eGospodarka.plGrupypl.sci.inzynieriaCzy jest tu technolog żywności - specjalista od "postażania" żywności? › Czy jest tu technolog żywności - specjalista od "postażania" żywności?
  • Data: 2013-05-30 08:49:55
    Temat: Czy jest tu technolog żywności - specjalista od "postażania" żywności?
    Od: s...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    Mam syna dwulatka który dużo pije mleka. Dlatego zawsze kupuje większą ilość w
    woreczkach.
    Ostatnio się tak złożyło że w sobote kupiłem większą ilość.
    Ale między czasie musiałem z synem wyjechać.
    W efekcie zostało mi półbutelki przelane z woreczka + dwa woreczki z datą do 28 maja.
    Przyjeżdżam wieczorem 28 maja. Gotuję tę półbutelki. Wszystko OK.
    Następny dzień, dzień po terminie ważności.
    Gotuje mleko z pierwszego woreczka -skwasiło się Wiadomo przypadek.
    Drugi woreczek, to samo ???????????????????

    Ale ta technologia poszła do przodu. Może mi ktoś powiedzieć o co chodzi?