  • 1. Data: 2011-02-18 20:14:36
    Temat: Jakiego kleju użyć aby to się trzymało?
    Od: "Michał" <n...@l...spamu.pl>

    Witam i o radę pytam!

    Jest sobie alufelga która w środku ma plastikową zaślepkę z logo firmy.
    Niestety ale felga była poddana wysokiej temperaturze przez zablokowany
    zacisk hamulcowy. Skutkiem czego owa zaślepka wypadła bo wypalił się klej.
    Na szczęście wypadła w garażu!

    Jakiego kleju użyć aby to się trzymało?
    Michał

  • 2. Data: 2011-02-18 20:16:55
    Temat: Re: Jakiego kleju użyć aby to się trzymało?
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin Micha?

    > Witam i o rade pytam!

    Pytałeś o to wczoraj.

  • 3. Data: 2011-02-18 20:21:24
    Temat: Re: Jakiego kleju u?ya aby to sie trzyma3o?
    Od: "Michał" <n...@l...spamu.pl>

    > begin Micha3

    > Pytałeś o to wczoraj.

    W takim razie wszystkich bardzo PRZEPRASZAM!!!!
    Ale nie widzę mojego postu ani odpowidzi... myślałem, że nie opublikował.

    --
    MIchał

  • 4. Data: 2011-02-18 20:24:09
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin Micha?

    > W takim razie wszystkich bardzo PRZEPRASZAM!!!! Ale nie widze mojego
    > postu ani odpowidzi... my?la?em, ?e nie opublikowa?.

    http://niusy.onet.pl/niusy.html?
    t=watek&group=pl.misc.samochody&tid=11448296

    http://tiny.pl/hczfk

  • 5. Data: 2011-02-18 20:26:41
    Od: "Michał" <n...@l...spamu.pl>

    > http://tiny.pl/hczfk
    Dzęki!
    Nie wiem czemy outlook nie widzi tego postu i już pewnie się nie dowiem :)

    Michał

  • 6. Data: 2011-02-18 22:08:30
    Od: "szufla" <p...@p...pr>

    > Ale nie widzę mojego postu ani odpowidzi... myślałem, że nie opublikował.

    U mnie OE tez tego watku nie wyswietla, ale na silkony budowlane to bym
    uwazal bo wiekszosc na tworzywach sztucznych typu PCW, PVC, polietylen to
    sie trzymac nie bedzie, zreszta na tubie bedzie napisane czy sie nadaje. Jak
    ma byc na mur beton to poszukaj w loctite :)

    sz.