-
1. Data: 2014-04-30 19:18:21
Temat: 403 kg różnicy w masie - dziennikarze mają wiele do 'nie-powiedzenia'
Od: Bugatti <b...@g...com>
Witajcie,
W życiu może kupiłem 5 sztuk jakiegokolwiek czasopisma moto (m.in. był to CARS)...
gdy jestem w sklepie to lubię bez kupowania zerknąć co tam piszą w pismach moto za
parę zł.
BMW 235i i 435i.
Zdziwiłem się trochę różnicą w przyszpieszeniu: 0.2 sec ze względu na 403 kg różnicy
między autami!
235i napisali że waży 1455 kg - zaś wg producenta ma 1545 kg (ASB)-
http://www.bmw.pl/pl/pl/newvehicles/2series/coupe/20
13/showroom/technical_data/index.html
435i stwierdzili że ma 1858 kg ! - zaś producent wskazuje na 1600 kg (ASB) -
http://www.bmw.com/com/en/newvehicles/4series/coupe/
2013/showroom/technical_data/index.html. Ponadto 0-100 km/h wg BMW to 4.8 sec (a nie
4.9 sec)
55 kg różnicy zamiast 403 kg ! ;)
http://images64.fotosik.pl/930/fe598c00f16080ae.jpg
Ehh...za co im płacą ? Ale w sumie jaka cena pisma taki wkład "intelektóalny" ;-P
Pozdr.
Bugatti
-
2. Data: 2014-04-30 20:50:25
Temat: Re: 403 kg różnicy w masie - dziennikarze mają wiele do 'nie-powiedzenia'
Od: BartekK <s...@d...org>
W dniu 2014-04-30 19:18, Bugatti pisze:
> W życiu może kupiłem 5 sztuk jakiegokolwiek czasopisma moto (m.in. był to CARS)...
gdy jestem w sklepie to lubię bez kupowania zerknąć co tam piszą w pismach moto za
parę zł.
> Ehh...za co im płacą ? Ale w sumie jaka cena pisma taki wkład "intelektóalny" ;-P
Nie zapłaciłeś, a masz pretensje? :) A tak na serio- obecna "prasa
motoryzacyjna" ma taką samą wartość merytoryczną, co "bravo-girl", bo na
żadnej podstawie nie musi ona służyć edukowaniu czy przekazywaniu
informacji rzetelnych, a służy tylko jednemu - wpływowi kasy z reklam,
wpływowi kasy z artykułów sponsorowanych (mniej lub bardziej oficjalnie)
oraz na końcu - wpływowi kasy ze sprzedaży tego czasopisma. Fachowego
dziennikarza motoryzacyjnego też ciężko znaleźć, a po co komu taki -
szary klient ma dostać wiadomości takie, jakie dilerom na rękę, a nie
taką wiedzę, która by mogła się mu przydać.
Nie oczekuj więc, że znajdziesz tam jakąś prawdę objawioną, albo choćby
rzetelne artykuły.
--
| Bartłomiej Kuźniewski
| s...@d...org GG:23319 tel +48 696455098 http://drut.org/
| http://www.allegro.pl/show_user_auctions.php?uid=338
173
-
3. Data: 2014-04-30 21:08:04
Temat: Re: 403 kg różnicy w masie - dziennikarze mają wiele do 'nie-powiedzenia'
Od: "misiek" <d...@g...pl>
Użytkownik "Bugatti" <b...@g...com> napisał w wiadomości
news:959b8c73-235f-4423-8a1e-23055f835f0a@googlegrou
ps.com...
Witajcie,
W życiu może kupiłem 5 sztuk jakiegokolwiek czasopisma moto (m.in. był to
CARS)... gdy jestem w sklepie to lubię bez kupowania zerknąć co tam piszą w
pismach moto za parę zł.
LOL n ROTFL.
nastepny, co to nie ma pare pln na gazete - i z salonow prasowych czytelnie
robi :D
a potem sie dziwic ze w 38 mln kraju - solidne miesieczniki sprzedaja sie w
nakladach po 40 tys :D
kon by sie usmial...
rozumiem, ze nalezysz do tych co to czytaje te statystyczne 40 stron
rocznie :D
tak trzymaj :)
-
4. Data: 2014-04-30 22:00:29
Temat: Re: 403 kg różnicy w masie - dziennikarze mają wiele do 'nie-powiedzenia'
Od: janusz_k <J...@o...pl>
W dniu 30.04.2014 o 20:50 BartekK <s...@d...org> pisze:
> W dniu 2014-04-30 19:18, Bugatti pisze:
>> W życiu może kupiłem 5 sztuk jakiegokolwiek czasopisma moto (m.in. był
>> to CARS)... gdy jestem w sklepie to lubię bez kupowania zerknąć co tam
>> piszą w pismach moto za parę zł.
>> Ehh...za co im płacą ? Ale w sumie jaka cena pisma taki wkład
>> "intelektóalny" ;-P
> Nie zapłaciłeś, a masz pretensje? :) A tak na serio- obecna "prasa
> motoryzacyjna" ma taką samą wartość merytoryczną, co "bravo-girl", bo na
> żadnej podstawie nie musi ona służyć edukowaniu czy przekazywaniu
> informacji rzetelnych, a służy tylko jednemu - wpływowi kasy z reklam,
> wpływowi kasy z artykułów sponsorowanych (mniej lub bardziej oficjalnie)
> oraz na końcu - wpływowi kasy ze sprzedaży tego czasopisma. Fachowego
> dziennikarza motoryzacyjnego też ciężko znaleźć, a po co komu taki -
> szary klient ma dostać wiadomości takie, jakie dilerom na rękę, a nie
> taką wiedzę, która by mogła się mu przydać.
> Nie oczekuj więc, że znajdziesz tam jakąś prawdę objawioną, albo choćby
> rzetelne artykuły.
>
To mi się od razu przypomina reklama z Zientarskim który strasznie
zachwala hybrydy, i wg niego jednym z atutów hybryd jest prosta budowa ze
się niby mniej psują od zwykłego auta, nie wiadomo czy się śmiać czy
płakać juz trzeba.
--
Pozdr
Janusz
-
5. Data: 2014-05-01 09:51:25
Temat: Re: 403 kg różnicy w masie - dziennikarze mają wiele do 'nie-powiedzenia'
Od: hisjusz <h...@w...pl>
> To mi się od razu przypomina reklama z Zientarskim który strasznie
> zachwala hybrydy, i wg niego jednym z atutów hybryd jest prosta budowa
> ze się niby mniej psują od zwykłego auta, nie wiadomo czy się śmiać czy
> płakać juz trzeba.
>
Mówi to co ludzie chcą usłyszeć.
Prosta budowa pod tym względem że są to powtarzalne elementy, żaden
egzotyk, czyli normalnie będzie można serwisować.
Gdy tylko widzę tę reklamę od hybrydach wyłączam głos. Z tego co tu
czytałem na grupie Hybrydy nie mają ekonomicznego uzasadnienia dla
klienta.Hybrydy mają uzasadnienie ekologiczne ponieważ emitują mniej
trujących substancji do atmosfery oraz oszczędzają światowe złoża paliw.
Czy coś się zmieniło w tym temacie?
-
6. Data: 2014-05-01 10:15:46
Temat: Re: 403 kg różnicy w masie - dziennikarze mają wiele do 'nie-powiedzenia'
Od: Dres Golf <d...@g...com>
> Mówi to co ludzie chcą usłyszeć.
> Prosta budowa pod tym względem że są to powtarzalne elementy, żaden
> egzotyk, czyli normalnie będzie można serwisować.
> Gdy tylko widzę tę reklamę od hybrydach wyłączam głos. Z tego co tu
> czytałem na grupie Hybrydy nie mają ekonomicznego uzasadnienia dla
> klienta.Hybrydy mają uzasadnienie ekologiczne ponieważ emitują mniej
> trujących substancji do atmosfery oraz oszczędzają światowe złoża paliw.
Ekologiczne? To chyba jakiś żart.
1) Transport Priusa z Japonii do Europy emituje więcej CO2 niż on
później przez 100000 km. (statki są w dieslu) - (pomijając w tej
dyskusji całą kłamliwą propagandę polityków nt. wpływu CO2 na tzw. efekt
cieplarniany). No, ale skoro politycy twierdzą, że emisja CO2 jest
niedobra to tą samą bronią można ich uderzyć.
2) Produkcja nowych samochodów generalnie jest bardzo nieprzyjazna dla
środowiska - chodzi o metal ciężkie i tworzywa sztuczna. Najbardziej
ekologiczne jest jak najdłuższe użytkowanie starego samochodu. Wymiana
jednej czy kilku stalowych części nie niszczy tak środowiska jak
produkcja jednego nowego egzemplarza.
3) No i baterie. To są same bardzo toksyczne substancje. Skażenie
środowiska następuje zarówno w czasie produkcji a potem złomowania.
-
7. Data: 2014-05-01 10:37:54
Temat: Re: 403 kg różnicy w masie - dziennikarze mają wiele do 'nie-powiedzenia'
Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>
Hello hisjusz,
Thursday, May 1, 2014, 9:51:25 AM, you wrote:
>> To mi się od razu przypomina reklama z Zientarskim który strasznie
>> zachwala hybrydy, i wg niego jednym z atutów hybryd jest prosta budowa
>> ze się niby mniej psują od zwykłego auta, nie wiadomo czy się śmiać czy
>> płakać juz trzeba.
> Mówi to co ludzie chcą usłyszeć.
> Prosta budowa pod tym względem że są to powtarzalne elementy, żaden
> egzotyk, czyli normalnie będzie można serwisować.
> Gdy tylko widzę tę reklamę od hybrydach wyłączam głos. Z tego co tu
> czytałem na grupie Hybrydy nie mają ekonomicznego uzasadnienia dla
> klienta.Hybrydy mają uzasadnienie ekologiczne ponieważ emitują mniej
> trujących substancji do atmosfery
Szczególnie podczas ich produkcji.
> oraz oszczędzają światowe złoża paliw.
Jakoś niezależne testy tego nie potwierdzają.
> Czy coś się zmieniło w tym temacie?
Nic. Nadal produkcja akumulatorów litowo-jonowych wymaga transportu
rudy ciężko smrodzącymi statkami i zużywa więcej energii niż te
akumulatory ,,zaoszczędzą".
--
Best regards,
RoMan
PMS++ PJ+ S+ p+ M- W+ P++:+ X++ L++ B++ M+ Z+++ T- W+ CB++
Nowa strona: http://www.elektronika.squadack.com (w budowie!)
-
8. Data: 2014-05-01 11:02:40
Temat: Re: 403 kg różnicy w masie - dziennikarze mają wiele do 'nie-powiedzenia'
Od: "Yogi\(n\)" <y...@k...pl>
Użytkownik "Dres Golf" <d...@g...com> napisał w wiadomości
news:ljsvs3$h5t$1@news.task.gda.pl...
>> Mówi to co ludzie chcą usłyszeć.
>> Prosta budowa pod tym względem że są to powtarzalne elementy, żaden
>> egzotyk, czyli normalnie będzie można serwisować.
>> Gdy tylko widzę tę reklamę od hybrydach wyłączam głos. Z tego co tu
>> czytałem na grupie Hybrydy nie mają ekonomicznego uzasadnienia dla
>> klienta.Hybrydy mają uzasadnienie ekologiczne ponieważ emitują mniej
>> trujących substancji do atmosfery oraz oszczędzają światowe złoża
>> paliw.
>
> Ekologiczne? To chyba jakiś żart.
> 1) Transport Priusa z Japonii do Europy emituje więcej CO2 niż on
> później przez 100000 km. (statki są w dieslu) - (pomijając w tej
> dyskusji całą kłamliwą propagandę polityków nt. wpływu CO2 na tzw.
> efekt cieplarniany). No, ale skoro politycy twierdzą, że emisja CO2
> jest niedobra to tą samą bronią można ich uderzyć.
> 2) Produkcja nowych samochodów generalnie jest bardzo nieprzyjazna dla
> środowiska - chodzi o metal ciężkie i tworzywa sztuczna. Najbardziej
> ekologiczne jest jak najdłuższe użytkowanie starego samochodu. Wymiana
> jednej czy kilku stalowych części nie niszczy tak środowiska jak
> produkcja jednego nowego egzemplarza.
> 3) No i baterie. To są same bardzo toksyczne substancje. Skażenie
> środowiska następuje zarówno w czasie produkcji a potem złomowania.
4) Do tego ładowanie akumulatorów, czyli przemiana na elektryczną
energii chemicznej z paliw kopalnych (wszystko jedno, czy w samym
samochodzie, czy w elektrowni opalanej węglem czy ropą), przy
skuteczności tego procesu rzędu kilkudziesięciu procent - rzekome
korzyści nie zostaną zrekompenowane odzyskiem energii przy hamowaniu ani
systemami start-stop. Wyjątek stanowią takie pojazdy, które doładowywane
są prądem z elektrownii jądrowych albo wodnych/wiatrowych. Ergo -
hybryda w Polsce to ekologiczne nieporozumienie. Choć jakiemuś
"zielonemu" zapewne poprawia samopoczucie, to głównie z powodu
niedouczenia.
--
Yogi(n)
-
9. Data: 2014-05-01 11:30:13
Temat: Re: 403 kg różnicy w masie - dziennikarze mają wiele do 'nie-powiedzenia'
Od: janusz_k <J...@o...pl>
W dniu 01.05.2014 o 09:51 hisjusz <h...@w...pl> pisze:
>
>> To mi się od razu przypomina reklama z Zientarskim który strasznie
>> zachwala hybrydy, i wg niego jednym z atutów hybryd jest prosta budowa
>> ze się niby mniej psują od zwykłego auta, nie wiadomo czy się śmiać czy
>> płakać juz trzeba.
>>
>
> Mówi to co ludzie chcą usłyszeć.
> Prosta budowa pod tym względem że są to powtarzalne elementy, żaden
> egzotyk, czyli normalnie będzie można serwisować.
Ale w zwykłym aucie też tak jest, ma silnik spalinowy, ma i hybryda, czym
się różni od zwykłego? niczym stopień skomplikowania podobny, nie wiem jak
jest przeniesienie napędu zrobione w hybrydach może tu odpaść sprzęgło i
skrzynia biegów, i tyle.
> Gdy tylko widzę tę reklamę od hybrydach wyłączam głos. Z tego co tu
> czytałem na grupie Hybrydy nie mają ekonomicznego uzasadnienia dla
> klienta.
Dokładnie, to jest szpan i nic więcej.
> Hybrydy mają uzasadnienie ekologiczne ponieważ emitują mniej trujących
> substancji do atmosfery oraz oszczędzają światowe złoża paliw. Czy coś
> się zmieniło w tym temacie?
Juz ci napisali, produkcja i transport trują.
>
--
Pozdr
Janusz
-
10. Data: 2014-05-01 13:00:11
Temat: Re: 403 kg różnicy w masie - dziennikarze mają wiele do 'nie-powiedzenia'
Od: masti <g...@t...hell>
Dnia pięknego Thu, 01 May 2014 09:51:25 +0200 osobnik zwany hisjusz
napisał:
> Hybrydy nie mają ekonomicznego uzasadnienia dla klienta.Hybrydy mają
> uzasadnienie ekologiczne ponieważ emitują mniej trujących substancji do
> atmosfery oraz oszczędzają światowe złoża paliw. Czy coś się zmieniło w
> tym temacie?
57kg litu w kazdym Priusie. Bardzo k.. ekologiczne
--
Ford C-Max PMS Edition, Jeep Grand Cherokee 4.0
mst <at> gazeta <.> pl
"-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?
-Wiem co mówię. To grunt zabija!" T.Pratchett