  • 211. Data: 2012-01-25 19:22:53
    Temat: Re: ACTA
    Od: quent <x...@x...com>

    W dniu 2012-01-25 20:19, Janko Muzykant pisze:
    > Powstało za mecenatu, zamordyzmu lub kontroli. Od dwudziestu lat jest w
    > końcu prawdziwa wolność i w ciągu tego krótkiego czasu zniszczono to
    > miasto tak, że bardzo długo potrwa przywracanie go do stanu estetycznej
    > używalności.

    Tak za mecenatu - o to właśnie chodzi.
    Dziś opieką nad przestrzenią publiczną sprawuje państwo - ogromne z
    rzeszą urzędników, którzy na *wszystko* mają przepis.

    www.elipsa.info

  • 212. Data: 2012-01-25 19:24:34
    Od: quent <x...@x...com>

    W dniu 2012-01-25 20:20, Janko Muzykant pisze:
    > Kapitalizm polega na likwidacji miejsc pracy, a nie ich tworzeniu :)

    Jeszcze mi powiedz, że mamy w Polsce kapitalizm.
    Kurcze powinniśmy wrócić do definicji bo dalej nie ma sensu nawet gadać.

    www.elipsa.info

  • 213. Data: 2012-01-25 19:32:11
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    W dniu 2012-01-25 20:22, quent pisze:

    > Tak za mecenatu - o to właśnie chodzi.
    > Dziś opieką nad przestrzenią publiczną sprawuje państwo - ogromne z
    > rzeszą urzędników, którzy na *wszystko* mają przepis.

    Sorry, ale największe gargamele powstały za pieniądze prywatne. I bardzo
    żałuję, że ''państwo'' pozwoliło na to.

    --
    pozdrawia Adam
    /...i żeby każdy miał lizaka i watę z cukru bym chciał!/

  • 214. Data: 2012-01-25 19:37:55
    Od: JA <marb67[beztego]@bb.home.pl>

    On 2012-01-25 18:53:30 +0000, quent <x...@x...com> said:

    > Gdyby społeczeństwo nie było takie biedne (średnio) to istnieje duże
    > prawdopodobieństwo, że wiele rzeczy byłoby wykonywanych przez osoby
    > fachowe

    Smoking leży dobrze dopiero w trzecim pokoleniu.
    --
    Nie odpowiadam na treści nad cytatem
    Pozdrawiam

  • 215. Data: 2012-01-25 19:41:28
    Od: quent <x...@x...com>

    W dniu 2012-01-25 20:37, JA pisze:
    > Smoking leży dobrze dopiero w trzecim pokoleniu.

    Racja.
    Nie wierze w zmianę na lepsze za 3 lata.... za 13 lat ani za 30.... no
    może za 50.
    Problem w tym, że perspektywa myślenia w przyszłość w naszej demokracji
    to 4 lata no ewentualnie 8.

    www.elipsa.info

  • 216. Data: 2012-01-25 19:47:08
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    W dniu 2012-01-25 20:20, quent pisze:
    > Gdyby te cm za ich rezydencja nalezaly do kogoś a nie do państwa to
    > pewnie ten ktoś nie chciałby odstawać od reszty picusiów.

    Wymienione wcześniej Podhale prawie całe jest kogoś.

    > Tak to statystycznie działa. Proste wręcz prymitywne ludzkie odruchy jak
    > chciwość, zazdrość itp. tylko w warunkach kapitalizmu mają swoje dobre
    > strony ;-)

    I całe Niemcy czy Austria bazując na chciwości i zazdrości ma porządek...
    To jednak sprawa mentalności, żeby nie rzec: genów.

    --
    pozdrawia Adam
    /...a nasza opowieść zaczyna się w czasach Obamy i Osamy.../

  • 217. Data: 2012-01-25 20:20:16
    Od: Zygmunt Dariusz <z...@g...com>

    On Jan 25, 1:51 pm, Janko Muzykant <j...@w...pl> wrote:

    > Obecnie? To straszne, ale w Hucie. Przynajmniej nie ma takiego burdelu
    > reklamowanego, jest znacznie więcej zieleni i miejsca do parkowania i w
    > ogóle, do poruszania się.
    > To jest właśnie dobitny przykład, co się dzieje, jak znika kontrola.
    >
    > http://as.elte-s.com/patrz/odkryj_krakuf.htm
    > i ani jednego z Huty, choć oczywiście tam też są niezłe kwiatki.

    To teraz popatrz na te swoje zdjecia i zastanow sie troszke a jestem
    dobrej mysli, ze w koncu dojdziesz do tego, co ci tak ciagle smierdzi
    i zalatuje moczem.
    Brakuje w tej galerii tego zdjecia, z niemilosiernie zasranym
    trawnikiem.

    ZD

  • 218. Data: 2012-01-25 20:23:07
    Od: Zygmunt Dariusz <z...@g...com>

    On Jan 25, 2:19 pm, Janko Muzykant <j...@w...pl> wrote:

> [...]
    > końcu prawdziwa wolność i w ciągu tego krótkiego czasu zniszczono to
    > miasto tak, że bardzo długo potrwa przywracanie go do stanu estetycznej

    Przeciez pisales mi w odpowiedzi na moje posty, ze dobrze sie tam u
    siebie w krakofku czujesz.

    ZD

  • 219. Data: 2012-01-25 20:26:40
    Od: Zygmunt Dariusz <z...@g...com>

    On Jan 25, 2:05 pm, Janko Muzykant <j...@w...pl> wrote:

    > E tam, taka zabawa tylko w ''jesteśmy razem i wiele możemy''. Zacznie
    > się jak powszechnie nie będzie kasy.

    Kurwa, czytam cie i odczuwam tak, jakbym sam to napisal.

    ZD

  • 220. Data: 2012-01-25 20:32:02
    Od: Zygmunt Dariusz <z...@g...com>

    On Jan 25, 2:20 pm, Janko Muzykant <j...@w...pl> wrote:

    > Kapitalizm polega na likwidacji miejsc pracy, a nie ich tworzeniu :)

    Gdy pisalem o waszym komunizmie,socjalizmie, esbecji itp, to
    zaprzeczales i twierdziles, ze macie kapitalizm, pelna geba.
    Ale swoimi fotografiami juz mi potwierdziles, ze mialem racje nawet i
    wtym, co ci pisalem o smierdzeniu ci moczem.

    ZD