    From: "kml" <A...@g...lp>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Jak długo tarcze hamulcowe?
    Date: Tue, 9 Nov 2010 22:53:20 +0100
    <4cd0a32b$1@news.home.net.pl> <i...@p...onet.pl>
    <4cd1dc1e$1@news.home.net.pl> <i...@p...onet.pl>
    <iatk95$l80$1@inews.gazeta.pl> <i...@p...onet.pl>
    <iaub8i$9gs$1@inews.gazeta.pl> <i...@p...onet.pl>
    <iauocn$ov3$1@inews.gazeta.pl> <i...@p...onet.pl>
    <ib0bai$lgj$1@inews.gazeta.pl> <i...@p...onet.pl>
    <ib18cq$1rk$1@inews.gazeta.pl> <i...@p...onet.pl>
    <ib1gnn$1td$1@inews.gazeta.pl> <i...@p...onet.pl>
    <ib2vek$n7u$1@inews.gazeta.pl> <i...@p...onet.pl>
    <ib3r3t$fau$1@inews.gazeta.pl> <i...@p...onet.pl>
    <ib41o1$6dl$1@inews.gazeta.pl> <i...@p...onet.pl>
    <ib8pm9$do2$1@inews.gazeta.pl> <i...@p...onet.pl>
    <ib99ab$air$1@inews.gazeta.pl> <i...@p...onet.pl>
    <ibaqbj$hs1$1@inews.gazeta.pl> <i...@p...onet.pl>
    <ibbmsq$210$1@inews.gazeta.pl> <i...@p...onet.pl>

    news:ibbend.6f0.0@poczta.onet.pl...
    > Kłamiesz i tyle. Nie napisałem nigdzie że frezowana tarcza niszczy klocek.
    > To sobie wymyśliłeś i tyle. I nie masz cywilnej odwagi aby przyznać się
    > do pomyłki lub celowego, umyślnego kłamstwa. Czemu?

    Nie, nie kłamie. Poza tobą nikt tak nie uważa a ewntualnie zainteresowani
    mogą przeczytać wątek oraz twoje mądrości i co one sugerują.

    > To nie moja wina, że Ty zamiast czytać co napisałem dorabiasz sobie
    > używając swojej wyobraźni rzeczy których ja nie napisałem...
    > Nigdzie nie napisałem że tarcza frezowana niszczy klocek.
    > Wiesz o tym, więc po co kłamiesz że tak pisałem?

    Pewnie, pewnie. Dobra Pszemol nie robić nic źle. Dobra Pszemol robić samo
    dobra.

    > Nie ma takiej potrzeby. Wystarczy jak pokażesz mi post w którym
    > napisałem że taka tarcza "niszczy" klocek. Inaczej po prostu łżesz jak
    > pies.

    Pokazałem a sens twojej wypowiedzi nie pozostawie żadnej wątpliwości, że
    frezy na tarczy niszczą klocki ponieważ go "skrobią".

    "Otwory są robione aby poprawić chłodzenie zbyt małej tarczy,
    ale nacięcia podłużne są robione po to aby skrobać klocki więc
    z natury samej rzeczy klocek będzie szybciej zużywany skoro
    zamiast się ścierać na gładko będzie skrobany ostrą krawędzią. "

    3 listpada 2010 01:47

    Możesz sobie pisać do usranej śmierci, że nie niszczą ale nawet największy
    tuman rozumie sens tej wypowiedzi.

    --
    pozdrawiam
    kml