-
X-Received: by 10.140.96.21 with SMTP id j21mr416004qge.14.1456835220868; Tue, 01 Mar
2016 04:27:00 -0800 (PST)
X-Received: by 10.140.96.21 with SMTP id j21mr416004qge.14.1456835220868; Tue, 01 Mar
2016 04:27:00 -0800 (PST)
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!2.eu.feeder.erj
e.net!feeder.erje.net!1.us.feeder.erje.net!usenet.blueworldhosting.com!feeder01
.blueworldhosting.com!peer02.iad.highwinds-media.com!news.highwinds-media.com!f
eed-me.highwinds-media.com!w104no4274678qge.1!news-out.google.com!g2ni1285qgg.1
!nntp.google.com!w104no4274677qge.1!postnews.google.com!glegroupsg2000goo.googl
egroups.com!not-for-mail
Newsgroups: pl.misc.samochody
Date: Tue, 1 Mar 2016 04:27:00 -0800 (PST)
Complaints-To: g...@g...com
Injection-Info: glegroupsg2000goo.googlegroups.com; posting-host=95.51.93.130;
posting-account=s2_j-AkAAADXY1Rk-qvoLWoIPABK0Jb9
NNTP-Posting-Host: 95.51.93.130
User-Agent: G2/1.0
MIME-Version: 1.0
Message-ID: <5...@g...com>
Subject: Jazda na flaku - czyli jak obraca się niedopompowane koło
From: Michał <c...@g...com>
Injection-Date: Tue, 01 Mar 2016 12:27:00 +0000
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
X-Received-Bytes: 1830
X-Received-Body-CRC: 757417565
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2577732
[ ukryj nagłówki ]Tak przy czytaniu dyskusji odnośnie czujników ciśnienia - nasuwa mi się takie
pytanie:
jak kręci się niedopompowane koło?
Teoretycznie jest mniejszy promień, więc ilość obrotów powinna być większa od koła
prawidłowo napompowanego.
Ale dochodzi drugi czynnik: obwód opony - który jest stały. Opona dotyka podłoża na
większej długości "na flaku", niż opona dobrze napompowana.
Gdzieś więc chyba jest uślizg.
Opona/felga - mało prawdopodobne - to nie łożysko ślizgowe ;)
Opona/podłoże - starło by bieżnik bardzo szybko lub opona by się przegrzała i być
może zapaliła.
Co więc się dzieje?
--
Michał
Następne wpisy z tego wątku
- 01.03.16 14:12 J.F.
- 01.03.16 22:10 Adam
- 02.03.16 08:43 Artur Miller
- 02.03.16 09:32 Adam
- 02.03.16 10:06 s...@g...com
- 02.03.16 10:41 Adam
- 02.03.16 10:53 J.F.
- 02.03.16 11:35 s...@g...com
- 02.03.16 12:30 Zenek Kapelinder
- 02.03.16 14:27 J.F.
- 02.03.16 15:04 Zenek Kapelinder
- 02.03.16 16:30 J.F.
- 03.03.16 08:50 s...@g...com
- 06.03.16 07:26 Marcin N
- 06.03.16 10:01 J.F.
Najnowsze wątki z tej grupy
- wodor
- Najszybciej ładujące się samochody elektryczne
- Izera goli do zera! - co najmniej 383M złotówek wyprowadzonych z budżetu
- koniec zdupy wymysłów
- a Ty jak się zachowasz w godzinie próby?
- Tak wiem.... To oczywiste ale jak oni dzisiaj dziadują na materiale
- Echhhhhh. Marzy mi się SWAP Audi A2 z 1.8 T ;-)
- Dyrektor Toyoty miał rację. Elektryki to ślepa uliczka
- spalinki
- Odśnieżanie samochodu(1)
- wpadłem kołem w dziurę nocusz zdarza się
- Nigdy
- Odśnieżanie samochodu
- PV teraz
- Czy chodzenie jest ekologiczne?
Najnowsze wątki
- 2025-03-10 roaming
- 2025-03-10 wodor
- 2025-03-10 Ostrów Wielkopolski => NodeJS Developer <=
- 2025-03-10 Białystok => System Architect (background deweloperski w Java) <=
- 2025-03-10 Częstochowa => Backend Developer (Node + Java) <=
- 2025-03-10 Poznań => Konsultant wdrożeniowy Comarch XL (Logistyka, WMS, Produkc
- 2025-03-10 Bydgoszcz => Specjalista ds. Sprzedaży (transport drogowy) <=
- 2025-03-10 China-Kraków => Senior PHP Symfony Developer <=
- 2025-03-10 Chiny-Kraków => Senior PHP Symfony Developer <=
- 2025-03-10 Szczecin => Key Account Manager IT <=
- 2025-03-10 Warszawa => Node.js / Fullstack Developer <=
- 2025-03-10 Warszawa => Data Engineer (Tech Leader) <=
- 2025-03-10 Gliwice => Business Development Manager - Network and Network Security
- 2025-03-10 Warszawa => Presales Engineer IT <=
- 2025-03-10 Warszawa => Architekt rozwiązań (doświadczenie w obszarze Java, AWS