eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyJazda na flaku - czyli jak obraca się niedopompowane kołoJazda na flaku - czyli jak obraca się niedopompowane koło
  • X-Received: by 10.140.96.21 with SMTP id j21mr416004qge.14.1456835220868; Tue, 01 Mar
    2016 04:27:00 -0800 (PST)
    X-Received: by 10.140.96.21 with SMTP id j21mr416004qge.14.1456835220868; Tue, 01 Mar
    2016 04:27:00 -0800 (PST)
    Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!2.eu.feeder.erj
    e.net!feeder.erje.net!1.us.feeder.erje.net!usenet.blueworldhosting.com!feeder01
    .blueworldhosting.com!peer02.iad.highwinds-media.com!news.highwinds-media.com!f
    eed-me.highwinds-media.com!w104no4274678qge.1!news-out.google.com!g2ni1285qgg.1
    !nntp.google.com!w104no4274677qge.1!postnews.google.com!glegroupsg2000goo.googl
    egroups.com!not-for-mail
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Date: Tue, 1 Mar 2016 04:27:00 -0800 (PST)
    Complaints-To: g...@g...com
    Injection-Info: glegroupsg2000goo.googlegroups.com; posting-host=95.51.93.130;
    posting-account=s2_j-AkAAADXY1Rk-qvoLWoIPABK0Jb9
    NNTP-Posting-Host: 95.51.93.130
    User-Agent: G2/1.0
    MIME-Version: 1.0
    Message-ID: <5...@g...com>
    Subject: Jazda na flaku - czyli jak obraca się niedopompowane koło
    From: Michał <c...@g...com>
    Injection-Date: Tue, 01 Mar 2016 12:27:00 +0000
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
    X-Received-Bytes: 1830
    X-Received-Body-CRC: 757417565
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2577732
    [ ukryj nagłówki ]

    Tak przy czytaniu dyskusji odnośnie czujników ciśnienia - nasuwa mi się takie
    pytanie:
    jak kręci się niedopompowane koło?

    Teoretycznie jest mniejszy promień, więc ilość obrotów powinna być większa od koła
    prawidłowo napompowanego.

    Ale dochodzi drugi czynnik: obwód opony - który jest stały. Opona dotyka podłoża na
    większej długości "na flaku", niż opona dobrze napompowana.

    Gdzieś więc chyba jest uślizg.
    Opona/felga - mało prawdopodobne - to nie łożysko ślizgowe ;)

    Opona/podłoże - starło by bieżnik bardzo szybko lub opona by się przegrzała i być
    może zapaliła.

    Co więc się dzieje?


    --
    Michał

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: