eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyI niech ktoś mi powie, że francuzy mają delikatne zawieszenie! › I niech ktoś mi powie, że francuzy mają delikatne zawieszenie!
  • Data: 2011-12-14 14:33:11
    Temat: I niech ktoś mi powie, że francuzy mają delikatne zawieszenie!
    Od: "krzyniem [Krzysiek Niemkiewicz]" <"[moje_inicjaly]"@post.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Wczoraj urządzałem moją cytryną C5 skoki przez płotki, ale za późno
    wyszedłem z progu i naraziłem auto na bliskie spotkania z krawężnikiem.
    Krawężnik był wysoki i solidny - takie zasieki, ustawione na prostym
    asfalcie i podsypane jakimś betonem, żeby ograniczać swobodę
    podróżowania ;) A ja po ciemku, zagubiony, szukając miejsca do
    zaparkowania władowałem się na to g...wno zaczynając od przedniego
    lewego koła, potem prawego, potem przeszorowałem brzuchem, przeskoczyłem
    tylnymi kołami i zatrzymałem się po drugiej stronie. Pierdutło tak, że
    mi mało plomby nie powypadały, pootwierały się wszystkie schowki,
    wypadły okulary p-słoneczne...
    Szkody spodziewane: urwany przedni zderzak, rozwalone wszystkie opony i
    felgi, rozpieprzone zawieszenie, rozwalona miska olejowa, może i blok
    silnika, wyrwane poduszki silnika, pocharatane podwozie, urwany wydech.
    Szkody rzeczywiste - rozwalona lewa przednia opona. Założyłem zapas i
    dojechałem bez żadnych efektów dodatkowych do domu. Dziś zmieniłem
    opony, obejrzeliśmy z mechanikiem podwozie - poobcierane, ale nic się
    nie urwało, nie pogięło... kawałek osłony silnika odpękł się jedynie.
    Naprawdę - mój poprzedni panzerwagen przy dużo błahszych przygodach
    kończył z poważniejszymi obrażeniami.
    Ale w sumie po co to piszę - właściciele niemieckich kartoników i tak
    wiedzą swoje :)

    MATKA SIEDZI Z TYŁU - TAK POWIEDZIAŁ!