-
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.cyf-kr.edu.pl!news.nask
.pl!news.nask.org.pl!news.unit0.net!feeder.erje.net!us.feeder.erje.net!news.rip
co.com!news.glorb.com!news-out.readnews.com!news-xxxfer.readnews.com!nx02.iad01
.newshosting.com!newshosting.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.neostrad
a.pl!unt-spo-b-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
Date: Thu, 01 May 2014 09:51:25 +0200
From: hisjusz <h...@w...pl>
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64; rv:24.0) Gecko/20100101
Thunderbird/24.5.0
MIME-Version: 1.0
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: 403 kg różnicy w masie - dziennikarze mają wiele do 'nie-powiedzenia'
References: <9...@g...com>
<ljrgnc$u7i$1@node2.news.atman.pl> <op.xe5a63ogn0u1o8@moj>
In-Reply-To: <op.xe5a63ogn0u1o8@moj>
Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Antivirus: avast! (VPS 140430-2, 2014-04-30), Outbound message
X-Antivirus-Status: Clean
Lines: 16
Message-ID: <5361fd00$0$2379$65785112@news.neostrada.pl>
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 83.4.16.31
X-Trace: 1398930688 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 2379 83.4.16.31:49545
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2531765
[ ukryj nagłówki ]
> To mi się od razu przypomina reklama z Zientarskim który strasznie
> zachwala hybrydy, i wg niego jednym z atutów hybryd jest prosta budowa
> ze się niby mniej psują od zwykłego auta, nie wiadomo czy się śmiać czy
> płakać juz trzeba.
>
Mówi to co ludzie chcą usłyszeć.
Prosta budowa pod tym względem że są to powtarzalne elementy, żaden
egzotyk, czyli normalnie będzie można serwisować.
Gdy tylko widzę tę reklamę od hybrydach wyłączam głos. Z tego co tu
czytałem na grupie Hybrydy nie mają ekonomicznego uzasadnienia dla
klienta.Hybrydy mają uzasadnienie ekologiczne ponieważ emitują mniej
trujących substancji do atmosfery oraz oszczędzają światowe złoża paliw.
Czy coś się zmieniło w tym temacie?
Następne wpisy z tego wątku
- 01.05.14 10:15 Dres Golf
- 01.05.14 10:37 RoMan Mandziejewicz
- 01.05.14 11:02 Yogi\(n\)
- 01.05.14 11:30 janusz_k
- 01.05.14 13:00 masti
- 01.05.14 17:28 J.F.
- 01.05.14 17:31 Grejon
- 01.05.14 19:44 hisjusz
- 01.05.14 19:45 hisjusz
- 01.05.14 19:55 J.F.
- 01.05.14 20:35 janusz_k
- 01.05.14 20:40 janusz_k
- 01.05.14 21:02 masti
- 02.05.14 11:25 hisjusz
- 02.05.14 14:05 masti
Najnowsze wątki z tej grupy
- Szybcy i wściekli
- elektrycznie
- Jebane kurwa, kurwy.
- Coraz mniej ludzi robi prawo jazdy
- Akumulator Hyundai
- zbrojone wężyki hamulcowe
- Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
- Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
- pytanie do oponiarzy lub szybkojeżdzących (opony Hankook Ventus Prime, S1 Evo, alternatywy)
- Polskie sądy są bardzo wyrozumiałe...
- Spalinki trujom
- Prątkowcowcy, morda w kubeł :]
- Baterie litowe takie bezpieczne
- nie leci płyn hamulcowy ze stalowego przewodu
- SAMOCHODY BĘDĄ CORAZ DROŻSZE. PRZEMYSŁ MA PROBLEM. POTRZEBUJEMY ZMIANY I GOSPODARCZE ZERO #40
Najnowsze wątki
- 2024-11-16 Łódź => Frontend Engineer (Three.js) <=
- 2024-11-16 Warszawa => Expert Recruiter 360 <=
- 2024-11-16 Żerniki => Starszy specjalista ds. księgowości/ Samodzielny księgo
- 2024-11-16 Pruszków => Team Leader (PHP+React) <=
- 2024-11-16 Warszawa => Senior Cloud Consultant (AWS) <=
- 2024-11-16 Warszawa => Sitecore Developer <=
- 2024-11-16 Akta sprawy Kajetan Poznański
- 2024-11-16 Warszawa => OpenText ECM Specialist <=
- 2024-11-16 Warszawa => Account Manager - Sprzedaż Usług Rekrutacyjnych <=
- 2024-11-16 Warszawa => Account Manager - Usługi rekrutacyjne <=
- 2024-11-15 Google Play
- 2024-11-15 Szybcy i wściekli
- 2024-11-16 Opis produktu z Aliexpress
- 2024-11-15 No proszę, a śmialiście się z hindusów.
- 2024-11-14 Zewnętrzne napięcie referencyjne LM385 1,2V -> 100mV dla ICL7106, Metex M-3800