możesz podłączyć do zwykłego przedłużacza.
    Taki jonizator świetnie się spisuje przy kąpielach relaksacyjnych -
    wsadź do wanny i włącz. To nadaje inny kierunek wodorowi w cząsteczkach
    wody i przez to wirują szybciej. Działa wspaniale i zapewniam że
    zapewnia lepsze efekty, niż złuszczający peeling.

    --
    Dominik Siedlak (bachus)
    bachus(at)post(dot)peel

  • 13. Data: 2011-04-17 22:01:22
    Od: DooMiniK <f...@m...com>

    On 17/04/2011 22:35, z wrote:

> [...]
    > powoduje u mnie współczucie. Tak oczywiście. Da się podłączyć podobnie
    > jak każde urządzenie podłączanie do gniazdka.

    Naucz się, że to nie gniazdko, tylko zamurowana świnka.

    --
    Dominik Siedlak (bachus)
    bachus(at)post(dot)peel

  • 14. Data: 2011-04-17 22:18:06
    Od: animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2011-04-17 23:35, z pisze:

    > Nawet biorąc poprawkę że jesteś kobietą to zadanie takiego pytania
    > "
    > Ciekawa jestem czy można toto podłączyć do przedłużacza (np. takiego jak
    > do podłączenia sznura od żelazka)

    Faktycznie, teraz sama się uśmiałam. Nic jednak nie usprawiedliwia
    światłego człowieka za czyhanie na czyjeś gafy. Pan Komorowski większe
    popełnia i się tym nie przejmuje.

    > powoduje u mnie współczucie.

    Tylko chyba chory człowiek nie zrozumie "w czym rzecz, czyli o co biega".

    Tak oczywiście. Da się podłączyć podobnie
    > jak każde urządzenie podłączanie do gniazdka.

    Chodziło mi o to, że ten jonizator powinien być wsadzony do gniazdka w
    ścianie i zastanawiam się czy można go podłączyć do takiego
    sznura-przedłużacza, bo nie wiem czy tak podłączony będzie działał jak
    powinien.

    --
    animka

  • 15. Data: 2011-04-18 05:07:41
    Od: z <z...@g...pl>

    animka pisze:

    > Faktycznie, teraz sama się uśmiałam. Nic jednak nie usprawiedliwia
    > światłego człowieka za czyhanie na czyjeś gafy. Pan Komorowski większe
    > popełnia i się tym nie przejmuje.

    Komorowski jest z PO więc mu wszystko wolno ;-)

    bo nie wiem czy tak podłączony będzie działał jak > powinien.

    Pewnie musi być tylko zachowany "pion"

  • 16. Data: 2011-04-18 05:13:27
    Od: solar <s...@o...pl>

    W dniu 2011-04-18 00:18, animka pisze:

> [...]
    > ścianie i zastanawiam się czy można go podłączyć do takiego
    > sznura-przedłużacza, bo nie wiem czy tak podłączony będzie działał jak

    Qrcze, a czym się różni gniazdko w ścianie od wtyczki w zwykłym
    przedłużaczu? TV, RTV, kompa czy żelazka nie podłączałaś nigdy przy
    pomocy przedłużacza?
    Przecież ten jonizator nie pobiera kilku kilowatów...

    --
    Solar www.solar.blurp.org GG 1834424
    "Nie kupuj książek bez uprzedniego zasięgnięcia rady osób pobożnych,

  • 17. Data: 2011-04-18 05:41:19
    Od: "nom" <n...@u...gazeta.pl>

    Użytkownik "Wojtek" <n...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Ludzi też, jest po prostu trujący.

    Zgadza się, dlatego raczej do pomieszczeń się nie nadaje (zreszta ten na
    bakterie ma za małą wydajność), a do lodówki jak najbardziej, bo ozon jest
    nietrwały i szybko się rozpada. :-)

  • 18. Data: 2011-04-18 06:24:18
    Od: tomasz parowuz <c...@g...com>

    On 18 Kwi, 00:18, animka <a...@t...nie.ja.wp.pl> wrote:

> [...]
    > ścianie i zastanawiam się czy można go podłączyć do takiego
    > sznura-przedłużacza, bo nie wiem czy tak podłączony będzie działał jak

    dno

  • 19. Data: 2011-04-18 06:58:53
    Od: DooMiniK <f...@m...com>

    On 18/04/2011 06:13, solar wrote:

    > Qrcze, a czym się różni gniazdko w ścianie od wtyczki w zwykłym
    > przedłużaczu? TV, RTV, kompa czy żelazka nie podłączałaś nigdy przy
    > pomocy przedłużacza?

    Zastanów się - szczególnie, że jonizator ma być umiesczony
    ana parapecie, czyli przewód elektryczny będzie szedł do góry...
    Jest słabsze ciśnienie prądu w przedłużaczu...

    --
    Dominik Siedlak (bachus)
    bachus(at)post(dot)peel

  • 20. Data: 2011-04-18 07:43:04
    Od: Goomich <k...@i...eu>

    You have one message from: "nom" <n...@u...gazeta.pl>

> [...]
    > kupiłem od razu 4 sztuki i rozdałem po rodzinie. :-)
    > Podobno ozon zabija bakterie i wirusy. :-)

    Jak następny rozbłysk słoneczny zdmuchnie nam warstwę ozonową, to bardzo
    się przyda. Tylko dokup jeszcze rowery z dynamami.

    --
    Pozdrawiam Krzysztof Ferenc
    k...@i...eu UIN: 6750153