-
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.cyf-kr.edu.pl!news.nask
.pl!news.nask.org.pl!news.unit0.net!feeder.erje.net!us.feeder.erje.net!news.rip
co.com!news.glorb.com!news-out.readnews.com!news-xxxfer.readnews.com!nx02.iad01
.newshosting.com!newshosting.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.neostrad
a.pl!unt-spo-b-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
Date: Thu, 01 May 2014 09:51:25 +0200
From: hisjusz <h...@w...pl>
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64; rv:24.0) Gecko/20100101
Thunderbird/24.5.0
MIME-Version: 1.0
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: 403 kg różnicy w masie - dziennikarze mają wiele do 'nie-powiedzenia'
References: <9...@g...com>
<ljrgnc$u7i$1@node2.news.atman.pl> <op.xe5a63ogn0u1o8@moj>
In-Reply-To: <op.xe5a63ogn0u1o8@moj>
Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Antivirus: avast! (VPS 140430-2, 2014-04-30), Outbound message
X-Antivirus-Status: Clean
Lines: 16
Message-ID: <5361fd00$0$2379$65785112@news.neostrada.pl>
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 83.4.16.31
X-Trace: 1398930688 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 2379 83.4.16.31:49545
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2531765
[ ukryj nagłówki ]
> To mi się od razu przypomina reklama z Zientarskim który strasznie
> zachwala hybrydy, i wg niego jednym z atutów hybryd jest prosta budowa
> ze się niby mniej psują od zwykłego auta, nie wiadomo czy się śmiać czy
> płakać juz trzeba.
>
Mówi to co ludzie chcą usłyszeć.
Prosta budowa pod tym względem że są to powtarzalne elementy, żaden
egzotyk, czyli normalnie będzie można serwisować.
Gdy tylko widzę tę reklamę od hybrydach wyłączam głos. Z tego co tu
czytałem na grupie Hybrydy nie mają ekonomicznego uzasadnienia dla
klienta.Hybrydy mają uzasadnienie ekologiczne ponieważ emitują mniej
trujących substancji do atmosfery oraz oszczędzają światowe złoża paliw.
Czy coś się zmieniło w tym temacie?
Następne wpisy z tego wątku
- 01.05.14 10:15 Dres Golf
- 01.05.14 10:37 RoMan Mandziejewicz
- 01.05.14 11:02 Yogi\(n\)
- 01.05.14 11:30 janusz_k
- 01.05.14 13:00 masti
- 01.05.14 17:28 J.F.
- 01.05.14 17:31 Grejon
- 01.05.14 19:44 hisjusz
- 01.05.14 19:45 hisjusz
- 01.05.14 19:55 J.F.
- 01.05.14 20:35 janusz_k
- 01.05.14 20:40 janusz_k
- 01.05.14 21:02 masti
- 02.05.14 11:25 hisjusz
- 02.05.14 14:05 masti
Najnowsze wątki z tej grupy
- nie wyrzucaj starych opon
- znów elektryk:P
- "Ręczny" a przegląd.
- Akwarium w aucie
- światła znów wlączyli
- nie lekceważ termostatu
- Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- wielkie bu
- Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- Idzie zima...czyli zaczynamy TETRIS :)
- sprężyny przednie ściśnięte
- Kolejny spaliniak się zjarał
- nie chcem ale muszem zapytać
- test dokładności wskazań zużycia paliwa/energii przez komputery pokładowe (ADAC)
- jak to na autostradzie
Najnowsze wątki
- 2024-12-18 Poseł oszukany "na policjanta"
- 2024-12-18 znów chory psychicznie
- 2024-12-18 Katowice => Architekt rozwiązań (doświadczenie w obszarze Java, AWS
- 2024-12-18 Poznań => Dyspozytor Międzynarodowy <=
- 2024-12-18 Katowice => System Architect (background deweloperski w Java) <=
- 2024-12-18 Gdańsk => System Architect (Java background) <=
- 2024-12-18 Warszawa => Helpdesk Specialist <=
- 2024-12-18 Katowice => Kierownik Działu Zarządzania Platformą Wirtualizacji i
- 2024-12-18 Bieruń => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2024-12-18 Żerniki => Employer Branding Specialist <=
- 2024-12-18 Gliwice => Specjalista ds. public relations <=
- 2024-12-18 Kablówka z modułem CAM
- 2024-12-18 Warszawa => Spedytor międzynarodowy <=
- 2024-12-18 Wróblewo => Analityk finansowy <=
- 2024-12-18 Gdańsk => Specjalista ds. Sprzedaży <=