eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.sci.inzynieriaEkonomiczne obroty silnikaEkonomiczne obroty silnika
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
    From: "WM " <c...@g...SKASUJ-TO.pl>
    Newsgroups: pl.sci.inzynieria
    Subject: Ekonomiczne obroty silnika
    Date: Fri, 24 Apr 2009 15:24:55 +0000 (UTC)
    Organization: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
    Lines: 16
    Message-ID: <gsslk7$ceo$1@inews.gazeta.pl>
    NNTP-Posting-Host: localhost
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: inews.gazeta.pl 1240586695 12760 172.20.26.243 (24 Apr 2009 15:24:55 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Fri, 24 Apr 2009 15:24:55 +0000 (UTC)
    X-User: ciekaw1
    X-Forwarded-For: 95.49.74.23
    X-Remote-IP: localhost
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.sci.inzynieria:23824
    [ ukryj nagłówki ]

    Patrzę na charakterystykę zewnętrzną silnika benzynowego
    i widzę, że minimalne jednostkowe zużycie paliwa jest
    przy określonych obrotach np przy: 3000obr/min.
    Czy to oznacza, że przy dowolnej prędkości jazdy,
    trzeba tak dobrać bieg, aby mieć te obroty (3000obr/min)?

    Ekonomiczna prędkość jazdy, jak piszą fachowcy, wynosi około 90km/godz.
    Są tacy, którzy nie redukują biegu przy prędkości jazdy 50km/godz,
    nadal jadąc na najwyższym.
    Czy słusznie?


    WM

    --
    Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: