  • 171. Data: 2010-11-04 15:33:56
    Temat: Re: Jak długo tarcze hamulcowe?
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "kml" <A...@g...lp> wrote in message
    news:iaub8i$9gs$1@inews.gazeta.pl...

    > ROTFL. Tłumacz mi dalej.

    Nie zapytałeś jeszcze o nic...

    > Pieprzysz kocopały za każdym razem kiedy piszesz na grupie.

    Kikuś, to jest wyłącznie Twoja opinia, do której oczywiście masz prawo.
    Ale to jest tylko opinia. Dlaczego miałbym się tym przejmować?
    Powiedz mi? Nie jesteś dla mnie żadnym autorytetem samochodowym.

    > Wypowiadasz się tonem znawcy a po chwili
    > wychodzi twoja totalna niekompetencja w temacie.

    Może ten ton znawcy niewłaściwie rozpoznajesz?
    To co widzisz to tylko literki na ekranie monitora - interpretacja
    tych literek jest wyłącznie w Twojej głowie! Może masz coś z głową? :-)

    > Nie masz pojęcia o czym piszesz ani nie rozumiesz z czym wiąże sie temat.

    To znowu tylko Twoja opinia.

    > To co masz do zaoferowania w dyskusji to jest czysty
    > niemerytoryczny populizm i krzewienie stereotypów.

    I znowu kolejna opinia wytworzona na podstawie Twoich wyobrażeń.
    Nikt Cię tu o opinię nie prosił.

  • 172. Data: 2010-11-04 15:34:36
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "kml" <A...@g...lp> wrote in message
    > Użytkownik "to" <t...@a...xyz> napisał w wiadomości

    > On prefereuj tarcze tak samo gładkie jak jego mózg.

    Czy możesz porozmawiać ze swoimi rodzicami?
    Może jeszcze nie jest za późno na lekcje kultury?

  • 173. Data: 2010-11-04 15:43:31
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <e...@3...lp>

    W dniu 2010-11-03 22:35, Pszemol pisze:
    > "Marcin "Kenickie" Mydlak" <e...@3...lp> wrote in message

    > OK, zgadzam się z Twoją uwagą - poprawmy powyższy tekst
    > na "wydatnie skrócił sobie czas międzyobsługowy auta".

    Wiesz, wymiana klocków to jest zasadniczo drobiazg, który spokojnie
    można zrobić dwa razy do roku - ot choćby przy przekładce kół z letnich
    na zimowe i spowrotem.

    --
    Marcin "Kenickie" Mydlak
    Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl

  • 174. Data: 2010-11-04 15:43:54
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "kml" <A...@g...lp> wrote in message
    > dodatkowo wentylowane tarcze są w stanie dłużej utrzymać
    > parametry hamowania niż seryjne tarcze bo lepiej
    > odprowadzają gazy powstające w czasie hamowania
    > zatem układ sie mniej nagrzewa a im się mniej
    > nagrzewa tym ma lepszą wydajność.

    To teoria, a w praktyce potrafisz to udowodnić że
    różnica będzie zauważalna dla kierowcy Skody?

  • 175. Data: 2010-11-04 15:53:47
    Od: "kml" <A...@g...lp>

    Użytkownik "Marcin "Kenickie" Mydlak" <e...@3...lp> napisał w
    wiadomości news:iaugql$7pt$2@news.dialog.net.pl...

    > Wiesz, wymiana klocków to jest zasadniczo drobiazg, który spokojnie można
    > zrobić dwa razy do roku - ot choćby przy przekładce kół z letnich na
    > zimowe i spowrotem.

    Nie, to jest niszczenie auta i wpędzanie się w mega koszty. Że o wysączaniu
    starego płynu hamulcowego nie wspomnę.

    --
    pozdrawiam
    kml

  • 176. Data: 2010-11-04 16:08:10
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

> [...]
    >
    > Wiesz, wymiana klocków to jest zasadniczo drobiazg, który spokojnie można
    > zrobić dwa razy do roku - ot choćby przy przekładce kół

    Dla jednego to drobiazg dla innego nie drobiazg.
    Ludzie w sumie jeżdzą do serwisu nawet z wymianą piór wycieraczek :-)
    Nie przykładajmy swojej miary do innych ludzi - to że ja czy Ty sobie
    umiemy sami klocki szybko w aucie zmienić nie znaczy że każdy to
    umie albo - jak umie - że mu się chce ręce brudzić i czas tracić.

  • 177. Data: 2010-11-04 16:08:39
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "kml" <A...@g...lp> wrote in message
> [...]
    >
    > Nie, to jest niszczenie auta i wpędzanie się w mega koszty.
    > Że o wysączaniu starego płynu hamulcowego nie wspomnę.

    Ty masz stary jakieś problemy... Nie wysypiasz się? Coś wąchasz?

  • 178. Data: 2010-11-04 17:43:49
    Od: "kml" <A...@g...lp>

    > Zaoferujesz godziwe wynagrodzenie -> będą foty.

    Czyli nie masz fot, och co za niespodzianka.

    --
    pozdrawiam
    kml

  • 179. Data: 2010-11-04 17:44:29
    Od: "kml" <A...@g...lp>

    > No to się nie doczekasz, bo takie wynagrodzenie mnie nie interesuje.
    > Chcesz foty to zaoferuj coś lepszego.

    W zupełności wystarczy mi fakt, że zostaniesz wyśmiany z powodu ich braku.

    --
    pozdrawiam
    kml

  • 180. Data: 2010-11-04 17:44:59
    Od: "kml" <A...@g...lp>

    > Ty masz stary jakieś problemy... Nie wysypiasz się? Coś wąchasz?

    Nie, czytam głupoty jakie wypisujesz.

    --
    pozdrawiam
    kml