  • 121. Data: 2011-08-30 17:13:47
    Temat: Re: Boje w s?dzie z firm? ubezpieczeniow? zakonczone
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "Cavallino" <c...@k...pl>

    > Nie wiesz co obejmuje ubezpieczenie OC?

    Wydaje mi się, że Ty nie wiesz bo tak pleciesz bez sensu jak w cytacie...

  • 122. Data: 2011-08-30 17:43:22
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "John Kołalsky" <j...@k...invalid> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "Cavallino" <c...@k...pl>

    > Wydaje mi się

    Skąs założenie, że kogokolwiek interesuje co Ci się wydaje?
    Zachowaj sobie podobne bzdety dla siebie, albo najpierw zapytaj czy ktoś
    jest nimi zainteresowany.

  • 123. Data: 2011-08-30 19:56:50
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "Cavallino" <c...@k...pl>

    > Skąs założenie, że kogokolwiek interesuje co Ci się wydaje?
    > Zachowaj sobie podobne bzdety dla siebie, albo najpierw zapytaj czy ktoś
    > jest nimi zainteresowany.

    Już zap.... pytać jaśnie szanownego pana czy mi pozwoli pisać na niusy

  • 124. Data: 2011-08-31 00:38:41
    Temat: Re: Boje w sądzie z firmą ubezpieczeniową zakończone
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Mon, 29 Aug 2011 17:58:00 +0200, r...@k...pl napisał(a):

    > Tylko skończony idiota może w ogóle chcieć _próbować_ pozywać sprawcę zamiast
    > TU. Być może Cavallino by tak zrobił.

    Jakbys poczytał przepisy, to bys tak nie pisał..

    --
    ___________ (R)

  • 125. Data: 2011-08-31 00:40:41
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Mon, 29 Aug 2011 17:59:42 +0200, r...@k...pl napisał(a):

    > Podaj jeden (sensowny) powód dla którego warto się sądzić z dwojgiem zamiast z
    > samym TU?

    Lepiej miec dwóch dłużników, czy jednego?

    --
    ___________ (R)

  • 126. Data: 2011-08-31 00:41:14
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Mon, 29 Aug 2011 18:04:16 +0200, r...@k...pl napisał(a):

    > Jakie macie wsparcie (że nie ma prawa zastawu)?

    A Ty masz jakieś wsparcie (że ma takie prawo)?

    --
    ___________ (R)

  • 127. Data: 2011-08-31 16:53:27
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Mon, 29 Aug 2011 20:35:45 +0200, w <j3gm5u$3ri$1@news.onet.pl>, "Cavallino"
    <c...@k...pl> napisał(-a):

    > Apelacja powoda została oddalona."
    >
    > P.S.
    > Oczywiście nie oczekuję odszczekania radkowych kłamstw, bo cywilnej odwagi
    > to coś nigdy nie miało, nie będzie miało i teraz.

    Widzę, że dalej to coś zwane Cavallino jest zbyt tępe, aby odróżnić sprawę
    karną od cywilnej.

    A wydawałoby się, że odróżnia kiedy pisał post wcześniej:
    "Powództwo cywilne jak najbardziej jest możliwe."

    Ale jednak nie, nie udało mu się zmądrzeć w miesiąc.

  • 128. Data: 2011-08-31 16:55:39
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Tue, 30 Aug 2011 14:07:30 +0200, w
    <1eh8xgjfig8cr$.15hx5bsyhwsty.dlg@40tude.net>, "Raf :-)"
    <r...@N...gazeta.pl> napisał(-a):

    > Niestety, Cavalino ma rację.

    Niestety, niezbyt.

    To co napisałeś, to prawda. Ale nie odnosi się do obowiązkowych ubezpieczeń OC
    (a komunikacyjnych na pewno).
    Nie chce mi się drugi raz wklejać cytatów z ustawy, więc po prostu możesz
    pogooglować, a znajdziesz (z objaśnieniami) na pewno.

  • 129. Data: 2011-08-31 16:59:14
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Wed, 31 Aug 2011 00:40:41 +0200, w <c1.01.3RpPvF$0Z8@mike.oldfield.org.pl>,
    Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl> napisał(-a):

    > Lepiej miec dwóch dłużników, czy jednego?

    A zagwarantujesz, że sprawa z dwoma skończy się równie szybko jak z jednym?

    I jeszcze przydałaby się gwarancja, że na sprawie pozwane będzie TU.

  • 130. Data: 2011-08-31 17:03:35

    Tue, 30 Aug 2011 13:46:17 +0200, w
    <1f4smw3ihpj60$.a9nt4v78ehd4.dlg@40tude.net>, "Raf :-)"
    <r...@N...gazeta.pl> napisał(-a):

    > ROTFL!
    >
    > No jak to w jakim? Przecież ubezpieczasz się od wypadku! Ty robisz wypadek,
    > punkty i mandat przyznają ubezpieczycielowi! Co policja ma mieć do Ciebie,
    > przecież masz ubezpieczenie, no nie?

    Podoba mi się taka dyskusja. Nie wiadomo, kto spowodował, czy sprawca przyjął
    winę -- a już chcecie biegać do sądu bez żadnych danych wejściowych...