  • 1. Data: 2014-04-30 08:50:35
    Temat: Brenna w niedziele......
    Od: "abn140" <a...@g...com>

    Hey.
    jak wyglada powrot w potoku zmasowanego ataku turystow z tej miejscowosci w
    najgorszym chyba momencie roku czyli aktualnie - niedziela?
    Jak do dwupasmowki?
    A potem? Na samej wislance masakra?
    Jedzie to choc troche?
    Bo nie wiem - bokiem jakos, Jastrzebie czy cos....
    Kombinowac czy jechac z rojem?
    thx
    w moim przypadku to miejce docelowe to wysokosc Orzesza, lub przebitka na A1
    Żory...., to bym musial przynajmniej wytrzymac....

  • 2. Data: 2014-04-30 09:26:07
    Temat: Re: Brenna w niedziele......
    Od: "BaX" <m...@m...com>

    > jak wyglada powrot w potoku zmasowanego ataku turystow z tej miejscowosci
    > w najgorszym chyba momencie roku czyli aktualnie - niedziela?
> [...]

    Troche jedzie ale zanim dojedziesz do S1 w Skoczowie od Brennej to pewnie
    troche zejdzie. /ekstremalnie licz nawet 2h/ Pamiętaj, że "wiślanka" zbiera
    właśnie Brenną ale i Ustroń, Wisłę i wszystko w okolicy. Sama wiślanka to
    też lipa bo światła skutecznie korkują ruch ale bez świateł to nic
    poprzecznie by nie przejechało.

    Chyba, że z Brennej wyjedziesz wcześnie po południu albo wręcz z rana.