-
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!.POSTED!not-for-mail
From: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: 403 kg różnicy w masie - dziennikarze mają wiele do 'nie-powiedzenia'
Date: Thu, 1 May 2014 10:37:54 +0200
Organization: private
Lines: 35
Sender: r...@n...agh.edu.pl
Message-ID: <3...@p...pl.invalid>
References: <9...@g...com>
<ljrgnc$u7i$1@node2.news.atman.pl> <op.xe5a63ogn0u1o8@moj>
<5361fd00$0$2379$65785112@news.neostrada.pl>
NNTP-Posting-Host: ip-5-172-247-17.multi.internet.cyfrowypolsat.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=windows-1250
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: news.agh.edu.pl 1398933474 32390 5.172.247.17 (1 May 2014 08:37:54 GMT)
X-Complaints-To: a...@a...edu.pl
NNTP-Posting-Date: Thu, 1 May 2014 08:37:54 +0000 (UTC)
X-Priority: 3 (Normal)
In-Reply-To: <5361fd00$0$2379$65785112@news.neostrada.pl>
X-Comment-To: hisjusz
X-Newsreader: MyGate/2.6.0.171 (http://barin.com.ua/soft/mygate/)
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2531769
[ ukryj nagłówki ]Hello hisjusz,
Thursday, May 1, 2014, 9:51:25 AM, you wrote:
>> To mi się od razu przypomina reklama z Zientarskim który strasznie
>> zachwala hybrydy, i wg niego jednym z atutów hybryd jest prosta budowa
>> ze się niby mniej psują od zwykłego auta, nie wiadomo czy się śmiać czy
>> płakać juz trzeba.
> Mówi to co ludzie chcą usłyszeć.
> Prosta budowa pod tym względem że są to powtarzalne elementy, żaden
> egzotyk, czyli normalnie będzie można serwisować.
> Gdy tylko widzę tę reklamę od hybrydach wyłączam głos. Z tego co tu
> czytałem na grupie Hybrydy nie mają ekonomicznego uzasadnienia dla
> klienta.Hybrydy mają uzasadnienie ekologiczne ponieważ emitują mniej
> trujących substancji do atmosfery
Szczególnie podczas ich produkcji.
> oraz oszczędzają światowe złoża paliw.
Jakoś niezależne testy tego nie potwierdzają.
> Czy coś się zmieniło w tym temacie?
Nic. Nadal produkcja akumulatorów litowo-jonowych wymaga transportu
rudy ciężko smrodzącymi statkami i zużywa więcej energii niż te
akumulatory ,,zaoszczędzą".
--
Best regards,
RoMan
PMS++ PJ+ S+ p+ M- W+ P++:+ X++ L++ B++ M+ Z+++ T- W+ CB++
Nowa strona: http://www.elektronika.squadack.com (w budowie!)
Następne wpisy z tego wątku
- 01.05.14 11:02 Yogi\(n\)
- 01.05.14 11:30 janusz_k
- 01.05.14 13:00 masti
- 01.05.14 17:28 J.F.
- 01.05.14 17:31 Grejon
- 01.05.14 19:44 hisjusz
- 01.05.14 19:45 hisjusz
- 01.05.14 19:55 J.F.
- 01.05.14 20:35 janusz_k
- 01.05.14 20:40 janusz_k
- 01.05.14 21:02 masti
- 02.05.14 11:25 hisjusz
- 02.05.14 14:05 masti
- 04.05.14 22:13 Robert Rędziak
- 04.05.14 22:25 masti
Najnowsze wątki z tej grupy
- nie wyrzucaj starych opon
- znów elektryk:P
- "Ręczny" a przegląd.
- Akwarium w aucie
- światła znów wlączyli
- nie lekceważ termostatu
- Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- wielkie bu
- Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- Idzie zima...czyli zaczynamy TETRIS :)
- sprężyny przednie ściśnięte
- Kolejny spaliniak się zjarał
- nie chcem ale muszem zapytać
- test dokładności wskazań zużycia paliwa/energii przez komputery pokładowe (ADAC)
- jak to na autostradzie
Najnowsze wątki
- 2024-12-18 Poseł oszukany "na policjanta"
- 2024-12-18 znów chory psychicznie
- 2024-12-18 Katowice => Architekt rozwiązań (doświadczenie w obszarze Java, AWS
- 2024-12-18 Poznań => Dyspozytor Międzynarodowy <=
- 2024-12-18 Katowice => System Architect (background deweloperski w Java) <=
- 2024-12-18 Gdańsk => System Architect (Java background) <=
- 2024-12-18 Warszawa => Helpdesk Specialist <=
- 2024-12-18 Katowice => Kierownik Działu Zarządzania Platformą Wirtualizacji i
- 2024-12-18 Bieruń => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2024-12-18 Żerniki => Employer Branding Specialist <=
- 2024-12-18 Gliwice => Specjalista ds. public relations <=
- 2024-12-18 Kablówka z modułem CAM
- 2024-12-18 Warszawa => Spedytor międzynarodowy <=
- 2024-12-18 Wróblewo => Analityk finansowy <=
- 2024-12-18 Gdańsk => Specjalista ds. Sprzedaży <=