  • 11. Data: 2010-03-04 06:56:05
    Temat: Re: 4 złote za foto
    Od: Jakub Jewuła <b...@s...com.pl>

    > Jeśli ludzie - w tym wypadku reporterzy - chcą mieć związek, to niech
    > sobie mają - mają do tego prawo dane przez nasze demokratyczne państwo...

    Niestety.
    Ale jak chca to niech zakladaja.
    Nikt od nich nie kupi zdjecia nawet za 4zl :)

    > Nie zapominajmy skąd wzięły się związki zawodowe. To nie zła komuna, jak
    > niektórzy sądzą. Związki zawodowe powstały w Wielkiej Brytanii w roku
    > 1824, albo coś koło tego. Powstały by chronić ludzi pozbawionych
    > jakichkolwiek praw.

    Wyklety powstan luuuddduuuuuu sztandar wyprowadzic! ;)

  • 12. Data: 2010-03-04 07:07:20
    Od: "Wojtek" <w...@o...pl>

    | Chętnie zostałbym przewodniczącym bo coraz częściej mam wrażenie, że praca
    | to mus frajerów.
    | Pieniądze ponoć leżą na ziemii i tylko się schylić...

    Lepiej się nie schylaj...
    Bo w najlepszym wypadku wydutkają Cię jak autora opinii W.D.

    --
    Wojtek

  • 13. Data: 2010-03-04 07:39:06
    Od: "Lol" <l...@l...pl>

    > I jak wszyscy beda mieli swoja klike bedziemy zyc dlugo i szczesliwie.
    >
    > Zaplacisz za chleb 25zl jak piekarz przystapi do kliki?

    No dobrze - a masz jakiś konstruktywny i realny pomysł na zmianę
    niegodziwych praktyk? Taki, który faktycznie zastosować teraz lub w
    najbliższej przyszłości?
    Ze stawkami za fotografię prasową coś jest chyba nie tak. Ja rozumiem, że w
    mniemaniu księgowych wydawnictw ceny mogą być niskie - zdjęcie potrafi
    zrobić każdy, nawet kilkuletnie dziecko. Tyle, że utrzymywanie się
    aktualnego trendu spowoduje, że gazety/portale będą serwowały nam fatalne
    zdjęcia lub stockową papkę o szerokim spektrum rażenia. Jako konsumentowi,
    nie odpowiada mi to.

    --
    Lol

  • 14. Data: 2010-03-04 07:47:19
    Od: "Marek Wyszomirski" <w...@t...net.pl>

    "Jakub Jewuła" <b...@s...com.pl> napisał:

    > I jak wszyscy beda mieli swoja klike bedziemy zyc dlugo i szczesliwie.
    >
    > Zaplacisz za chleb 25zl jak piekarz przystapi do kliki?
    > [...]

    Nie - założy własną - która będzie się domagała rozdawnictwa chleba za
    darmo - na zasadzie 'każdemu wedle potrzeb':-)
    Mam wrazenie, ze kiedyś już przymiarki do takich zwyczajów przerabialiśmy...

    A powoływanie się na to, ze 'skoro inni mają własne kliki to i my też
    powinniśmy' przypomina mi argumentację 'skoro inni kradną, to ja też mogę'.

    --
    Pozdrawiam!
    Marek Wyszomirski (w...@t...net.pl)

  • 15. Data: 2010-03-04 07:56:14
    Od: "Lol" <l...@l...pl>

    > A powoływanie się na to, ze 'skoro inni mają własne kliki to i my też
    > powinniśmy' przypomina mi argumentację 'skoro inni kradną, to ja też
    > mogę'.

    No dobrze pomysł "zorganizowania się" fotografów prasowych źle się kojarzy.
    Tylko, czy masz jakiś inny? No chyba, że nie ma problemu i wszystko jest
    O.K.

    --
    Lol

  • 16. Data: 2010-03-04 08:11:05
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    Tomasz Jakubowski napisał(a):

    > http://www.press.pl/lewa_strona/pokaz.php?id=1721

    Hmm... A może po prostu tyle warte są te zdjęcia?

    j.

    --
    bing jest fajny ale nie widać z niego do Apteki na Solnym...

  • 17. Data: 2010-03-04 08:22:51
    Od: zly <b...@N...fm>

    Dnia Thu, 4 Mar 2010 08:39:06 +0100, Lol napisał(a):

> [...]
    > zdjęcia lub stockową papkę o szerokim spektrum rażenia. Jako konsumentowi,

    No i o to chodzi. Przestaniesz kupować, podobnie inni i wydawcy będą
    musieli zweryfikować swoje założenia.
    --
    marcin

  • 18. Data: 2010-03-04 08:23:25
    Od: Jakub Jewuła <b...@s...com.pl>

    Użytkownik "Lol" <l...@l...pl> napisał w wiadomości
    > No dobrze pomysł "zorganizowania się" fotografów prasowych źle się
    > kojarzy. Tylko, czy masz jakiś inny? No chyba, że nie ma problemu i
    > wszystko jest O.K.

    Tak - nie ma zadnego problemu i wszystko jest ok.

  • 19. Data: 2010-03-04 08:25:10
    Od: Jakub Jewuła <b...@s...com.pl>

    > No dobrze - a masz jakiś konstruktywny i realny pomysł na zmianę
    > niegodziwych praktyk? Taki, który faktycznie zastosować teraz lub w
    > najbliższej przyszłości?

    Te praktyki sa dobre, nie nalezy ich zmieniac.

    > Ze stawkami za fotografię prasową coś jest chyba nie tak. Ja rozumiem,
    > że w mniemaniu księgowych wydawnictw ceny mogą być niskie - zdjęcie
    > potrafi zrobić każdy, nawet kilkuletnie dziecko.

    Bo taka jest prawda.

    > Tyle, że utrzymywanie
    > się aktualnego trendu spowoduje, że gazety/portale będą serwowały nam
    > fatalne zdjęcia lub stockową papkę o szerokim spektrum rażenia.

    A teraz oferuja nam Prawdziwa Fotografie ;)

  • 20. Data: 2010-03-04 08:27:27
    Od: "Lol" <l...@l...pl>

    Użytkownik "zly" <b...@N...fm> napisał w wiadomości

    > No i o to chodzi. Przestaniesz kupować, podobnie inni i wydawcy będą
    > musieli zweryfikować swoje założenia.
    > --
    > marcin

    Zapewne zweryfikują - ze względu na spadek czytelnictwa/odwiedzin, bedą
    płacić za djęcia po 50 groszy... ;)

    --
    Lol