eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochody403 kg różnicy w masie - dziennikarze mają wiele do 'nie-powiedzenia'
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 32

  • 1. Data: 2014-04-30 19:18:21
    Temat: 403 kg różnicy w masie - dziennikarze mają wiele do 'nie-powiedzenia'
    Od: Bugatti <b...@g...com>

    Witajcie,

    W życiu może kupiłem 5 sztuk jakiegokolwiek czasopisma moto (m.in. był to CARS)...
    gdy jestem w sklepie to lubię bez kupowania zerknąć co tam piszą w pismach moto za
    parę zł.

    BMW 235i i 435i.

    Zdziwiłem się trochę różnicą w przyszpieszeniu: 0.2 sec ze względu na 403 kg różnicy
    między autami!

    235i napisali że waży 1455 kg - zaś wg producenta ma 1545 kg (ASB)-
    http://www.bmw.pl/pl/pl/newvehicles/2series/coupe/20
    13/showroom/technical_data/index.html

    435i stwierdzili że ma 1858 kg ! - zaś producent wskazuje na 1600 kg (ASB) -
    http://www.bmw.com/com/en/newvehicles/4series/coupe/
    2013/showroom/technical_data/index.html. Ponadto 0-100 km/h wg BMW to 4.8 sec (a nie
    4.9 sec)

    55 kg różnicy zamiast 403 kg ! ;)

    http://images64.fotosik.pl/930/fe598c00f16080ae.jpg

    Ehh...za co im płacą ? Ale w sumie jaka cena pisma taki wkład "intelektóalny" ;-P

    Pozdr.
    Bugatti


  • 2. Data: 2014-04-30 20:50:25
    Temat: Re: 403 kg różnicy w masie - dziennikarze mają wiele do 'nie-powiedzenia'
    Od: BartekK <s...@d...org>

    W dniu 2014-04-30 19:18, Bugatti pisze:
    > W życiu może kupiłem 5 sztuk jakiegokolwiek czasopisma moto (m.in. był to CARS)...
    gdy jestem w sklepie to lubię bez kupowania zerknąć co tam piszą w pismach moto za
    parę zł.
    > Ehh...za co im płacą ? Ale w sumie jaka cena pisma taki wkład "intelektóalny" ;-P
    Nie zapłaciłeś, a masz pretensje? :) A tak na serio- obecna "prasa
    motoryzacyjna" ma taką samą wartość merytoryczną, co "bravo-girl", bo na
    żadnej podstawie nie musi ona służyć edukowaniu czy przekazywaniu
    informacji rzetelnych, a służy tylko jednemu - wpływowi kasy z reklam,
    wpływowi kasy z artykułów sponsorowanych (mniej lub bardziej oficjalnie)
    oraz na końcu - wpływowi kasy ze sprzedaży tego czasopisma. Fachowego
    dziennikarza motoryzacyjnego też ciężko znaleźć, a po co komu taki -
    szary klient ma dostać wiadomości takie, jakie dilerom na rękę, a nie
    taką wiedzę, która by mogła się mu przydać.
    Nie oczekuj więc, że znajdziesz tam jakąś prawdę objawioną, albo choćby
    rzetelne artykuły.

    --
    | Bartłomiej Kuźniewski
    | s...@d...org GG:23319 tel +48 696455098 http://drut.org/
    | http://www.allegro.pl/show_user_auctions.php?uid=338
    173


  • 3. Data: 2014-04-30 21:08:04
    Temat: Re: 403 kg różnicy w masie - dziennikarze mają wiele do 'nie-powiedzenia'
    Od: "misiek" <d...@g...pl>


    Użytkownik "Bugatti" <b...@g...com> napisał w wiadomości
    news:959b8c73-235f-4423-8a1e-23055f835f0a@googlegrou
    ps.com...
    Witajcie,

    W życiu może kupiłem 5 sztuk jakiegokolwiek czasopisma moto (m.in. był to
    CARS)... gdy jestem w sklepie to lubię bez kupowania zerknąć co tam piszą w
    pismach moto za parę zł.


    LOL n ROTFL.
    nastepny, co to nie ma pare pln na gazete - i z salonow prasowych czytelnie
    robi :D
    a potem sie dziwic ze w 38 mln kraju - solidne miesieczniki sprzedaja sie w
    nakladach po 40 tys :D

    kon by sie usmial...
    rozumiem, ze nalezysz do tych co to czytaje te statystyczne 40 stron
    rocznie :D
    tak trzymaj :)




  • 4. Data: 2014-04-30 22:00:29
    Temat: Re: 403 kg różnicy w masie - dziennikarze mają wiele do 'nie-powiedzenia'
    Od: janusz_k <J...@o...pl>

    W dniu 30.04.2014 o 20:50 BartekK <s...@d...org> pisze:

    > W dniu 2014-04-30 19:18, Bugatti pisze:
    >> W życiu może kupiłem 5 sztuk jakiegokolwiek czasopisma moto (m.in. był
    >> to CARS)... gdy jestem w sklepie to lubię bez kupowania zerknąć co tam
    >> piszą w pismach moto za parę zł.
    >> Ehh...za co im płacą ? Ale w sumie jaka cena pisma taki wkład
    >> "intelektóalny" ;-P
    > Nie zapłaciłeś, a masz pretensje? :) A tak na serio- obecna "prasa
    > motoryzacyjna" ma taką samą wartość merytoryczną, co "bravo-girl", bo na
    > żadnej podstawie nie musi ona służyć edukowaniu czy przekazywaniu
    > informacji rzetelnych, a służy tylko jednemu - wpływowi kasy z reklam,
    > wpływowi kasy z artykułów sponsorowanych (mniej lub bardziej oficjalnie)
    > oraz na końcu - wpływowi kasy ze sprzedaży tego czasopisma. Fachowego
    > dziennikarza motoryzacyjnego też ciężko znaleźć, a po co komu taki -
    > szary klient ma dostać wiadomości takie, jakie dilerom na rękę, a nie
    > taką wiedzę, która by mogła się mu przydać.
    > Nie oczekuj więc, że znajdziesz tam jakąś prawdę objawioną, albo choćby
    > rzetelne artykuły.
    >
    To mi się od razu przypomina reklama z Zientarskim który strasznie
    zachwala hybrydy, i wg niego jednym z atutów hybryd jest prosta budowa ze
    się niby mniej psują od zwykłego auta, nie wiadomo czy się śmiać czy
    płakać juz trzeba.

    --

    Pozdr
    Janusz


  • 5. Data: 2014-05-01 09:51:25
    Temat: Re: 403 kg różnicy w masie - dziennikarze mają wiele do 'nie-powiedzenia'
    Od: hisjusz <h...@w...pl>


    > To mi się od razu przypomina reklama z Zientarskim który strasznie
    > zachwala hybrydy, i wg niego jednym z atutów hybryd jest prosta budowa
    > ze się niby mniej psują od zwykłego auta, nie wiadomo czy się śmiać czy
    > płakać juz trzeba.
    >

    Mówi to co ludzie chcą usłyszeć.
    Prosta budowa pod tym względem że są to powtarzalne elementy, żaden
    egzotyk, czyli normalnie będzie można serwisować.
    Gdy tylko widzę tę reklamę od hybrydach wyłączam głos. Z tego co tu
    czytałem na grupie Hybrydy nie mają ekonomicznego uzasadnienia dla
    klienta.Hybrydy mają uzasadnienie ekologiczne ponieważ emitują mniej
    trujących substancji do atmosfery oraz oszczędzają światowe złoża paliw.
    Czy coś się zmieniło w tym temacie?


  • 6. Data: 2014-05-01 10:15:46
    Temat: Re: 403 kg różnicy w masie - dziennikarze mają wiele do 'nie-powiedzenia'
    Od: Dres Golf <d...@g...com>

    > Mówi to co ludzie chcą usłyszeć.
    > Prosta budowa pod tym względem że są to powtarzalne elementy, żaden
    > egzotyk, czyli normalnie będzie można serwisować.
    > Gdy tylko widzę tę reklamę od hybrydach wyłączam głos. Z tego co tu
    > czytałem na grupie Hybrydy nie mają ekonomicznego uzasadnienia dla
    > klienta.Hybrydy mają uzasadnienie ekologiczne ponieważ emitują mniej
    > trujących substancji do atmosfery oraz oszczędzają światowe złoża paliw.

    Ekologiczne? To chyba jakiś żart.
    1) Transport Priusa z Japonii do Europy emituje więcej CO2 niż on
    później przez 100000 km. (statki są w dieslu) - (pomijając w tej
    dyskusji całą kłamliwą propagandę polityków nt. wpływu CO2 na tzw. efekt
    cieplarniany). No, ale skoro politycy twierdzą, że emisja CO2 jest
    niedobra to tą samą bronią można ich uderzyć.
    2) Produkcja nowych samochodów generalnie jest bardzo nieprzyjazna dla
    środowiska - chodzi o metal ciężkie i tworzywa sztuczna. Najbardziej
    ekologiczne jest jak najdłuższe użytkowanie starego samochodu. Wymiana
    jednej czy kilku stalowych części nie niszczy tak środowiska jak
    produkcja jednego nowego egzemplarza.
    3) No i baterie. To są same bardzo toksyczne substancje. Skażenie
    środowiska następuje zarówno w czasie produkcji a potem złomowania.



  • 7. Data: 2014-05-01 10:37:54
    Temat: Re: 403 kg różnicy w masie - dziennikarze mają wiele do 'nie-powiedzenia'
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello hisjusz,

    Thursday, May 1, 2014, 9:51:25 AM, you wrote:

    >> To mi się od razu przypomina reklama z Zientarskim który strasznie
    >> zachwala hybrydy, i wg niego jednym z atutów hybryd jest prosta budowa
    >> ze się niby mniej psują od zwykłego auta, nie wiadomo czy się śmiać czy
    >> płakać juz trzeba.
    > Mówi to co ludzie chcą usłyszeć.
    > Prosta budowa pod tym względem że są to powtarzalne elementy, żaden
    > egzotyk, czyli normalnie będzie można serwisować.
    > Gdy tylko widzę tę reklamę od hybrydach wyłączam głos. Z tego co tu
    > czytałem na grupie Hybrydy nie mają ekonomicznego uzasadnienia dla
    > klienta.Hybrydy mają uzasadnienie ekologiczne ponieważ emitują mniej
    > trujących substancji do atmosfery

    Szczególnie podczas ich produkcji.

    > oraz oszczędzają światowe złoża paliw.

    Jakoś niezależne testy tego nie potwierdzają.

    > Czy coś się zmieniło w tym temacie?

    Nic. Nadal produkcja akumulatorów litowo-jonowych wymaga transportu
    rudy ciężko smrodzącymi statkami i zużywa więcej energii niż te
    akumulatory ,,zaoszczędzą".


    --
    Best regards,
    RoMan
    PMS++ PJ+ S+ p+ M- W+ P++:+ X++ L++ B++ M+ Z+++ T- W+ CB++
    Nowa strona: http://www.elektronika.squadack.com (w budowie!)


  • 8. Data: 2014-05-01 11:02:40
    Temat: Re: 403 kg różnicy w masie - dziennikarze mają wiele do 'nie-powiedzenia'
    Od: "Yogi\(n\)" <y...@k...pl>

    Użytkownik "Dres Golf" <d...@g...com> napisał w wiadomości
    news:ljsvs3$h5t$1@news.task.gda.pl...
    >> Mówi to co ludzie chcą usłyszeć.
    >> Prosta budowa pod tym względem że są to powtarzalne elementy, żaden
    >> egzotyk, czyli normalnie będzie można serwisować.
    >> Gdy tylko widzę tę reklamę od hybrydach wyłączam głos. Z tego co tu
    >> czytałem na grupie Hybrydy nie mają ekonomicznego uzasadnienia dla
    >> klienta.Hybrydy mają uzasadnienie ekologiczne ponieważ emitują mniej
    >> trujących substancji do atmosfery oraz oszczędzają światowe złoża
    >> paliw.
    >
    > Ekologiczne? To chyba jakiś żart.
    > 1) Transport Priusa z Japonii do Europy emituje więcej CO2 niż on
    > później przez 100000 km. (statki są w dieslu) - (pomijając w tej
    > dyskusji całą kłamliwą propagandę polityków nt. wpływu CO2 na tzw.
    > efekt cieplarniany). No, ale skoro politycy twierdzą, że emisja CO2
    > jest niedobra to tą samą bronią można ich uderzyć.
    > 2) Produkcja nowych samochodów generalnie jest bardzo nieprzyjazna dla
    > środowiska - chodzi o metal ciężkie i tworzywa sztuczna. Najbardziej
    > ekologiczne jest jak najdłuższe użytkowanie starego samochodu. Wymiana
    > jednej czy kilku stalowych części nie niszczy tak środowiska jak
    > produkcja jednego nowego egzemplarza.
    > 3) No i baterie. To są same bardzo toksyczne substancje. Skażenie
    > środowiska następuje zarówno w czasie produkcji a potem złomowania.

    4) Do tego ładowanie akumulatorów, czyli przemiana na elektryczną
    energii chemicznej z paliw kopalnych (wszystko jedno, czy w samym
    samochodzie, czy w elektrowni opalanej węglem czy ropą), przy
    skuteczności tego procesu rzędu kilkudziesięciu procent - rzekome
    korzyści nie zostaną zrekompenowane odzyskiem energii przy hamowaniu ani
    systemami start-stop. Wyjątek stanowią takie pojazdy, które doładowywane
    są prądem z elektrownii jądrowych albo wodnych/wiatrowych. Ergo -
    hybryda w Polsce to ekologiczne nieporozumienie. Choć jakiemuś
    "zielonemu" zapewne poprawia samopoczucie, to głównie z powodu
    niedouczenia.

    --
    Yogi(n)


  • 9. Data: 2014-05-01 11:30:13
    Temat: Re: 403 kg różnicy w masie - dziennikarze mają wiele do 'nie-powiedzenia'
    Od: janusz_k <J...@o...pl>

    W dniu 01.05.2014 o 09:51 hisjusz <h...@w...pl> pisze:

    >
    >> To mi się od razu przypomina reklama z Zientarskim który strasznie
    >> zachwala hybrydy, i wg niego jednym z atutów hybryd jest prosta budowa
    >> ze się niby mniej psują od zwykłego auta, nie wiadomo czy się śmiać czy
    >> płakać juz trzeba.
    >>
    >
    > Mówi to co ludzie chcą usłyszeć.
    > Prosta budowa pod tym względem że są to powtarzalne elementy, żaden
    > egzotyk, czyli normalnie będzie można serwisować.
    Ale w zwykłym aucie też tak jest, ma silnik spalinowy, ma i hybryda, czym
    się różni od zwykłego? niczym stopień skomplikowania podobny, nie wiem jak
    jest przeniesienie napędu zrobione w hybrydach może tu odpaść sprzęgło i
    skrzynia biegów, i tyle.

    > Gdy tylko widzę tę reklamę od hybrydach wyłączam głos. Z tego co tu
    > czytałem na grupie Hybrydy nie mają ekonomicznego uzasadnienia dla
    > klienta.
    Dokładnie, to jest szpan i nic więcej.


    > Hybrydy mają uzasadnienie ekologiczne ponieważ emitują mniej trujących
    > substancji do atmosfery oraz oszczędzają światowe złoża paliw. Czy coś
    > się zmieniło w tym temacie?
    Juz ci napisali, produkcja i transport trują.
    >


    --

    Pozdr
    Janusz


  • 10. Data: 2014-05-01 13:00:11
    Temat: Re: 403 kg różnicy w masie - dziennikarze mają wiele do 'nie-powiedzenia'
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Thu, 01 May 2014 09:51:25 +0200 osobnik zwany hisjusz
    napisał:

    > Hybrydy nie mają ekonomicznego uzasadnienia dla klienta.Hybrydy mają
    > uzasadnienie ekologiczne ponieważ emitują mniej trujących substancji do
    > atmosfery oraz oszczędzają światowe złoża paliw. Czy coś się zmieniło w
    > tym temacie?

    57kg litu w kazdym Priusie. Bardzo k.. ekologiczne



    --
    Ford C-Max PMS Edition, Jeep Grand Cherokee 4.0
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?
    -Wiem co mówię. To grunt zabija!" T.Pratchett

strony : [ 1 ] . 2 ... 4


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: