eGospodarka.plGrupypl.misc.samochody403 kg różnicy w masie - dziennikarze mają wiele do 'nie-powiedzenia' › Re: 403 kg różnicy w masie - dziennikarze mają wiele do 'nie-powiedzenia'
    From: janusz_k <J...@o...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: 403 kg różnicy w masie - dziennikarze mają wiele do 'nie-powiedzenia'
    Date: Thu, 01 May 2014 11:30:13 +0200

    W dniu 01.05.2014 o 09:51 hisjusz <h...@w...pl> pisze:

    > Mówi to co ludzie chcą usłyszeć.
    > Prosta budowa pod tym względem że są to powtarzalne elementy, żaden
    > egzotyk, czyli normalnie będzie można serwisować.
    Ale w zwykłym aucie też tak jest, ma silnik spalinowy, ma i hybryda, czym
    się różni od zwykłego? niczym stopień skomplikowania podobny, nie wiem jak
    jest przeniesienie napędu zrobione w hybrydach może tu odpaść sprzęgło i
    skrzynia biegów, i tyle.

    > Gdy tylko widzę tę reklamę od hybrydach wyłączam głos. Z tego co tu
    > czytałem na grupie Hybrydy nie mają ekonomicznego uzasadnienia dla
    > klienta.
    Dokładnie, to jest szpan i nic więcej.

    > Hybrydy mają uzasadnienie ekologiczne ponieważ emitują mniej trujących
    > substancji do atmosfery oraz oszczędzają światowe złoża paliw. Czy coś
    > się zmieniło w tym temacie?
    Juz ci napisali, produkcja i transport trują.

    --

    Pozdr
    Janusz