  • 161. Data: 2011-02-22 22:44:16
    Temat: Re: Dzisiejszy wypadek na Puławskiej
    Od: Grejon <g...@g...com>

    W dniu 2011-02-22 20:29, jerzu pisze:

    > A co, Lanosy 150 nie jeżdżą?

    Jeżdżą. 2-litrowe Calibry objeżdżają na śniadanie ;)

    Mazda 6 2.0 "parafinka" Kombi

  • 162. Data: 2011-02-22 22:59:57
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Tue, 22 Feb 2011 19:48:28 +0100, jerzu napisał(a):

    > Za to rowy i barierki owszem ;)

    Też nie, sam w nie wjechałem :D

    --
    ___________ (R)

  • 163. Data: 2011-02-22 23:01:01
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Tue, 22 Feb 2011 20:07:09 +0100, J.F. napisał(a):

    > To jaki - podsterowny ? Auto ci prosto jechalo a Ty miales ochote
    > przywalic w barierke tylko nie dales rady ? :-)

    To był poślizg czterokołowy, żadnej sterowności nie było.

    --
    ___________ (R)

  • 164. Data: 2011-02-22 23:01:31
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia 22 Feb 2011 19:13:27 GMT, to napisał(a):

    > W jakimś złomie być może... ;)
    W dowolnym przednionapędowcu - na przykład nowe Berlingo.

    --
    ___________ (R)

  • 165. Data: 2011-02-23 08:48:34
    Od: "flower" <f...@w...pl>

    Użytkownik "Rafał "SP" Gil" <u...@m...pl> napisał w wiadomości

    > Mnie zeszłej zimy wyskoczył znak drogowy na parkingu markietu
    > ... trąbiłem, ale miałem źle przystosowany klakson do
    > dynamicznego latania na łysych kapciach.

    A mnie z kolei na prostej bardzo śliskiej drodze zainstalowali skrzyżowanie
    w kształcie litery T. Nie było szans go ominąć jadąc prosto. Masakra, w tym
    kraju nie da się jeździć.

    --
    "Żałuj za dowcipy, synu!"
    Tytus, Romek i A'Tomek, ks. VIII

  • 166. Data: 2011-02-23 10:46:30
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin Adam Płaszczyca

    > W dowolnym przednionapędowcu - na przykład nowe Berlingo.

    Ta, super przykład sobie wybrałeś. Tani dostawczak. Po prostu rewelacja.

  • 167. Data: 2011-02-23 11:38:18
    Od: amos <g...@g...com>

    On 22 Lut, 18:36, Artur Maśląg <f...@p...com> wrote:
    > http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/4c5e900388453f49
    .html

    Mozesz wytlumaczyc co to zdjecie przedstawia?
    Czyzby "wskazowka" GPSu zatrzymala sie na 154 km/h?

    --
    pozdrawiam
    amos

  • 168. Data: 2011-02-23 11:41:35
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 2011-02-23 11:38, amos pisze:
    > Mozesz wytlumaczyc co to zdjecie przedstawia?
    > Czyzby "wskazowka" GPSu zatrzymala sie na 154 km/h?

    Aplikacja AM powiesiła się w wyniku uszkodzenia nawigacji pod wpływem
    wstrząsu?

    Pozdrawiam
    Paweł
    DoQ --[ES9J4]-- mail: p...@g...com

  • 169. Data: 2011-02-23 11:54:34
    Od: DoQ <p...@g...com>

    > W dowolnym przednionapędowcu - na przykład nowe Berlingo.

    Berlingo to jakiś autorytet w konstrukcji zawieszenia i rozłożeniu mas?
    ROTFL:) Moje FWD tak nie lata.

    Pozdrawiam
    Paweł
    DoQ --[ES9J4]-- mail: p...@g...com

  • 170. Data: 2011-02-23 11:57:08
    Od: LEPEK <n...@n...net>

    W dniu 2011-02-22 12:52, The_EaGle pisze:

    > To jest prędkość przy jakiej jeździ 90% kierowców po puławskiej.

    > Typowa dla 90% kierowców w tym miejscu.

    No tak... Wiem, że zaraz oberwę PLONKiem od kogoś, ale czy nikt nie
    widzi tego związku? Związku pomiędzy dozwoloną prędkością, a warunkami
    na drodze? Przecież to takie oczywiste... Jest 50 km/h, to znakomita
    większość olewa, a niektórzy dodatkowo domagają się podwyższenia limitu.
    Jeśli jednak ktoś wywali w latarnię, to winna jest latarnia :) Bo za
    blisko stoi... Czy to nie jest oczywiste, że ograniczenie jest właśnie
    dla tego, że ta latarnia tam stoi? Dla mnie jest... Owszem - można
    podwyższyć limit, ale to wymaga dostosowania drogi - latarnie, bariery itp.

    Pozdr,
    --
    L E P E K Pruszcz Gdański
    no_spam/maupa/poczta/kropka/fm