eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochody403 kg różnicy w masie - dziennikarze mają wiele do 'nie-powiedzenia'Re: 403 kg różnicy w masie - dziennikarze mają wiele do 'nie-powiedzenia'
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!nf1.ipartners.pl!ipartners.pl!newsfeed.
    pionier.net.pl!newsfeed.fsmpi.rwth-aachen.de!rt.uk.eu.org!aioe.org!.POSTED!not-
    for-mail
    From: janusz_k <J...@o...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: 403 kg różnicy w masie - dziennikarze mają wiele do 'nie-powiedzenia'
    Date: Wed, 30 Apr 2014 22:00:29 +0200
    Organization: bb
    Lines: 61
    Message-ID: <op.xe5a63ogn0u1o8@moj>
    References: <9...@g...com>
    <ljrgnc$u7i$1@node2.news.atman.pl>
    NNTP-Posting-Host: f/fjZo0Wj24JXZk3DvmiLg.user.speranza.aioe.org
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=utf-8; format=flowed; delsp=yes
    Content-Transfer-Encoding: Quoted-Printable
    X-Complaints-To: a...@a...org
    User-Agent: Opera Mail/12.16 (Win32)
    X-Notice: Filtered by postfilter v. 0.8.2
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2531742
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 30.04.2014 o 20:50 BartekK <s...@d...org> pisze:

    > W dniu 2014-04-30 19:18, Bugatti pisze:
    >> W życiu może kupiłem 5 sztuk jakiegokolwiek czasopisma moto (m.in. był
    >> to CARS)... gdy jestem w sklepie to lubię bez kupowania zerknąć co tam
    >> piszą w pismach moto za parę zł.
    >> Ehh...za co im płacą ? Ale w sumie jaka cena pisma taki wkład
    >> "intelektóalny" ;-P
    > Nie zapłaciłeś, a masz pretensje? :) A tak na serio- obecna "prasa
    > motoryzacyjna" ma taką samą wartość merytoryczną, co "bravo-girl", bo na
    > żadnej podstawie nie musi ona służyć edukowaniu czy przekazywaniu
    > informacji rzetelnych, a służy tylko jednemu - wpływowi kasy z reklam,
    > wpływowi kasy z artykułów sponsorowanych (mniej lub bardziej oficjalnie)
    > oraz na końcu - wpływowi kasy ze sprzedaży tego czasopisma. Fachowego
    > dziennikarza motoryzacyjnego też ciężko znaleźć, a po co komu taki -
    > szary klient ma dostać wiadomości takie, jakie dilerom na rękę, a nie
    > taką wiedzę, która by mogła się mu przydać.
    > Nie oczekuj więc, że znajdziesz tam jakąś prawdę objawioną, albo choćby
    > rzetelne artykuły.
    >
    To mi się od razu przypomina reklama z Zientarskim który strasznie
    zachwala hybrydy, i wg niego jednym z atutów hybryd jest prosta budowa ze
    się niby mniej psują od zwykłego auta, nie wiadomo czy się śmiać czy
    płakać juz trzeba.

    --

    Pozdr
    Janusz

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: